Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Sa ma risc sa imi fac o instalatie de AC pe w 123 cu motor de w 124?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa ma risc sa imi fac o instalatie de AC pe w 123 cu motor de w 124?

    Dupa cum am scris si in titlu Cobra mea are montat un motor de w 124. ar fi chiar foarte dificila creearea unei instalatii de AC pe masina asta? Vreau sa imi aduc din germania un motor de 200 D care a fost pe un w 124 cu AC, ar ramane compresorul pe el. Un radiator de AC de w 123 costa undeva la 400 ron, conducte s-ar face, de ce mai am nevoie? De un dezumidificator si de radiatorul din compartimentul de incalzire/racire? E posibila aceasta operatiune in limita a 1000 maxim 1500 lei tinand cont ca motorul cu tot cu compresor va fi?

  • #2
    Pai ia in calcul si instalatia electrica;vrei aer conditionat adica baga rece pana te saturi si spui tu Stop ,sau vrei climatizare ? Pt ca la climatizarea aia simpla de pe 124 un releu m-a dus la arabi la 100 ron SH acu vre-o 3 ani ( inca nu auzisem de reteaua clubului de dezmembrari )

    P.S. Nu poti ,,curata" de pe masina donatoare toata instalatia ( atat mecanica cit si electrica ) ?
    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 03-31-2010, 20:41 PM.

    Comment


    • #3
      Imi aduce altcineva motorul, radiatorul e spart si si prinderile ar deveni tiganii si nu se potriveste radiatorul intern, are alte forme si dimensiuni fata de w 123.

      Comment


      • #4
        Radiatorul se sudeaza la argon care oricum , daca are fisura/por, sudura in argon e mai ieftina decit un radiator nou sau sh ,iar inst. electrica (mai ales comenzile de pe consola ) intra intr-o punga

        Comment


        • #5
          Sincer sa fiu nu e usor.A incercat o cunostinta din galati sa puna una de w123 pe un w123 dar nici acum nu i-a dat de cap.Nu stiu dece dar s-a chinuit de nebun.In fine daca lucrezi dupa schema ar trebui sa mearga.

          Comment


          • #6
            Bun, care m-ati putea indruma sau sa-mi vindeti un incalzitor care are prevazuta si instalatia de AC, sau cel putin radiatorul ala intern, ca sa incep cu ce e cel mai greu de gasit. Sigur unul nou sare de 1000 ron asa ca nu ma bag.

            Comment


            • #7
              Verbul "a risca" nu este reflexiv...
              http://www.caesaralexandru.wordpress.com

              Comment


              • #8
                Si pe mine ma tenteaza asa ceva, si mi-ar place sa reusesti ca sa pot sa te intreb ulterior diverse Cam ce presiune se afla pe instalatie? Un radiator de alta masina nu se potriveste? Compresorul nu are in ele un senzor anti inghet care decupleaza automat cand e prea rece?

                Comment


                • #9
                  Difera multe componente si daca ai sta sa te uiti cat de complicata e una cu AC, nu mai vorbesc de climatronic si alte treburi, te prinzi de urechi. Dificultatea cea mai mare vine de la faptul ca nu prea gasesti piesele pe piata SH, si asta e valabil pe toata zona Euro nu doar Romania. Daca te tine buzunarul le poti comanda de la Americani de pe ebay, dar oricum o dai te sare de 1500 de lei asta-i 'just'

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF