Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Puntea spate

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Puntea spate

    Stie cineva daca sunt diferente intre motorizari sau caroserii la puntea spate pentru Cobre? De exemplu intre bezina si motorina sau berlina si break. Multumesc anticipat!

  • #2
    Diferenta ar fi la rapoartele de grup, fiecare motorizare are indicele ei. Intre berline si breakuri ar mai fi arcurile si eventual telescoapele (sitemul de autoleveling de break). Ar mai fi in cazul in care masina are ABS (rara avis).
    Cred ca pe tine te intereseaza planetarele, merg fara probleme de la orice model.

    Comment


    • #3
      Singura diferentza la mashinile cu ABS este gaura din grup pentru senzor, care la unele grupuri e gata prevazuta. In rest, nimic. Puntzile sint fizic identice, indiferent de raportul grupului care se pune pe ele.

      Comment


      • #4
        Reformulare

        Ma refer numai la puntea din spate exclusiv, cea pe care se prind basculele. Cu planetarele am rezolvat-o.

        Comment


        • #5
          Aia- i o apa s-un pamant la toate.

          Comment


          • #6
            Mersi

            E in regula. M-am lamurit. Dok te pricepi la reglaje la Cobra? Daca da lasa-mi si mie un nr de telefon ceva. Numai bine!

            Comment


            • #7
              Nu ma pricep, gheza draghe, ca doar am avut dacii toata viatza mea... Numarul de telefon e la profilul meu, ca si conditziile in care mai si raspund la el.

              Comment


              • #8
                Dok esti artist

                Sa stii ca aveam numarul tau de vreo 2 saptamani. Cei de pe Lizeanu' mi l-au dat. Eu te-am sunat intr-o duminica dar nu ai raspuns. Sfaturile tale sunt bune Dok. Daca ai raspunde si la telefon sau l-ai avea deschis ar fi minunat!

                Comment


                • #9
                  Cine shtie, cunoashte... Sint foarte ciufut la capitolul telefon, din punctul meu de vedere nu se foloseshte cind lucrezi. Din acest motiv sint slabe shanse sa raspund cind am de lucru. Principiu vechi de-al meu... ori lucrez, ori fac pe centralista... si la mine cind suna, pai suna, nu jucarie...

                  Dragii mei, lucrul facut ca lumea nu se face cu urechea in telefon. Iar mie la telefon nu-mi place sa vorbesc. Prefer sa lucrez. E mai interesant. Deci minuni, la capitolul asta, nu se vor intimpla niciodata.

                  Comment


                  • #10
                    Ok Dok

                    Faca-se voia ta. Am sa-mi repar masina singur pentru ca nu pot sa te astept pe tine o vesnicie. Pentru mine anumite lucruri nu suporta amanare. Time is money!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Gabriel Marian View Post
                      Faca-se voia ta. Am sa-mi repar masina singur pentru ca nu pot sa te astept pe tine o vesnicie. Pentru mine anumite lucruri nu suporta amanare. Time is money!
                      ... ai vazut ca shtii... pentru mine time is big time money. Si talkingu la phone pentru mine is intotdeauna waste of precious fucking time... Reparatul de unu singur a fierului e cea mai valabila optziune. Mai ales ca asistentza tehnica avetzi cacalau maria ta...trebuie doar sa imi cautzi unele postari.

                      Comment


                      • #12
                        In regula Dok

                        Am inteles care e baiul. Spor la treaba!

                        Comment


                        • #13
                          Si voua, cinstitzi initziatzi in misterele tainice si absconse ale caroseriei W123, multe succese in depizdarea maruntelor impedimente pe care suavele noastre vehicule le mai manifesta, odata cu senectutea necrutzatoare ce se instaleaza treptat-treptat, ca bacilii de ftizie ai lu Margineanu... felatzie... punetzi mina si facetzi-vi-le singuri, ca meseriashii veritabili ori mor, ori au facut-o deja...

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF