Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

bataie cutie viteze

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bataie cutie viteze

    Mergand pe drumurile noastre bune din tara, am lovit o piatra de dimensiuni nu ft mari, a intrat pe sub masina, imediat mi a scazut presiunea la ulei , s-a incalzit foarte tare motorul, am fost nevoit sa trag pe dreapta.
    am verificat nivelul uleiului, m am uitat pe dedesupt sa nu fi spart baia , nimic.
    am lasat-o sa se raceasca, a pornit fara nici o problema , insa de atunci se aude mereu o bataie mecanica in mers, si treapta a treia nu o pot folosi deoarece face foarte urat.
    Daca stau cu motorul pornit pe liber si calc ambreiajul , nu se mai aude bataia respectiva.
    Am mai facut aprox. 100 km de la fata locului , am adus masina acasa, dar nu pot merge cu ea in starea asta.
    Ce ar fi putut pati?
    Stie cineva un mester/ atelier / service priceput in Bucuresti ?
    Astept recomandarile voastre..
    Am un w123 240d din `82, 300 mii km .
    Va salut,
    Bogdan

  • #2
    Poate a lovit in tijele de timonerie ale cutiei.Colegii din Bucuresti te pot ajuta cu un numar de telefon.

    Comment


    • #3
      Ai mare grija la presiunea de ulei. Sorbul pompei de ulei este foarte aproape de partea de jos a baii de tabla. Cand ai lovit piatra, chiar daca nu s-a spart baia, daca s-a indoit e posibil sa fi atins in sorb. Daca la tine e deformata baia mica, stai cu ochii pe presiune si daca poti, la primul schimb de ulei da-o jos si vezi ce e acolo.

      Despre problema la cutia de viteze nu stiu ce sa iti zic, asteptam parerea altor colegi.

      Comment


      • #4
        da.. e putin indoit capacul baii de ulei
        dupa ce mi a aratat presiunea foarte scazuta, am mai completat cu putin ulei, si de atunci presiunea e normala..
        astept pareri legate de cutia de viteze
        am primit de la unul din colegi un numar de telefon, sper sa ma poata ajuta persoana respectiva

        Comment


        • #5
          Originally posted by bodi1 View Post
          da.. e putin indoit capacul baii de ulei
          dupa ce mi a aratat presiunea foarte scazuta, am mai completat cu putin ulei, si de atunci presiunea e normala..
          astept pareri legate de cutia de viteze
          am primit de la unul din colegi un numar de telefon, sper sa ma poata ajuta persoana respectiva
          Sigur sorbul pompei de ulei e rupt. Cand ai completat cu ulei a crescut nivelul peste locul de unde s-a rupt si de asta ai presiune acum. N-o lasa asa.
          W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
          W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
          W 124 `93 E250 D ex 300 D


          - Bond - James Bond.
          - `Dullah - Abdullah.

          Comment


          • #6
            Parerea mea e ca ai probleme la sorb sau pompa ,i-mi aduc aminte ca odata intr-o iarna pe niste sleauri de zapada la Lehliu am scapat de pe ,,canal" tarlia de dacie cu care navigam si am dat cu baia de ulei de pamant (zapada batatorita).In secunda 2 s-a aprins becul de la ulei iar presiunea a fost 0 ,Baia era intacta fara deformari dar la demontare pompa de ulei am gasit-o facuta zob ...

            Comment


            • #7
              Da, si eu in zona lehliu am lovit piatra aia , intre Slobozia si autostrada.
              Ar putea avea vreo legatura sorbul pompei cu problemele cutiei?
              Eugen , am dat sms la numarul acela.. astept un semn
              as vrea sa vad ce pot rezolva weekendu asta, legat de cutia de viteze... si sa verific si sorbul pompei..vreau sa pun cobra pe picioare , ca deja sta de 2 saptamani degeaba

              Comment


              • #8
                exista cumva din fabrica scut pentru baia de ulei ?

                Comment


                • #9
                  Baia de ulei-W123

                  Daca schimbi baia de ulei,cumpara una cu capac de vizitare ( asta in cazul in care nu ai asa ceva pe masina ), pentru o mentenanta cat mai buna .



                  Cat despre cv. ,daca nu ai lovit-o , nu are nici-o legatura cu baia de ulei sau scaderea presiunii la motor .
                  Tzine-ne la curent cu rezolvarea problemei .
                  Last edited by nstoe; 09-02-2010, 10:52 AM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF