Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare parbriz w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare parbriz w123

    Dupa cum spune si titlul, rog colegii sa ma invete sa demontez parbrizul de la splendida Cobra. Eventual sa ma povatzuiasca ce am de facut cu rugina de sub cheder si cum sa tratez. Multumesc!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    Cineva trebuie totusi sa stie ceva... Multumim!
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

    Comment


    • #3
      Salut,

      partea ruginita sa taie afara si se inclocuieste prin o bucata potrivita de tabla de grosimea 0,88 mm sau 1 mm.
      Se sudeaza MAG sau autogen dupa aceea se cositoreste, slefuieste si se da cu grund.

      Parbrizul se demonteaza in felul urmator: pe dinauntrul masinii cu doua linguri te bagi cu minerul intre buza interioara a chederului si tapiterie (incepi de sus, mijloc spre lateral si pe urma in jos) si impingi buza spre afara in asa fel incit sa ramina pe cealalta parte/exterior a plafonului. dupa aceea, fara sa scoti afara prima lingura te bagi cu cealalta exact in portiunea de linga si procedezi la fel. pe urma scoti prima lingura - chederul va ramine afara - si continui linga cea de-a doua lingura sa impingi afara buza chederului.

      Continui tot asa pina ce ai eliberat partea de sus si cele doua laterale - pe urma impingi usor cu ambele palme parbrizul in afara. De ornamentul ext. din cheder sa nu te atingi, daca mai vrei sa-l refolosesti...

      Bafta!

      Comment


      • #4
        Si eu am avut rugina la cobra la parbriz, dar am curatat cu perie de sarma de aia fina, pusa la bormasina, pana a ramas tabla ce a mai fost pe acolo alba, pe alocuri a mai mancat din ea dar nu am incarca cu sudura, am lasat-o asa.
        Tabla am dat-o pe urma cu grund, apoi cu pensula cu un strat subtire pe vopsea iar la montarea parbrizului, cu tot cu gheder am cam insistat cu vaselina, care va tine de rugina si apa 2-3 ani pe acolo
        Primul pas pentru a da parbrizul jos e sa scoti de pe stalpi invelisurile.
        1.
        Prinzi cu ambele maini una spre geam si una spre interior si tragi ferm pana face click si sare afara.
        2.
        Tragi oglinda retrovizoare jos, cu putina forta de piciorus ca sare, desurubezi alea 3 surubele de acolo,
        3.
        Demontezi parasolarele(atentie la capacelele alea ce acopera suruburile din partea fixa, de unde poti trage parasolarele.
        4.
        Eu la demontarea parbrizului, ma folosesc de 2 surubelnite drepte(Mari) si sa nu fie ascutite la varf pentru a nu strapunge chederul, cu prima se trage de cheder pana vezi capatul tablei de la caroserie si apesi cu cealalta surubelnita pe cheder sa il bagi inspre exterior sub tabla ramanand cu surubelnita acolo. apoi cu cealalta repeti procedeul in stg si dreapta incercand sa ramana chederul tot afara.
        Recomand sa incepi din mijloc de sus din dreptul oglinzii. trebuie sa il scoti asa cat mai mult(preferabil pana jos in stanga si dreapta la boxe)

        Cureti frumos cu perie de sarma de aia la flex sau bormasina, ca iese treaba mai buna. Numai sa iti cumperi perie de aia cu lite subtiri(moale). E vreo 10-15 Ronla piata de Rusi la noi in Tg Mures.
        Dai ghederul dupa ce consideri ca l-ai slefuit destul cu diluant sa il cureti de praf, (ai grijade bord ca pateaza, pune o paturica sau ceva carpa de protectie), dai cu grund, in 1-3 straturi subtiri cu pauza intre ele pana vezi ca se usca, apoi foloseste daca vrei o vopsea subtire cu pensula pentru a fixa mai bine.
        Dupa ce s-a uscat, inainte de montajul parbrizului, recomand sa treci cu un strat subtire de silicon de ala izolant pentru baie, ceva de calitate, cu diametrul de 2-3 mm, dar asta inainte cu maxim 2-3 minute sa pui parbrizul, ca incepe sa se usuce.
        Pentru a monta parbrizul inapoi ai nevoie de o sfoara mai grosuta(3-5mm), care trebuie sa o ungi cu vaselina, la fel si in canalul inferior al ghederului, pentru a nu mai lasa apa sa strapunga asa usor si sa rugineasca tabla.
        sfoara trebuie sa o imparti egal in doua, sa o tragi prin partea de jos a parbrizului cu jumatatea sforii la mijlocul geamului si sa treci cu capetele unul pe langa altul in partea de sus langa locul oglinzii(vaselina ajuta ca ata sa stea cat de cat pe cheder)
        se prinde parbrizul de catre doua persoane, si se aseaza cu chederul la locul lui in partea de jos langa bord, dupa care il centrezi prin impingere stanga dreapta sa ajunga cheerul cam la locul lui.
        O persoana trebuie sa ramana afara si sa apese unde ai un capat scos al atei si incepi sa tragi de ata perpendicular cu chederul si ai sa vezi cum aduce "buza chederului" inauntru peste marginea de tabla a caroseriei..
        tragi frumos de jur imprejur pana intra tot chederul la loc. daca iti iese sfoara si nu poti trage chederul la loc cu ajutorul surubelnitei, trebuie sa scoti geamul si sa repeti operatiunea.

        P.S. Daca parbrizul de pe masina e crapat, ia-ti gandul de la el. Chiar si cele care au in capete pata alba vor crapa la scoatere deoarece daca nu a mai fost dat jos de cand e masina, e foarte lipit chederul de caroserie.

        Eu mi-am cumparat cu 270 ron parbriz nou de la o firma din brasov de ala cu parasolar verde. Este si simplu cu 230 ron. Daca ai posibilitate si al tau e zgariat, iti recomand sa il schimbi, impreuna cu 2 stergatoare bune(de 55 cm), Nu iti va parea rau
        Sfatul colegului sfobl ar trebui sa il asculti ca eu am tras o data ornamentele de la luneta, intr-adevar iese geamul usor dar se cam indoaie si greu le faci sa vina la locul lor. Poate il chemi sa te ajute, ca stie cu ce se mananca
        In cazul in care nu am fost destul de explicit, sau alte detalii, suna-ma la 0744.830.843
        Last edited by Dj Sky; 12-01-2010, 23:29 PM.

        Comment


        • #5
          Multumesc mult!
          La mine problema este ca patrunde apa pe sub cheder si se cam umezeste inauntru. Chederul e copt si crapat asa ca va trebui schimbat. Parbrizul zgariat ca nu mai vezi nimic noaptea deci si el trebuie schimbat.
          Am parbriz folosit 1 an, da de la un stergator defect s-a format o dunga fix pe campul vizual al soferului asa ca ori il polishez cu ceva ori cumpar unul nou. Ramane de vazut.
          Voi face poze cu intreaga operatiune.
          Multumesc inca odata!
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Reparatie rugine dedesubt cheder - W123

            cam asa ar trebui lucrat - tabla noua se poate prefabrica la fata locului destul de simplu.
            Attached Files

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF