Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vreau sa mi schimb motorul ! Se poate ????

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa mi schimb motorul ! Se poate ????

    Salutare am o cobra pe benzina de 2000 de cm ,si as vrea sa mi pun un motor diesel pe ea.Oare se mai poate ,sau ce i pot face? deoarece cu benzina nu ma descurc.Mi as dori orice motor 200,240,300.Ma refer la legislatie daca pot sa l schimb ,ca mecanic ma descurc.Numai bine.

  • #2
    Cu gpl ai incercat ?Sau uzura la motor e atat de mare incat trebuie schimbat .In ideea in care pretul la benzina si motorina a crescut sa schimbi un motor + cutie + grup + omologari pe care cine stie cind il amortizezi nu stiu cit de buna varianta ar fi .Si eu am vrut pe vremuri sa trec la diesel dar am ascultat de sfatul colegilor de pe forum si am trecut la gpl .Acum nu pot decit sa le multumesc inca odata Cu 20 L gaz( 1.95ron /L ) echivalentul a 10 benzina ca pret fac intre 100 si 120 km in Bucuresti.In plus masina se incadreaza in Euro 1 acum ca noxe emanate (chiar daca oficial nu e recunoscut lucrul asta )

    Comment


    • #3
      Subscriu la idee

      Daca nu te mai descurci cu benzina, cred ca ideea lui Papini ar fi cea mai buna.
      Mai ales daca circuli foarte des cu masina. In legatura cu dieselul, nu stii ce cumperi, toate motoarele sunt vechi, nu stii cati propietari au avut si cum au fost intretinute. Macar pe al tau il cunosti mai bine.
      Dca Papini este multumit de GPL-ul lui, poate iti recomanda firma care i la montat, in caz ca te hotarasti. Bafta !.

      Comment


      • #4
        Cam au dreptate colegii..daca totusi vrei dizal,vinde-o si ia una diesel si ai treminat treaba..

        Comment


        • #5
          In primul rand ma omoara carburatorul ca mananca 30 in oras ,nu stiu sa l reglez si n am gasit pe nimeni sa ma ajute .Motorul e ceas chiar are 55000 de kilometri arata inauntru bine ,nu se vad uzuri ,si de tras trage.Am inteles ca mai sunt si alte carburatoare adik Solex dar nu stiu unde sa caut.

          Comment


          • #6
            ce carburator ai ? pt stromberg i-ti dau eu documentatie

            Comment


            • #7
              STROMBERG 175 CD ,daca ai cumva documentatie pentru acesta as fi foarte recunoscator.Sanatate

              Comment


              • #8
                Consum exagerat

                Pentru un reglaj corect iti recomand sa mergi la un atelier specializat, care detine un stand de reglare a carburatoarelor. Dupa ce l-ai reglat ca la carte te poti gandi la GPL.
                Posibilele motive pentru care motorul consuma exagerat le poti gasi pe grupul nostru la capitolul " Defecte in exploatare ale M A S datorate instalatiei de alimentare ". Asteptam vesti .

                Comment


                • #9
                  Ar fi aici in tg mures cineva care se pricepe la carburatoare de toate felurile dar e foarte ocupat si mai va despart si 100 de km... Diesel nu iti recomand dupa ce ai avut silentiosul si micutul ala de 200 Knd avea a mea motorul de benzina de 2300cmc consuma 13-14 mixt oras+extern.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Pentru un reglaj corect iti recomand sa mergi la un atelier specializat, care detine un stand de reglare a carburatoarelor. Dupa ce l-ai reglat ca la carte te poti gandi la GPL.
                    Posibilele motive pentru care motorul consuma exagerat le poti gasi pe grupul nostru la capitolul " Defecte in exploatare ale M A S datorate instalatiei de alimentare ". Asteptam vesti .

                    Il poate desface singur si curata il monteaza la loc ii face un reglaj mai ,,grosier " dupa documentatie iar apoi finisajul il face la testul de noxe





                    Ti-am trimis si mesaj pe privat ,da-mi o adresa de e-mail sau un idd de mess/skype sa-ti trimit documentatia ...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by papini View Post
                      Il poate desface singur si curata il monteaza la loc ii face un reglaj mai ,,grosier " dupa documentatie iar apoi finisajul il face la testul de noxe





                      Ti-am trimis si mesaj pe privat ,da-mi o adresa de e-mail sau un idd de mess/skype sa-ti trimit documentatia ...
                      Daca cei de la "noxe" detin carbotester, si mai ales meseriasul care stie sa-l foloseasca corect totul este OK.
                      Apropo bujiile ce culoare au ?.
                      PS: daca nu reglezi motorul asa cum trebuie, si ii pui GPL,intri intr-o ceata de nu mai stii sa-i dai de cap.
                      Last edited by nstoe; 04-21-2010, 10:31 AM.

                      Comment


                      • #12


                        Pe mine ma intereseaza unde se leaga firele de la electrovalva de la sageata nr 1

                        pentru reglaj :
                        insurubezi electrovalva = amestec bogat
                        desfaci electrovalva = amestec sarac

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Daca cei de la "noxe" detin carbotester, si mai ales meseriasul care stie sa-l foloseasca corect totul este OK.
                          Apropo bujiile ce culoare au ?.
                          PS: daca nu reglezi motorul asa cum trebuie, si ii pui GPL,intri intr-o ceata de nu mai stii sa-i dai de cap.

                          Chiar daca nu are reglat carburatorul ( ma refer la consum ) poate sa o puna pe gaz .La gaz trebuie sa aibe filtru de aer curat ,platina ,fise + bujii bune ( aprinderea ) si sa nu traga aer fals pe undeva .Gazul si benzina au trasee diferite si independente ca reglaj .benzina o reglezi din carburator ,gazul din regulator ( plaman ) .Gazul doar ,,traverseaza" carburatorul de la intrarea in el unde se combina prin mixer(care se monteaza pe gura carburatorului ) cu aerul si si pana la clapeta de acceleratie unde este dozat in galerie

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by papini View Post
                            Chiar daca nu are reglat carburatorul ( ma refer la consum ) poate sa o puna pe gaz .La gaz trebuie sa aibe filtru de aer curat ,platina ,fise + bujii bune ( aprinderea ) si sa nu traga aer fals pe undeva .Gazul si benzina au trasee diferite si independente ca reglaj .benzina o reglezi din carburator ,gazul din regulator ( plaman ) .Gazul doar ,,traverseaza" carburatorul de la intrarea in el unde se combina prin mixer(care se monteaza pe gura carburatorului ) cu aerul si si pana la clapeta de acceleratie unde este dozat in galerie
                            De acord cu tine in ceea ce priveste montajul.
                            Ideea era ca daca le ai pe amandoua dereglate, la un moment dat, si nici nu prea ai experienta, cum se pare ca este cazul colegului, s-ar putea sa ai dureri de cap.
                            Cred ca este bine sa le ia pe rand, pe fiecare, si sa trateze problema foarte serios.

                            Comment


                            • #15
                              Multumesc frumos de ajutor.Carburatorul meu nu are electrovalva acolo ci pe admisie .Sa vedem ce o sa fie.Numai bine

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF