Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se incumeta cineva la un motor nou ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ) Nu am cum sa-ti arat masina aia. Cel putin nu in starea in care era atunci. E vorba de un IMS (M 461) care a fost coplet restaurat. Dar pt a-ti satisface curiozitatea voi pune niste poze cu el cand a fost gata tot in garajul ala (desi o sa-mi iau peste bot ca am facut un off-topic, sunt sigur ca e justificat). Si daca nici asa nu ma crezi putem sa facem o excursie sa vezi motorul.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Cred ca puteai sa te faci pictor

      Comment


      • #18
        Frumos executat si motorul si IMS-ul. Am multe amintiri frumoase cu IMS-ul pe care il avea bunicamiu. Te hurduca, iti facea creierii salata cu "suspensiile" sport din dotare, iti distrugea urechile cu zgomotul facut de motor dar mergea oriunde. Superba masina!
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          motorul ala incerci oare sa il pui pe IMS din cauza impozitului imputit ? Doamne cum ar putea merge un IMS cu un benzinar de cobra de 2,8. LOVE IS IN THE AIR Si taicameu are un IMS cu motor de Brasov si din cauza impozitului de aproximativ 2000 RON s-a vazut pus in situatia de a-l radia. Si ca sa fiu putin carcotas: stopurile alea de ARO sau de ce is arata ca *&(@&. Dupa ce ai investit atatia bani si munca in el eu zic ca ii pacat sa ii pui stopurile astea de aro. Cele rotunde arata mult mai bine.

          Comment


          • #20
            Nu il pun pe IMS !!! Motorul e al unui w123 CE la care am sistat lucrarile din lipsa de timp, am vrut ca masina sa iese ca noua si doar eu sa lucru la ea sa stiu ce e bagat pe acolo. Cat despre stopuri sunt stopuri de Skoda si nu au fost puse alea originale ca faceau gat aia de la R.A.R. .

            Comment


            • #21
              Cu ultimul post poti sa fi sigur ca o sa vrea sa ne intalnim. Faptul ca ai acest proiect in lucru ma face foarte dornic sa te vizitez. Restul pe PM!
              E220 cdi W210, 2001

              E320 W210, 1997
              C180 W202, 1994
              W123 200D, 1978 cu inima de W124


              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

              Comment


              • #22
                Originally posted by cHELU View Post
                ) Nu am cum sa-ti arat masina aia. Cel putin nu in starea in care era atunci. E vorba de un IMS (M 461) care a fost coplet restaurat. Dar pt a-ti satisface curiozitatea voi pune niste poze cu el cand a fost gata tot in garajul ala (desi o sa-mi iau peste bot ca am facut un off-topic, sunt sigur ca e justificat). Si daca nici asa nu ma crezi putem sa facem o excursie sa vezi motorul.
                Dupa cum spunea si adidc, clar as vrea sa ne intalnim, sa vad si eu o bijuterie de motor
                1982 Mercedes w123 240D
                1992 Mercedes w124 200D

                Comment


                • #23
                  Cei interesati sa afle si alte amanunte, pot intra si pe topicul "pornire iarna".

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF