Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Chedere c123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chedere c123

    Stie cineva unde gasesc chedere pentru un c123...ca habar nu am unde sa mai caut..

  • #2
    Noi? Daca da atunci exista coduri pentru ele si se pot comanda. La reprezentanta ori la un magazin cu piese auto.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      incearca pe autohut.ro . eu de la ei mi-am comandat mai multe repere pentru o cobra , ce-i drept e sedan , pe care o reconditionez . Au o groaza de piese pentru w123

      Comment


      • #4
        Ebay.de!
        Mi le-a adus DHL-ul la ușa.

        Comment


        • #5
          la ce pret? daca se poate....

          Comment


          • #6
            Nu mai deschid alt topic de chedere...
            Se potriveste chederul ptr parbriz de la cobra limuzina la cobra coupe?
            Codurile de piese OEM difera.

            Levi mi-a confirmat ca DA.- se potriveste . Alte confirmari?

            Nu de alta dar deja am comandat chederul.

            Multumesc

            Comment


            • #7
              Si eu asa stiu ca se potriveste orice pana la stalpul A...+ cateva piese din spate!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Problema este ca sunt coduri diferite si la parbriz.Una langa alta, cam difera la dimensiuni.Vizual.Am sa masor azi, si revin.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by altho View Post
                  Problema este ca sunt coduri diferite si la parbriz.Una langa alta, cam difera la dimensiuni.Vizual.Am sa masor azi, si revin.
                  Nu stiu exact cum e cu chederu dar parbrizul sigur difera. Si ornamentul de pe cheder e altfel la coupe fiind mai lat decat cel de berlina. Vezi doar sa potriveasca acel ornament oe chederu de la berlina in caz ca nu iei cheder de coupe.
                  Cat despre chederele pe care inchide geamul de la usa... alea sunt cele mai scumpe daca sunt noi (in jur de 800 euro perechea). Din 6 sau 7 masini care mi-au trecut prin mana niciuna nu le avea cum trebe chiar daca aparent pareau bune.

                  Comment


                  • #10
                    [QUOTE=cHELU;363727parbrizul sigur difera.
                    [/QUOTE]
                    Inseamna ca am furnizat eu informatii gresite, fiind sigur de ceea ce stiam ... Adevarul este ca eu personal nu m-am verificat (nu a fost inca cazul), bazandu-ma orbeste pe unanimitatea meseriasilor cu care am discutat subiectul.
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #11
                      Difera parbrizul, deci si chederul-pe langa faptul ca ornamentele sunt mai late.

                      Comment


                      • #12
                        Surpriza: conform datelor celor de la Pilkington, parbrizele de coupe/limuzina difera cu 1 cm in lungime si 1,4 cm in inaltime :

                        Coupe : 1510 / 624 mm
                        Limuzina : 1520 / 610 mm

                        Cred ca s-ar potrivi chederul de limuzina la coupe - ca e cauciuc, nu tabla.
                        Mai verific inima de inox de la coupe/limuzina daca e la fel partea care intra in cheder.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Nu a gasit nimeni producator pentru chedere geamuri pentru un C123. Singura varianta ramane reprezentanta?

                          Comment


                          • #14
                            Salut. Discutia este cam veche dar va spun cum am facut eu. Am un 123 limuzina....am facut rk in aceasta vara, am inlocuit chederele de parbriz si luneta . Am gasit marca febibilstein la cei de la "In garaj.ro" la pretul de 160 sau 170 lei /bucata, nu mai stiu cu exactitate. Iar pentru cele 4 usi si portbagaj am gasit pe ebay.de .....o marca necunoscuta...cred ca turcesti sau chinezesti ....nu aveau cod pe ele dar sunt foarte bine realizate. Toate 5 buc cu tot cu transport 900 lei Le-am montat destul de usor pe cele de usi. In schimb cu cele de la luneta si parbriz am avut ceva dificultati...deoarece nu am avut dispozitivul de montat ornamentele de inox.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by altho View Post
                              Surpriza: conform datelor celor de la Pilkington, parbrizele de coupe/limuzina difera cu 1 cm in lungime si 1,4 cm in inaltime :

                              Coupe : 1510 / 624 mm
                              Limuzina : 1520 / 610 mm

                              Cred ca s-ar potrivi chederul de limuzina la coupe - ca e cauciuc, nu tabla.
                              Mai verific inima de inox de la coupe/limuzina daca e la fel partea care intra in cheder.
                              Pe fata am montat chederul de la limuzina pe parbrizul de coupe.
                              Inima am folosit-o pe cea de coupe.
                              S-a potrivit perfect toata combinatia.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF