Buna. De ceva timp mi-am achizitionat un Mercedes Cobra motorizare 2.0 benzina cute 5 trepte fabricat in 1984. O masina pentru care am o adevarata pasiune.
Este echipata cu ABS, WEBASTO, stergatoare la faruri, stropitori la faruri, faruri model facelift, inchidere centralizata. kilometrii aprox 180000 . Masina de aproximativ 10 -12 ani nu s-a mai circulat cu ea asa ca anumite piese, componente, subansamble nu prea mai functioneaza.
Am cateva nelamuriri si anume:
-Indicatorul ECONOMY nu functioneaza cum trebuie, cand e rece motorul sta nemiscat acul apoi cand incepe sa se incalzeasca se deplaseaza indicatorul la jumatate si acolo ramane pana opresc motorul
-Ce valoare trebuie sa aiba presiunea uleiului din motor la cald ?
La rece imi sta pe 3,iar la cald la 90 grade Celsius imi coboara la 2,5
Nu stiu ce ulei se baga in acest motor, am bagat Panter 20M50 , datorita faptului ca initial cu uleiul cu care am luat masina la cald imi cobora presiunea la 0,5 si batea urat motorul .M-am speriat si am bagat de proba acest ulei 20M50. Deci nu am idee ce ulei ,ce vascozitate trebuie sa aiba. Totusi 20M50 este un ulei mineral gros, eu asa cred, si intentionex sa-l schimb.
-Nu stiu exact care-i treaba cu Webasto, cum se programeaza cum se porneste, este complet cu toate cablurile si furtunele pe el.
-Carburatorul este foarte ciudat , are un dop care se scoate si se toarna ulei, nu stiu exact ce rol are acel ulei daca sa unga mecanismul dinauntru sau daca are vreun rol asupra membranei din interior.
-Aveti indee daca pot gasi pe undeva prin Bucuresti Chedere de usi pt aceasta masina?
In rest masina e ok, scoate ceva fum albastru , nu stiu ce sa cred masina a fost stata prea multi ani acum am inceput sa circul cu ea, motorul de 2000cmc, cam mitiel la prima vedere pt aceasta caroserie dar are destul demaraj, nu se compara nici cu o cobra de 2400 diesel, si demaraj si viteza , are putere si la coasta. De consum nu am idee inca.....consuma, indicatorul de benzina din rezervor e cam imprecis.
Cam atat, astept parerei, si sfaturi. Multumesc Va atasez cateva poze.
Este echipata cu ABS, WEBASTO, stergatoare la faruri, stropitori la faruri, faruri model facelift, inchidere centralizata. kilometrii aprox 180000 . Masina de aproximativ 10 -12 ani nu s-a mai circulat cu ea asa ca anumite piese, componente, subansamble nu prea mai functioneaza.
Am cateva nelamuriri si anume:
-Indicatorul ECONOMY nu functioneaza cum trebuie, cand e rece motorul sta nemiscat acul apoi cand incepe sa se incalzeasca se deplaseaza indicatorul la jumatate si acolo ramane pana opresc motorul
-Ce valoare trebuie sa aiba presiunea uleiului din motor la cald ?
La rece imi sta pe 3,iar la cald la 90 grade Celsius imi coboara la 2,5
Nu stiu ce ulei se baga in acest motor, am bagat Panter 20M50 , datorita faptului ca initial cu uleiul cu care am luat masina la cald imi cobora presiunea la 0,5 si batea urat motorul .M-am speriat si am bagat de proba acest ulei 20M50. Deci nu am idee ce ulei ,ce vascozitate trebuie sa aiba. Totusi 20M50 este un ulei mineral gros, eu asa cred, si intentionex sa-l schimb.
-Nu stiu exact care-i treaba cu Webasto, cum se programeaza cum se porneste, este complet cu toate cablurile si furtunele pe el.
-Carburatorul este foarte ciudat , are un dop care se scoate si se toarna ulei, nu stiu exact ce rol are acel ulei daca sa unga mecanismul dinauntru sau daca are vreun rol asupra membranei din interior.
-Aveti indee daca pot gasi pe undeva prin Bucuresti Chedere de usi pt aceasta masina?
In rest masina e ok, scoate ceva fum albastru , nu stiu ce sa cred masina a fost stata prea multi ani acum am inceput sa circul cu ea, motorul de 2000cmc, cam mitiel la prima vedere pt aceasta caroserie dar are destul demaraj, nu se compara nici cu o cobra de 2400 diesel, si demaraj si viteza , are putere si la coasta. De consum nu am idee inca.....consuma, indicatorul de benzina din rezervor e cam imprecis.
Cam atat, astept parerei, si sfaturi. Multumesc Va atasez cateva poze.
Comment