De ceva timp, cand consumam motorina ce o aveam in rezervor si ma apropiam de golirea rezervorului am ramas de vreo 2 ori in drum ca si cand as fi ramas fara motorina. Cu toate acestea nu mi s-a aprins beculetul rosu care sa ma avertizeze ca am ajuns pe rezerva. Ultima data cand am ramas am alimentat si am facut plinul ocazie cu care am constatat ca in rezervor a intrat mai putin cu 15 litri . Am dedus atunci faptul ca filtrul de la sorbul situat pe fundul rezervorului este imbacsit de mizerie motiv pentru care atunci cand in rezervor ramanea motorina putina aceasta nu mai alimenta pompa de injectie. M-am hotarat sa repet operatiunea pe care o facusem in urma cu vreo 9 ani cand constatasem prima data ca filtrul de la sorb era imbacsit de mizerie. Asadar am bagat masina pe canal incercand sa desfac sorbul ajutandu-ma in acest sens de o cheie tubulara de 46. Imediat dupa ce am coborat in canal ,am constatat ca nu pot da sorbul jos ,intrucat nu aveam pozitie pentru a putea baga cheia cu clicket in tubulara deoarece pozitia sorbului se afla exact deasupra capatului de planetara dreapta chiar la in trarea planetarei in grup. Motiv pentru care am trecut la demontarea rezervorului de pe masina. Dupa demontarea rezervorului am desfacut si sorbul ocazie cu care cele banuite de mine s-au adeverit. Atasez poze cu felul in care arata sorbul precum si cu alt sorb curat pe care l-am pregatit pentru inlocuire
Imag002.jpg
Imag003.jpg
Imag005.jpg.
Imag002.jpg
Imag003.jpg
Imag005.jpg.
Comment