Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ambreaj...help me!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ambreaj...help me!

    Am si eu o mare problema cu ambreajul.Am constatat ca lichidul de frana este sub nivelul minim si ambreajul nu ma functioneaza.Cand vreau sa bag in viteza nu mai decupleaza cutia de motor.Am completat cu lichid de frana dar pedala este moarta si am incercat sa aerisesc de la pompa de ambreaj dar fara rezultate desi vine lichid fara bule de aer ceea ce ma face sa cred ca nu este aer pe instalatie, sau cel putin asa cred eu.Daca este cineva care a patit la fel sau stie il rog frumos sa ma ajute ca nu cunosc foarte bine partea de ambreaj (nu am avut niciodata masina cu ambreaj hidraulidc)
    posesor de mb w210 220d

  • #2
    Originally posted by cali_capone22 View Post
    Am si eu o mare problema cu ambreajul.Am constatat ca lichidul de frana este sub nivelul minim si ambreajul nu ma functioneaza.Cand vreau sa bag in viteza nu mai decupleaza cutia de motor.Am completat cu lichid de frana dar pedala este moarta si am incercat sa aerisesc de la pompa de ambreaj dar fara rezultate desi vine lichid fara bule de aer ceea ce ma face sa cred ca nu este aer pe instalatie, sau cel putin asa cred eu.Daca este cineva care a patit la fel sau stie il rog frumos sa ma ajute ca nu cunosc foarte bine partea de ambreaj (nu am avut niciodata masina cu ambreaj hidraulidc)
    Verifica si cilindrul colector de pe cutie.
    Posibil sa fie si de la ala.
    Eu cand am avut problema am rezolvat dupa ce am schimbat cilindru si pompa ca daca schimbi doar garniturile nu rezista.

    Comment


    • #3
      Fa multe pedale la ambreiaj.

      Ai pierderi de lichid pe undeva ?

      Umple vasul cu lichid, pana la refuz, si fa pedale, trebuie sa se intareasca pedala,si sa "ai ambreiaj " , atata timp cat lichidul nu scade sub orificiul pe unde iese din vas, ca sa mearga la ambreiaj.

      Daca ai pierderi de lichid, afla pe unde pierde si remediaza. (daca ai pierderi, facand pedale multe, lichidul trebuie sa scada)

      Cele mai frecvente locuri pe unde poate pierde este pompa de ambreiaj (pompa de la pedala de ambreiaj) si cilindrul receptor de pe cutie.

      In ambele cazuri este dusa garnitura care retine lichidul in pompa, si probabil si cele 2 garnituri care fac presiune.
      Pentru fiecare este kit de reparatie si costa aprox 30 lei, iar schimbatul este relativ usor, daca ai habar cat de cat.

      Bafta !
      W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
      http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

      Comment


      • #4
        Salut cali capone22 ! .
        Foloseste , te rog , si functia "Search" . Din 2007 pana acum or mai fi fost probleme din astea, si mai afli cate ceva si de la alti colegi .

        Comment


        • #5
          Originally posted by marele_alb View Post
          Fa multe pedale la ambreiaj.

          Ai pierderi de lichid pe undeva ?

          Umple vasul cu lichid, pana la refuz, si fa pedale, trebuie sa se intareasca pedala,si sa "ai ambreiaj " , atata timp cat lichidul nu scade sub orificiul pe unde iese din vas, ca sa mearga la ambreiaj.

          Daca ai pierderi de lichid, afla pe unde pierde si remediaza. (daca ai pierderi, facand pedale multe, lichidul trebuie sa scada)

          Cele mai frecvente locuri pe unde poate pierde este pompa de ambreiaj (pompa de la pedala de ambreiaj) si cilindrul receptor de pe cutie.

          In ambele cazuri este dusa garnitura care retine lichidul in pompa, si probabil si cele 2 garnituri care fac presiune.
          Pentru fiecare este kit de reparatie si costa aprox 30 lei, iar schimbatul este relativ usor, daca ai habar cat de cat.

          Bafta !
          Am descoperit pana la urma pe unde pierde lichid.La cilindrul de la pedala de ambreiaj se vede ca ii ud dar am completat lichidul de frana pana peste maxim si am facut la pedale pana cand am simtit k se intareste si pana la urma si-o dat drumul, merge acuma dar culmea ii ca nu mai curge lichid pe la cilindru.nici nu stiu ce sa cred in privinta asta dar cel mai bine ar fi un set de garnituri sau chiar alt cilindru, parerea mea iar cu schimbatul nu este o problema k ma pricep cat de cat
          posesor de mb w210 220d

          Comment


          • #6
            Originally posted by cali_capone22 View Post
            Am descoperit pana la urma pe unde pierde lichid.La cilindrul de la pedala de ambreiaj se vede ca ii ud dar am completat lichidul de frana pana peste maxim si am facut la pedale pana cand am simtit k se intareste si pana la urma si-o dat drumul, merge acuma dar culmea ii ca nu mai curge lichid pe la cilindru.nici nu stiu ce sa cred in privinta asta dar cel mai bine ar fi un set de garnituri sau chiar alt cilindru, parerea mea iar cu schimbatul nu este o problema k ma pricep cat de cat
            Daca sti sigur ca pierde lichid pe la pompa de la pedala ia un kit de reparatie si ai rezolvat.

            Daca vrei sa iei alta pompa, eu am una originala FAG, de W202 in stare buna, nu stiu daca potriveste si la W123



            Bafta !
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Originally posted by cali_capone22 View Post
              Am descoperit pana la urma pe unde pierde lichid.La cilindrul de la pedala de ambreiaj se vede ca ii ud dar am completat lichidul de frana pana peste maxim si am facut la pedale pana cand am simtit k se intareste si pana la urma si-o dat drumul, merge acuma dar culmea ii ca nu mai curge lichid pe la cilindru.nici nu stiu ce sa cred in privinta asta dar cel mai bine ar fi un set de garnituri sau chiar alt cilindru, parerea mea iar cu schimbatul nu este o problema k ma pricep cat de cat
              Mai bine cumperi alta pompa si iti zic asta din proprie experienta.
              Daca se ciupeste garnitura inseamna ca pe interior pompa are ceva si daca vei pune alta garnitura se va intampla la fel.Eu am muncit sa schimb garnitura si dupa 2 zile am demontata iar pompa ca sa o schimb.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gogo View Post
                Mai bine cumperi alta pompa si iti zic asta din proprie experienta.
                Daca se ciupeste garnitura inseamna ca pe interior pompa are ceva si daca vei pune alta garnitura se va intampla la fel.Eu am muncit sa schimb garnitura si dupa 2 zile am demontata iar pompa ca sa o schimb.
                Nu stiu ce sa cred k are momente cand scapa lichid.ieri am completat k o scazut sub minim si acum tot pe maxim ii si am umblat cu masina.nu stiu ce sa cred in privinta asta.scapa lichidul cand vrea sau cine stie ce are.m-am gandit si eu sa schimb toata partea hidraulica sa fiu sigur k nu mai scapa.ce mai ii ciudat k imi curge antigel pe langa volanta dar mai mult picura nu pierde mult si nu stiu ce sa cred
                posesor de mb w210 220d

                Comment


                • #9
                  In legatura cu pierderea antigelului, daca zici ca nu pierde rau, ci doar pica, cumpara de la un magazin de piese auto o solutie de astupat porii din sistemul de racire marca ,,2+2" si poate ai noroc si se remediaza problema. Nu costa mult, 10-20 lei. Dar atentie: solutie, nu prafuri (ca exista si prafuri). Bafta!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cali_capone22 View Post
                    Nu stiu ce sa cred k are momente cand scapa lichid.ieri am completat k o scazut sub minim si acum tot pe maxim ii si am umblat cu masina.nu stiu ce sa cred in privinta asta.scapa lichidul cand vrea sau cine stie ce are.m-am gandit si eu sa schimb toata partea hidraulica sa fiu sigur k nu mai scapa.ce mai ii ciudat k imi curge antigel pe langa volanta dar mai mult picura nu pierde mult si nu stiu ce sa cred
                    Nu cred ca are de unde sa curga antigel pe langa volanta,de obicei lichid de frana curge pe acolo cand e ceva stricat pe la cilindru colector.
                    Mai bine dute la cineva care se pricepe mai bine pana cand nu se face praf masina.

                    Comment


                    • #11
                      Daca iti pierde antigel pe langa volanta, inseamna ca ai o "pastila" din spatele volantei fisurata si mai devreme sau mai tarziu, va trebui sa dai jos cutia de viteze, ambreiajul, volanta si carcasa din spatele volantei care este prinsa de blocul motor. In spatele acestei carcase vei gasi "pastila" cu pricina. Faci alta la strung, si o inlocuiesti pe cea veche, altfel vei scapa doar pe moment cu acea solutie de astupat porii, plus ca exista riscul sa iti infunde si alte orificii, calorifer incalzire acea solutie minune. Am patit si eu ca tine la o Cobra, si a trebuit sa fac toata acea munca de unul singur. La montarea ambreiajului, inainte de a-l strange, am confectionat dintr-o coada de matura dupa cotele prizei o piesa din lemn cu care am centrat discul. Bafta si spor la lucru.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF