Salut,
Va cer si eu umil cateva sfaturi pt. Cobra mea:
- Are in motor ulei Mobil1 5W30. Nu cumva e cam subtirel? Dupa ce merg vreo juma de ora presiunea de ulei la relanti scade de la 3 pe la 2,7. (mai ales cand e si cald afara) Ar fi indicat sa schimb tipul de ulei?
- As vrea sa schimb uleiul la cutie. Ce tip de ulei ar fi recomandat, ce cantitate trebuie, si daca trebuie schimbata si vreo garnitura ceva sau filtru?
- Recent mi-a scazut nivelul lichidului de frana si am ramas fara ambreiaj. Ca sa pot ajunge acasa a trebuit sa ma opresc la o benzinarie sa cumpar lichid ca sa completez, si bineinteles ca nu aveau decat DOT 5 (nici nu stiam ca exista). N-am avut ce face si am completat cu din asta, peste ce avea ea (probabil DOT4). Are ceva daca ramane asa? (am auzit tot felul de pareri, ca daca pui tipuri diferite spumeaza, etc.) Ce ma sfatuiti sa fac, sa-l schimb (si cu ce tip se recomanda), sau sa-l las asa?
Multumesc anticipat.
Va cer si eu umil cateva sfaturi pt. Cobra mea:
- Are in motor ulei Mobil1 5W30. Nu cumva e cam subtirel? Dupa ce merg vreo juma de ora presiunea de ulei la relanti scade de la 3 pe la 2,7. (mai ales cand e si cald afara) Ar fi indicat sa schimb tipul de ulei?
- As vrea sa schimb uleiul la cutie. Ce tip de ulei ar fi recomandat, ce cantitate trebuie, si daca trebuie schimbata si vreo garnitura ceva sau filtru?
- Recent mi-a scazut nivelul lichidului de frana si am ramas fara ambreiaj. Ca sa pot ajunge acasa a trebuit sa ma opresc la o benzinarie sa cumpar lichid ca sa completez, si bineinteles ca nu aveau decat DOT 5 (nici nu stiam ca exista). N-am avut ce face si am completat cu din asta, peste ce avea ea (probabil DOT4). Are ceva daca ramane asa? (am auzit tot felul de pareri, ca daca pui tipuri diferite spumeaza, etc.) Ce ma sfatuiti sa fac, sa-l schimb (si cu ce tip se recomanda), sau sa-l las asa?
Multumesc anticipat.
Comment