Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sirocou Diesel la w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sirocou Diesel la w123

    Cu ocazia spargerii radiatorului de caldura la cotetzul meu am ajuns sa descopar si alternative.
    Am descoperit "sirocoul". Din cate am forat eu am vazut ca sunt unele care incalzesc habitaclul altele care incalzesc apa din motor si altele care incalzesc dar si racesc habitaclul!!
    Are cineva asa ceva? A vazut cineva sirocou pe 123? Cam ce fel ar trebui si cat de bine se preteaza un sirocou incalzire/clima pt. o cobra??
    http://www.caesaralexandru.wordpress.com

  • #2
    http://cgi.ebay.de/Standheizung-Dies...item3efb2bda32 uite aici unu frumos. Nu este dedicat W123, dar a fost folosit pe un W123. Este foarte interesanta scula. Daca sunteti interesati si aveti bani sariti ca in 8 ore ii gata licitatia

    Comment


    • #3
      Originally posted by crstn_savu View Post
      http://cgi.ebay.de/Standheizung-Dies...item3efb2bda32 uite aici unu frumos. Nu este dedicat W123, dar a fost folosit pe un W123. Este foarte interesanta scula. Daca sunteti interesati si aveti bani sariti ca in 8 ore ii gata licitatia
      Nu stiu nemteste! Poate ma ajutati! Asta si raceste? Cum vine montat? Apar defectiuni? Poate e ca o instalatie gpl pe care mai mult o repari decat o folosesti... Are display pe bord? Are termostat? Nu prea inteleg!
      http://www.caesaralexandru.wordpress.com

      Comment


      • #4
        Salut! Sirocoul, webasto-ul sau sistemul de preincalzire (sau cum vreti sa ii mai ziceti) e un sistem paralel cu sistemul de racire al masinii care poate fi programat sa incalzeasca apa inainte de pornirea motorului. Din cate stiu, webasto de cobra e foarte rar. Webasto de diesel este si mai rar. Ce vezi tu acolo sus, in link-ul de pe ebay, este o piesa pe care personal as pune mana imediat daca m-ar mai interesa cobra. Se pare ca nu este original, dar este de diesel si adaptarile pe care trebuie sa le faci sunt minime.

        Uite aici o traducere in engleza a textului anuntului:




        Heater 12V

        all Diesel Vehicles

        Used, by Eberspacher.



        The heater was installed in my

        W123

        and functioned until 2006 without developing problems. The range of parts is completely. Timer with a wood frame, suitable for the cutting of the ashtray in the W123.

        Heater was on the right wheel arch behind the installed right headlight, accordingly, also matching the cable set (of the length wise). Relays and fuses were kept protected in the right footwell.

        The heater is in any diesel engine also fabrikatsunabhängig use.

        Connection and wiring diagram is attached.

        Comment


        • #5
          Am vazut ca sunt unele care preincalzesc apa din motor. Dar mi-a zis cineva ca a avut un sirocou care incalzea microbuzul si atat. Cica era alimentat la rezervor si consuma 0.5l/h. Adica unul care nu are treaba cu motorul si incalzeste habitaclul. Ba am mai auzit ca sunt unele care si racesc, pe post de aer conditionat...? Stie cineva ceva?

          Cel din imagine ma intereseaza mai putin daca singura lui functie este sa incalzeasca apa din motor. Masina mea porneste si la -20, deci nu imi este necesar. Vroiam unul autonom care sa incalzeasca suplimentar si care sa mai si raceasca. Sau unul care sa le faca pe toate 3: sa incalzeasca apa din motor, sa bage caldura separat de sistemul masinii si sa si raceasca vara... Cer prea mult?
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by Demiurgos View Post
            Cer prea mult?
            Da, ceri prea mult...

            Fara sistem AC, nu iti va raci nimeni nimic.
            Pentru ce vrei tu vara, e mai simplu sa parchezi la umbra.

            Comment


            • #7
              Salut. Eu am webasto diesel. Imi trebuie la el un senzor si il pun la treaba. E exact ca cel de pe ebay de mai sus. Il am de pe un w124 300D. E probat pe masa si merge ..dar are un senzor de supraincalzire care e dus si numai bunul Carmine ma poate salva. Povestea "godinului" meu aici
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #8
                Sa ne anunti cand e reparat... Intrebare: Incalzeste doar apa din circuitul de racire sau baga caldura si autonom fara sa mearga motorul?
                http://www.caesaralexandru.wordpress.com

                Comment


                • #9
                  Demiurgos am facut Godinul . Vezi pe postul meu. De incalzit incalzeste in primele minute (nu am apucat sa il las mai mult de 20 de minute) motorul pana la 60 de grade , iar in masina am o caldura de se dezlipeste talpa la pantof. Am noroc ca instalatia electrica a fost acolo si imi merge programatorul (masina a avut din fabrica webasto). M-am legat conform manualului... din fata caloriferului de caldura iau apa o incalzeste si o baga prin calorifer...ventilatorul sufla aer si incalzeste astfel habitaclul apoi apa iese din calorifer trece in motor care il incalzeste ..la mine l-am lasat maxim 20 de min sa mearga si a ajuns apa la 60 de grade la -4 grade afara. M-am dus de exemplu dimineata l-am pornit a mers 20 de min a incalzit in habitaclu cum am zis si la motor i-am dat cheie aproape fara bujii . E superb vreau sa iti zic. Daca plec sa zicem la rece si pornesc webastoul ajunge imediat la 80 de grade si iarasi caldura in 5 min in masina de trebuie sa mai dau si rece ca sa nu crap.
                  Last edited by sovieticool; 01-01-2010, 15:38 PM.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    am vazut si eu asa ceva dar e de preferat sa-l cumperi (cat mai) nou. Oricum e foarte greu de reglat si de montat. Are senzori de temperatura ce comanda un termostat care la randul lui prin intermediul unor relee se actioneaza sistemul de pornire al sirocol-ului, care in majoritatea cazurilor functioneaza cu benzina. Aici intervin alte complicatii : electrovalve pentru benzina, senzori bimetal si temperatura etc, etc. In mod normal aceste aparate sunt din dezmembrari . Sunt unii curajosi care se incumeta sa monteze asa ceva dar va trebuie un electrician fff bun (preferabil inginer). Am avut asa ceva in mana, provenea de la un Barkas(ceva mai simplu) si se mai pot gasi. Oricum sunt cele mai simple si sigure.
                    Suntem cei mai buni : in aer , pe apa si pe pamant !!

                    Comment


                    • #11
                      La mine a fost simplu ca am avut instalatia electrica facuta, electrician sunt ...un pic de nebunie e si sa rezolvat. Unul nou e 900 de euro..mai pun un pic si e cat masina mea.
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #12
                        Buna ,stiu ca posarea e mai veche, dar ...A reusit cineva sa gaseasca o metoda de a RACI habitaclul unei cobre dissel ?? Ca devine tot mai necesar.Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Invertor 12- 220V...aer conditionat portabil....bagat in portbagaj..niste tubulaturi ..ceva cabluri si restu vine de la sine ...frig
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #14
                            Super amuzant ,dar,nu imposibil de realizat,totusi, sper sa gasim ceva mai potrivit. Respect.

                            Comment


                            • #15
                              Ar mai fi metoda cu peltier http://en.wikipedia.org/wiki/Thermoelectric_cooling care e bun si iarna si vara. Pe scurt...un element care se incalzeste pe o parte si se raceste pe cealalta parte...se folosesc la lazile frigorifice pentru masina...si merge la 12 v
                              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                              now - bicicleta !

                              0744 239 949

                              WEB
                              http://garajautodiag.blogspot.com

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF