Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ac ulei jucaus w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ac ulei jucaus w123

    La cald, in relanti si doar uneori, tremura (vibreaza) destul de tare acul ce indica presiunea de ulei. Stie cineva cauza?
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    nu cunosc cauza in cazul tau special, nu ne-ai spus la citi bari se stabilizeaza(valoarea medie a oscilatilor) acul cu motorul cald, sau daca bate la maxim, daca are destul ulei...dar sunt mai multe posibilitati:

    -filtrul de ulei motor infundat, uleiul nu mai circula liber
    -pompa de ulei uzata sau prinderea slabita
    -supapa by pass defecta
    -partea sensorica
    -uzura la arborele cotit -fus palier

    In orice caz poti fi sigur ca ceva nu este in regula cu sistemul de lubrifiere in motor. Mai devreme sau mai tarziu vei avea o problema mai mare daca nu gasesti si inlaturi cauza. UN motor Mercedes functioneaza de bine de rau chiar si daca este aproape "terminat".

    Incepe cu schimbatul filtrului de ulei si al uleiului (15W-40 de exemplu), este foarte probabil sa dispara fenomenul (cel putin temporar) si nu costa mare lucru.

    Poate ne povestesti ce rezultate ai obtinut.

    Bafta,

    Comment


    • #3
      Originally posted by svobl1 View Post
      nu cunosc cauza in cazul tau special, nu ne-ai spus la citi bari se stabilizeaza(valoarea medie a oscilatilor) acul cu motorul cald, sau daca bate la maxim, daca are destul ulei...dar sunt mai multe posibilitati:

      -filtrul de ulei motor infundat, uleiul nu mai circula liber
      -pompa de ulei uzata sau prinderea slabita
      -supapa by pass defecta
      -partea sensorica
      -uzura la arborele cotit -fus palier

      In orice caz poti fi sigur ca ceva nu este in regula cu sistemul de lubrifiere in motor. Mai devreme sau mai tarziu vei avea o problema mai mare daca nu gasesti si inlaturi cauza. UN motor Mercedes functioneaza de bine de rau chiar si daca este aproape "terminat".

      Incepe cu schimbatul filtrului de ulei si al uleiului (15W-40 de exemplu), este foarte probabil sa dispara fenomenul (cel putin temporar) si nu costa mare lucru.

      Poate ne povestesti ce rezultate ai obtinut.

      Bafta,
      1. Sistemul de ungere este perfect intretinut.
      2. Aceste vibratii ale acului apar foarte rar.
      3. In mod normal presiunea sta la 1.9 cu un relanti mic.
      4. Vibratiile apar doar la relanti si valoarea indicata esta cam tot aia...

      Poate mai multe detalii cu pompa, prinderea, si supapa bypass??
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Cand vibreaza incearca sa pui mana pe furtunul care merge la manometru. Ar trebui sa simti vibratiile.
        Daca nu simti nimic probabil ca manometrul are ceva mizerie sau da semne de gripare.

        Comment


        • #5
          iti pun niste poze cu supapa respectiva din pompa de ulei. nu vad nici un rost sa intru in detalii pentru moment.
          daca pui un filtru de ulei si un ulei acceptabli probabil ca va disparea...

          de altfel imi permit sa-ti sugerez sa te obisnuiesti sa utilizezi "te rog" si "multumesc" daca te astepti la ajutor din partea celorlalti.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by svobl1 View Post
            iti pun niste poze cu supapa respectiva din pompa de ulei. nu vad nici un rost sa intru in detalii pentru moment.
            Iti multumesc pentru informatii!

            Originally posted by svobl1 View Post
            daca pui un filtru de ulei si un ulei acceptabli probabil ca va disparea...
            Daca punctul 1 nu a fost inteles simt nevoia sa reformulez: uleiul este 15w-40, aditivat, si filtrul schimbat la fiecare schimb de ulei. Mai mult nu demult am curatat motorul cu motoflush la schimbul de ulei. Cu alte cuvinte sistemul de ungere a fost si este intretinut perfect. Simptomul a aparut foarte rar, la intervale diferite de timp si la schimburi de ulei succesive.

            Originally posted by svobl1 View Post
            de altfel imi permit sa-ti sugerez sa te obisnuiesti sa utilizezi "te rog" si "multumesc" daca te astepti la ajutor din partea celorlalti.
            Multumesc pentru sugestie... Pe viitor voi fi mai atent la exprimare. Credeam ca se subintelege ca nu astept informatii ca si cum mi s-ar cuveni.
            http://www.caesaralexandru.wordpress.com

            Comment


            • #7
              Sal. Ce inseamna ca l-ai aditivat. Ai pus cumva vre-un gunoi de ala de ingroasa uleiul ? Si inca un sfat. Nu mai folositi flush oil ca aia e frectie la picior de lemn. Nu face absolut nimic. Lucrez in service de ceva timp si am fost la niste prezentari pe mari producatori de ulei, iar la intrebare despre flush oil au zis ca asta e ca si cum ai vinde apa sfintita de la robinet.
              Last edited by sovieticool; 12-19-2010, 12:36 PM.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by sovieticool View Post
                Sal. Ce inseamna ca l-ai aditivat. Ai pus cumva vre-un gunoi de ala de ingroasa uleiul ?
                Inseamna ca i-am pus Dura Lube.

                Originally posted by sovieticool View Post
                Si inca un sfat. Nu mai folositi flush oil ca aia e frectie la picior de lemn. Nu face absolut nimic. Lucrez in service de ceva timp si am fost la niste prezentari pe mari producatori de ulei, iar la intrebare despre flush oil au zis ca asta e ca si cum ai vinde apa sfintita de la robinet.
                Sfatul e bine venit. L-am folosit la primul schimb dupa ce am cumparat masina, si atat, fiindca nu stiam ce e in motor.
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Ai reusit sa repari ? Exact asa e si la mine cand e motorul cald oscileaza cu frecventa mare intre 1,8 si 2,2. Pana azi a stat fix pe 2bar dupa un drum mai lung. Mersi anticipat.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dzun View Post
                    Ai reusit sa repari ? Exact asa e si la mine cand e motorul cald oscileaza cu frecventa mare intre 1,8 si 2,2. Pana azi a stat fix pe 2bar dupa un drum mai lung. Mersi anticipat.
                    De cand am pus Dura-Lube nu mai oscileaza indiferent de ce drm fac... Totusi pune mana pe furtunul ce duce in bord si spune-ne si noua daca se simt vibratzii...
                    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                    Comment


                    • #11
                      Azi nu mai oscileaza, sta fix pe 2bar, dupa un drum de 20km. Poate uleiul (Castrol GTX High Mileage 15W40) care folosesc se subtieaza prea mult la solicitare indelungata si din cauza asta vibreaza acul. Mai urmaresc sa vad dupa un drum lung peste 100 km fara oprire 90-100km/h dar oricum la urmatorul schimb de ulei trebuie curatat filtrul din pompa si ma uit mai atent ce ulei bag. Pe furtun nu am simtit sa vibreze nici ieri, nici azi.

                      Comment


                      • #12
                        Daca motorul nu are uzura foarte mare, foloseste ulei 10w40 sau 10w50 cod agreat de Mercedes 228 sau 229.1/3/5 ., iarna - vara .

                        Comment


                        • #13
                          In ultimii 10.000 nu a mai oscilat acul, chiar si dupa 1000 km mers continuu. Uleiul si aditivul cred si-au facut treaba. Multumim colegilor!
                          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF