Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Riscuri sa le scoata din circulatie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Riscuri sa le scoata din circulatie

    Va salut!

    Ce riscuri sunt ca in minunata noastra tara sa scoata aceste superbe masini din circulatie, recurgand la diverse metoade: blocari pe rampa ITp...ridicat talon in trafic...etc..chiar daca masina este in regula..?!

  • #2
    Nu exista asa ceva, sau cel putin nu am auzit sa nu te mai lase sa circuli cu masini vechi. Nu e imposibil sa ai o cobra care sa treaca de RAR, dar nici usor sa o intretii in stare perfecta de functionare, la care sa ii iasa si gazele si tot asa ca tot timpul se gasesc probleme si aici nu vorbesc numai de w 123 ci de foarte multe masini care circula pe drumurile publice, cam 30% zic eu ca nu ar trece de RAR...

    Comment


    • #3
      Daca si un logan nou (cu l mic) are probleme cu noxele, cum sa nu avem noi. Apoi de ce mai lasa Rabele si troacele vechi sa mai circule? Si cu astia care ard miristea nu e nici o problema? Ei poleaza in 30 de minute mai mult decat mine cu cobra intr-un an...

      Comment


      • #4
        Corect!
        Dar de asta imi este teama, ca vor vrea sa gaseasca tot felul de porcarii ca sa ne faca sa renuntam la masinile astea...si nu doar pe noi, fani cobra ci si pe altii care poate nu isi permit sa aiba o masina noua!....La faza cu Rabele ai mare dreptate!Daca prinzi vreuna in fata ta, pe centura poti fi sigur ca daca nu ai plamani buni poti muri asfixiat...

        Comment


        • #5
          Stai linistit ca degraba nu se va intampla.Intradevar daca e un gunoi ordinar , atunci e posibil la un control RAR sa iti ia talonul si sa nu il mai vezi degraba daca nu pui masina la punct.
          In toate tarile civilizate circuli cu ce masina vrei tu , atata timp cat starea tehnica este in parametri.Nu mai zic , de varianta de a fi Youngtimer sau Oldtimer in Germania.La youngtimer o poti inscrie in momentul in care au trecut 20 de ani de la data FABRICATIEI , nu ca la noi.La oldtimer , doar dupa 30 de ani de la scoaterea din fabricatie a modelului.Plus ca masinile incadrate in aceste 2 categorii nu au nevoie de umweltplakette pentru a circula in centrele oraselor.Sunt un mare fan al w114 w115 w116 w123 , etc. dar totodata constientizez ca masina trebuie sa nu reprezinte un pericol in trafic.

          Comment


          • #6
            Nu se pune problema sa circuli cu o masina pe care sa o consideri pericol public!Hai sa zic, mecanica o faci, tabla la fel..dar ce faci cu noxele/Cum le faci sa iasa asa cum tre sa iasa la o masina non euro, avand in vedere ca motoarele astea au 30-40 de ani vechime?

            Comment


            • #7
              Cu noxele scapi usor daca ai diesel. In principiu se pare ca daca bagi ulei de Floritza Soarelui nu ar trebui sa scoata noxe decat foarte mici ... Nu este inca incercata de mine varianta, dar presupun ca ii valabila.

              Comment


              • #8
                Ar mai fi o varianta, un trtament cu Metabond...!Am auzit si eu de curand de treaba asta..cik este o gama de uleiuri si aditivi care itif ac masina boboc http://www.metabond-technology.ro/ am pus si un link pentru cei care nu stiau de treaba asta!Astept pareri!

                Comment


                • #9
                  am citit pe wiki ca la diesel se pun un filtru de particule si devin euro 2 iar la benzina catalizator si la fel devin euro 2, asa au sanse sa ramana mult timp de acum in colo in circulatie. Plus ca in 3-4 ani se vor incadra la retro si chiar nu mai ai de ce sa iti faci griji.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF