Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la cele 3 tije timonerie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la cele 3 tije timonerie

    Am pierdut o tija de la timonerie si am schimbat`o dar nu este la fel tija. As vrea sa stiu si eu ce lungime are cea mai lunga tija din cele 3.Ms.
    Last edited by no problem; 04-27-2010, 22:45 PM.

  • #2
    Originally posted by gabytzu View Post
    Am pierdut o tija de la timonerie si am schimbat`o dar nu este la fel tija. As vrea sa stiu si eu ce lungime are cea mai lunga tija din cele 3.Ms.
    Litera mare si respecta punctuatia, multumesc.
    E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

    Comment


    • #3
      Nu stiu ce lungime are cea mai mare tija caci difera. in functie de motorul de pe masina si daca e in 4 sau 5 trepte. Poti masura foarte simplu, ai nevoie de acces sub masina, sa ai masina pe "liber"si masori distanta dintre punctul de prindere a tijei pana la locul ei pe cutie.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Dj Sky View Post
        Nu stiu ce lungime are cea mai mare tija caci difera. in functie de motorul de pe masina si daca e in 4 sau 5 trepte. Poti masura foarte simplu, ai nevoie de acces sub masina, sa ai masina pe "liber"si masori distanta dintre punctul de prindere a tijei pana la locul ei pe cutie.
        Am inteles dar io am mororul de 240d si am luat o tija de la un benzinar cu motor de 230 am puso eu asa merge dar am treptele inversate
        Adik treptele a1a a2a sunt in locul la a3a si a4a .Iar cand bag in marsharier intra un pic mai greu, dar intra si de scos iese foarte greu tre sa bat in schimbatos sa iasa.
        Deci asta e singura solutie?
        Tre sa ma bag sub ia sa masor distanta dintre ele O.K. merci mult

        Comment


        • #5
          Pai daca ai 1,2 in loc de 3,4 e clar ca ai incrucisat tijele. De bagat sub masina tot nu scapi.
          Exista doua tipuri de masini :
          1. care au fost lovite
          2. care vor fi lovite

          Comment


          • #6
            Tijele divera de la una la alta... eu am pe-acasa vreo 9-10 tije si nu sunt 2 la fel. Cand a trebuit sa le schimb am tot inlocuit pe ele pana au puscat perfect si acum bag in viteza si cu degetul mic (de la piciorul stang).

            Daca s-au inversat treptele cand ai pus tijele, mai mult ca sigur le-ai incurcat cand le-ai pus sus. Ca sa nu te chinui ai nevoie de un om in masina care sa bage in ce viteza spui tu pentru a-ti da seama care tija unde vine si bineinteles pentru a le regla daca le si schimbi.

            Comment


            • #7
              Da eu inteleg dar cand pun tijele corect nu mai intra in viteze pur si simplu se blocheaza cutia ,mi se pare ca intra doar in a 2a .........

              Comment


              • #8
                De la tije este mai mult ca sigur pt ca nu sunt reglate corespunzator. Aceiasi problema o aveam si eu. Nu puteam baga in a 2-a si sa o scot era o distractie.

                Comment


                • #9
                  Tijele pot fi schimbate de la pârgiile cutiei sau de la pârgiile manetei. Şi mare atenţie la reglaje. Se poate ajunge în situaţia ca masina să fie în acelaşi timp în două viteze.
                  Dacă nu le pui corect, tijele se freacă una de alta si schimbarea vitezelor se face cu dificultate, selectarea unei trepte poate antrena şi tija învecinată.

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred sa fie posibil acest lucru. Din cate am observat eu cutia are o protectie: este bagata intr-o viteza, este imposibila introducerea in alta viteza pana nu o scoti din viteza respectiva. Aceasta treaba am incercat-o cu cele 3 brate aflate pe cutie care fac legatura intre tije si mecanismele din cutie. Cel mai probabil este posibil sa intre intr-o viteza si sa paraie urat in incercarea de a intra in cealalta viteza, dar sa fie concomitent in 2 viteze ma indoiesc ca este posibil.

                    Comment


                    • #11
                      Nu cutia are protecţie ci maneta de viteze (acea fantă prin care culisează ştiftul cu care se face selectarea treptelor de viteză). Dacă scoţi tijele de pe pârghiile cutiei, poţi introduce fără probleme, cu prima pârgie în treapta 1 sau 2 şi cu cea de-a doua în 3 sau 4.
                      La una din cutiile pe care le-am avut, a trebuit să schimb rulmenţii trenului mobil pentru că treptele 1 şi 2 funcţionau zgomotos şi cu acel prilej am observat cum se face selecţia în interiorul cutiei.

                      Comment


                      • #12
                        Eu cu cutia data jos de pe masina am incercat treaba si nu puteam sa o bag in 1/2 si 3/4 in acelasi timp. Cand era in 1/2, bratul pt 3/4 era blocat. Se misca putin, dar nici vorba sa intre in viteza pana nu scoteam din cealalta viteza. Tu ce tip de cutie ai avut? Cea pusa pe prima serie sau pe a doua? Crezi ca ar putea exista diferente intre ele?

                        Comment


                        • #13
                          Dacă roteai puţin de priză ar fi intrat. În cutie nu există nicio legătură fizică între cele două pârghii.
                          Nu mai tin minte de care era. Cutie de W126 280 manuală în 4 trepte. Nu cred să fi existat mai multe tipuri pentru aceiaşi motorizare. Tipul de după `85 cred că nu mai avea motorul de 2,8, de la 2,6 sărea la 3.

                          Comment


                          • #14
                            Da ... sa stii ca aici s-ar putea sa ai dreptate. Eu nu am invartit flansa sa vad daca asa intra.

                            Comment


                            • #15
                              Am incercat eu cu cutia data jos(in 5 trepte) si nu intra in 2 viteze simultan,chiar daca misti de flansa sau de priza.Odatat bagata intr-o viteza,nu mai poti sa misti de alta parghie,pur si simplu se blocheaza.Inclin sa-i dau dreptate lui Cristian in legatura cu protectia din interiorul cutiei.Cel putin la cutiile in 5 trepte.
                              W124 E220 din 95

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF