Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

240 supraalimentat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 240 supraalimentat

    Ma bate gandul sa imi adaptez o turbosuflanta Garrett de pe 300D sau un compresor - asta fiind mai greu de gasit - pe unul din motoarele 2,4D pe care le am. Aveti cunostinta daca a facut cineva ceva asemanator?

  • #2
    Are colegul nstoe 2 posturi, cu nişte linkuri, de-ţi pică plombele.



    Oricum, dacă te vei apuca, să ne ţii la curent. Succes, vei avea nevoie !
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Daca motorul de 2400 nu era prevazut din fabrica sa functioneze cu turbo atunci nu are rost sa-ti mai bati capul cu aceasta problema. Diferenta dintre un motor turbo si unul non-turbo nu tine doar de turbine. La motoarele turbo si axul cu came are camele mai ascutite si supapele diferite. Am auzit ca si-au montat unii turbosuflanta pe motoare non-turbo dar in afara de "satisfactia" ca s-au chinuit sa-l monteze alt castig nu au avut, ba chiar se zvonea ca le-a scazut puterea pana la urma. Poate ai sanse daca schimbi si iei si chiuloasa de pe un motor turbo.

      Comment


      • #4
        Oricum era un topic pe aceasta tema unde se trata problema destul de bine de catre unul despre care acum nu se mai prea vorbeste (si nu mai vorbeste) pe aici.

        Comment


        • #5
          S-au mai pus turbosuflante sau compresoare pe motoare care n-au fost concepute de la inceput pentru a fi supraalimentate. Motoare ca dieselul OM 617 au fost, cum zic ei "overengineered", adica s-au luat marje de siguranta foarte mari; nu cred ca un motor ca 616-le de 2.4, care "tine un milion de km" n-ar putea rezista la un pic de turbo, daca nu se exagereaza. La diesel turbo-ul e util nu neaparat pentru a-i da niste CP in plus, ci pentru a-l ajuta sa ajunga mai repede la turatii mari; in stricta dependenta turatie/debit de motorina/debit de aer, spre deosebire de motoarele Otto, inertia e si mai mare la diesele. Toate motoarele diesel de cilindree mare sunt supraalimentate, pentru ca nu pot sa-si traga singure destul aer. Problema, in cazul nostru este de a sincroniza debitul de aer suplimentar introdus de turbosuflanta cu suplimentul de combustbil necesar din partea pompei; compresie mai mica deja avem toti in clindrii nostri de 20 de ani vechime, deci asta n-ar fi o problema; si mai e sistemul de limitare, wastegate, sensor de temperatura in evacuare sau de oxigen in admisie, dar ma gandesc sa nu complic prea mult cu electronica instalatia.
          O sa studiez un turbo de pe un 1.9D de VW, sa vad cum l-au gandit baietii si daca ar fi adaptabil.

          Comment


          • #6
            Nu am zis ca nu se poate pune, ci ma intrebam daca chiar merita efortul. Oricum daca reusesti, sa ne tii si pe noi la curent. Candva eram si eu interesat de problema pentru a-mi turbina W115-ul meu.

            Comment


            • #7
              Originally posted by W123SB View Post
              O sa studiez un turbo de pe un 1.9D de VW, sa vad cum l-au gandit baietii si daca ar fi adaptabil.
              Motorul de 1,9 de provenienţă Volkswagen este un motor cu management electronic. Nici măcar nu-l poţi porni fără ECU. Perioada în care dădeai + la valva cut-off şi pornea turbodiesel-ul a apus demult.
              Singura opţiune este găsirea unei pompe de turbodiesel, la care presiunea de supraalimentare furnizată de turbină, să determine creşterea debitului injectat pe cale pneumatică. Motorul de 1,6 TD, tot de provenienţă VW, este un excelent exemplu. De la 49 CP diesel simplu, s-a ajuns la 70 CP în varianta de echipare cu turbină, şi la 79 CP cu ajutorul intercoolelului.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF