Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa mi schimb motorul ! Se poate ????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa mi schimb motorul ! Se poate ????

    Salutare am o cobra pe benzina de 2000 de cm ,si as vrea sa mi pun un motor diesel pe ea.Oare se mai poate ,sau ce i pot face? deoarece cu benzina nu ma descurc.Mi as dori orice motor 200,240,300.Ma refer la legislatie daca pot sa l schimb ,ca mecanic ma descurc.Numai bine.

  • #2
    Cu gpl ai incercat ?Sau uzura la motor e atat de mare incat trebuie schimbat .In ideea in care pretul la benzina si motorina a crescut sa schimbi un motor + cutie + grup + omologari pe care cine stie cind il amortizezi nu stiu cit de buna varianta ar fi .Si eu am vrut pe vremuri sa trec la diesel dar am ascultat de sfatul colegilor de pe forum si am trecut la gpl .Acum nu pot decit sa le multumesc inca odata Cu 20 L gaz( 1.95ron /L ) echivalentul a 10 benzina ca pret fac intre 100 si 120 km in Bucuresti.In plus masina se incadreaza in Euro 1 acum ca noxe emanate (chiar daca oficial nu e recunoscut lucrul asta )

    Comment


    • #3
      Subscriu la idee

      Daca nu te mai descurci cu benzina, cred ca ideea lui Papini ar fi cea mai buna.
      Mai ales daca circuli foarte des cu masina. In legatura cu dieselul, nu stii ce cumperi, toate motoarele sunt vechi, nu stii cati propietari au avut si cum au fost intretinute. Macar pe al tau il cunosti mai bine.
      Dca Papini este multumit de GPL-ul lui, poate iti recomanda firma care i la montat, in caz ca te hotarasti. Bafta !.

      Comment


      • #4
        Cam au dreptate colegii..daca totusi vrei dizal,vinde-o si ia una diesel si ai treminat treaba..

        Comment


        • #5
          In primul rand ma omoara carburatorul ca mananca 30 in oras ,nu stiu sa l reglez si n am gasit pe nimeni sa ma ajute .Motorul e ceas chiar are 55000 de kilometri arata inauntru bine ,nu se vad uzuri ,si de tras trage.Am inteles ca mai sunt si alte carburatoare adik Solex dar nu stiu unde sa caut.

          Comment


          • #6
            ce carburator ai ? pt stromberg i-ti dau eu documentatie

            Comment


            • #7
              STROMBERG 175 CD ,daca ai cumva documentatie pentru acesta as fi foarte recunoscator.Sanatate

              Comment


              • #8
                Consum exagerat

                Pentru un reglaj corect iti recomand sa mergi la un atelier specializat, care detine un stand de reglare a carburatoarelor. Dupa ce l-ai reglat ca la carte te poti gandi la GPL.
                Posibilele motive pentru care motorul consuma exagerat le poti gasi pe grupul nostru la capitolul " Defecte in exploatare ale M A S datorate instalatiei de alimentare ". Asteptam vesti .

                Comment


                • #9
                  Ar fi aici in tg mures cineva care se pricepe la carburatoare de toate felurile dar e foarte ocupat si mai va despart si 100 de km... Diesel nu iti recomand dupa ce ai avut silentiosul si micutul ala de 200 Knd avea a mea motorul de benzina de 2300cmc consuma 13-14 mixt oras+extern.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Pentru un reglaj corect iti recomand sa mergi la un atelier specializat, care detine un stand de reglare a carburatoarelor. Dupa ce l-ai reglat ca la carte te poti gandi la GPL.
                    Posibilele motive pentru care motorul consuma exagerat le poti gasi pe grupul nostru la capitolul " Defecte in exploatare ale M A S datorate instalatiei de alimentare ". Asteptam vesti .

                    Il poate desface singur si curata il monteaza la loc ii face un reglaj mai ,,grosier " dupa documentatie iar apoi finisajul il face la testul de noxe





                    Ti-am trimis si mesaj pe privat ,da-mi o adresa de e-mail sau un idd de mess/skype sa-ti trimit documentatia ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by papini View Post
                      Il poate desface singur si curata il monteaza la loc ii face un reglaj mai ,,grosier " dupa documentatie iar apoi finisajul il face la testul de noxe





                      Ti-am trimis si mesaj pe privat ,da-mi o adresa de e-mail sau un idd de mess/skype sa-ti trimit documentatia ...
                      Daca cei de la "noxe" detin carbotester, si mai ales meseriasul care stie sa-l foloseasca corect totul este OK.
                      Apropo bujiile ce culoare au ?.
                      PS: daca nu reglezi motorul asa cum trebuie, si ii pui GPL,intri intr-o ceata de nu mai stii sa-i dai de cap.
                      Last edited by nstoe; 04-21-2010, 10:31 AM.

                      Comment


                      • #12


                        Pe mine ma intereseaza unde se leaga firele de la electrovalva de la sageata nr 1

                        pentru reglaj :
                        insurubezi electrovalva = amestec bogat
                        desfaci electrovalva = amestec sarac

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Daca cei de la "noxe" detin carbotester, si mai ales meseriasul care stie sa-l foloseasca corect totul este OK.
                          Apropo bujiile ce culoare au ?.
                          PS: daca nu reglezi motorul asa cum trebuie, si ii pui GPL,intri intr-o ceata de nu mai stii sa-i dai de cap.

                          Chiar daca nu are reglat carburatorul ( ma refer la consum ) poate sa o puna pe gaz .La gaz trebuie sa aibe filtru de aer curat ,platina ,fise + bujii bune ( aprinderea ) si sa nu traga aer fals pe undeva .Gazul si benzina au trasee diferite si independente ca reglaj .benzina o reglezi din carburator ,gazul din regulator ( plaman ) .Gazul doar ,,traverseaza" carburatorul de la intrarea in el unde se combina prin mixer(care se monteaza pe gura carburatorului ) cu aerul si si pana la clapeta de acceleratie unde este dozat in galerie

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by papini View Post
                            Chiar daca nu are reglat carburatorul ( ma refer la consum ) poate sa o puna pe gaz .La gaz trebuie sa aibe filtru de aer curat ,platina ,fise + bujii bune ( aprinderea ) si sa nu traga aer fals pe undeva .Gazul si benzina au trasee diferite si independente ca reglaj .benzina o reglezi din carburator ,gazul din regulator ( plaman ) .Gazul doar ,,traverseaza" carburatorul de la intrarea in el unde se combina prin mixer(care se monteaza pe gura carburatorului ) cu aerul si si pana la clapeta de acceleratie unde este dozat in galerie
                            De acord cu tine in ceea ce priveste montajul.
                            Ideea era ca daca le ai pe amandoua dereglate, la un moment dat, si nici nu prea ai experienta, cum se pare ca este cazul colegului, s-ar putea sa ai dureri de cap.
                            Cred ca este bine sa le ia pe rand, pe fiecare, si sa trateze problema foarte serios.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc frumos de ajutor.Carburatorul meu nu are electrovalva acolo ci pe admisie .Sa vedem ce o sa fie.Numai bine

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF