Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes 230 CE automat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pegaso
    replied
    La usi , n-am nici o poza...(...nu stiu cum mi-a scapat, ca le-am vazut de 10 ori...Asta e...Oricum, pe interior erau praf, in zona de jos, dupa cum am vazut cam la toate. Desi initial am hotarat sa cumparam segmentele pentru partea inferioara , si exterior si interior, exteriorul nu l-am folosit. Am cumparat segmente de reparatie, tot de berlina, de la KLck, dar 3 bucati. Produsele acestei firme au inclusiv canalul de cheder, ceea ce la produsul firmei Blc nu se regaseste si tabla este muult mai subtire si prost lucrata. Astfel, la segmentul profilat de interior am lucrat foarte usor. Am taiat cum ne a convenit, atat cel din stanga, cat si cel din dreapta, iar al treilea segment l-am facut bucati, folosind segmentele necesare pentru prelungire.
    Am lucrat foarte usor si rapid.
    Acum sa nu credeti ca aceste segmente sunt extraordinare, dar fiind gata profilate, sunt necesare doar ajustari minore.

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    Pe partea stanga, nu am prea multe poze, baietii au muncit la ea cat am fost in concediu...Asa am gasit-o la intoarcere. Pragul , doar la capete afectat, pasajul de roata spate doar in partea de jos, in rest, in stare buna.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    Partea de spate...aici a fost buba. Panoul spate ruginit in zona de dublura interioara, acolo unde se schimba planul sub stopuri. Greu de lucrat iar rezultatul indoielnic, asa ca am optat pentru a achizitiona un panou spate, intreg , dupa cum stiti se gaseste si doar partea inferioara, tot de la acelasi producator....
    Am hotarat ca este mai usor de centrat si arata mai bine daca-l taiem in zona dintre stopuri. Astfel am pastrat " mustata" superioara, inlocuind doar partea de jos. A iesit foarte bine.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    Panoul lateral dreapta spate era cel mai afectat. Partea de preg nu o mai pun, ca tine de prag. Pasajul rotii, nu era asa corodat, dupa cum se vede in poza, dar surpriza a venit la dublura. Asta da, a suferit cel mai mult in timp.
    Din pacate, nu am poze.
    Si aici, producatorul de elemente de caroserie Klck ne-a salvat..am cumparat pasajul de aripa, atat cel interior cat si cel exterior, la preturi modice. Bineinteles, cod de berlina, dar se potrivesc la fix.
    Daca va uitati cu atentie la poza dublurii aripii, veti vedea o sudura " made in Germany" ...deci au si ei un Dorel.....
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    La partea de interior, dupa tot ce am citit pe aici, aveam niste emotiiiiiiii....
    dar nu a fost sa fie asa, doar cele doua petice fiind necesare pentru a rezolva problema planseului pedalier...chiar foarte putin.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    Si uite asa a inceput actiunea de exterminare a ruginei....
    Sa le luam pe rand...partea dreapta.
    La masina s-a mai lucrat de-a lungul anilor, avand un antifon gros, foarte elastic si aproape imposibil de dezlipit de pe tabla, ceea ce a pastrat , oarecum, tabla.
    Capatul de prag dreapta, praf, inclusiv suportul de cric, destul de ruginit. In rest partea de dublura stalp fata si dublura aripa a necesitat doar mici ajustari.
    Pragul a fost pastrat, atat cat s-a putut, taind doar zona corodata. Pentru a simplifica munca, am luat prag de berlina, marca Klck...parca nu e voie cu nume,.. tabla bunicica, profil acceptabil, si mult mai usir de lucrat decat confectionarea la ciocan
    Attached Files

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    Salutare, din nou....timpul asta ne termina pe toti, dar chiar sa treaca 5 ani, nici vorba Lucian....
    Deci am ramasa dator cu pozele pe care le-am facut dupa ce am desfacut exteriorul.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • MS08MGZ
    replied
    Putina lume activa pe aici ...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Lucian_kel
    replied
    Se pare ca ne mai auzim peste alti cinci ani, poate tot cu vreo 4-5 posturi.....

    Leave a comment:


  • dog
    replied
    Ma abonez la topic !

    Leave a comment:


  • Lucian_kel
    replied
    Felicitari pentru achizitie insa daca tot ti-ai facut curaj si ai inceput sa ne spui ce vrei sa faci, noi asteptam mai multe poze si mai multe detalii.

    Leave a comment:


  • MS08MGZ
    replied
    Spor la reconditionat!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Hirig888
    replied
    Felicitãri pentru achizitie!

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Așteptăm cu interes continuarea...

    Leave a comment:


  • pegaso
    replied
    Si uite asa, incet, incet, i-a venit randul la reconditionat...
    Am desfacut-o si am inceput sa evaluez rugina...
    Asadar: aripa dreapta fata, lovita, ruginita, de schimbat; praguri stanga / dreapta , afectate , dar partial, la capete; planseu pedalier,foarte putin ruginit, vreo trei patru petice doar, aripile spate partial afectate pe pasaj , la una si semiaripa interioara; usile.....praf in partea de jos.
    Si ne-am apucat de treaba...
    Urmeaza pozele..... sa le fac mai mici...
    Last edited by pegaso; 10-16-2016, 19:36 PM.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF