Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Maciulie schimbator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Maciulie schimbator

    Poate ma ajutati si pe mine cu un sfat :
    Cum se demonteaza maciulia schimbatorului de viteze?
    Vreau sa-i schimb fusta de cauciuc care imbraca schimbatorul si trebuie demontata intai maciulia.
    Multumesc anticipat Dany .

  • #2
    În mod normal, se trage burduful în jos, şi ar trebui să iasă la iveală tija metalică. Pe aceasta, trebuie să fie o contrapiuliţă. După ce o slăbeşti, tija trebuie să iasă tot prin deşurubare (prinzi cu un cleşte), aceasta având filet la capătul opus măciuliei.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos.Maine ma apuc de treaba !

      Comment


      • #4
        Am incercat si nu vrea sa iasa.
        Nu vreau sa fortez!
        Eu credeam ca maciulia are filet si se desurubeaza dupa tija altfel nu inteleg ce rol are contrapiulita .

        Comment


        • #5
          Originally posted by dangerous View Post
          Am incercat si nu vrea sa iasa.
          Nu vreau sa fortez!
          Eu credeam ca maciulia are filet si se desurubeaza dupa tija altfel nu inteleg ce rol are contrapiulita .
          Poţi încerca să deşurubezi şi măciulia, ar trebui să ai filet şi acolo, dar nu am vrut să-ţi recomand să începi de acolo, deoarece de multe ori măciuliile sunt lipite pe tijă (în urma schimbării lor poa' să cedeze piuliţa din măciulie sau să crape plasticul/lemnul şi atunci ele se lipesc la loc, neavând ce să mai înşurubezi). Poate tu ai noroc şi iese uşor, fără să rupi ceva. Succes !
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Originally posted by dangerous View Post
            Am incercat si nu vrea sa iasa.
            Nu vreau sa fortez!
            Eu credeam ca maciulia are filet si se desurubeaza dupa tija altfel nu inteleg ce rol are contrapiulita .
            Rolul contrapiulitei este de a strange (fixa) maciulia in pozitia corecta pe tija schimbatorului,daca n-ar fi ea si ai infileta numai maciulia s-ar opri pe tija c-am aiurea.
            CJ-20-AMN.

            Comment


            • #7
              Deci pana la urma trebuie sa desfiletez tija schimbatorului si cu ea desfacuta sa schimb fusta de cauciuc pe dedesupt fara sa demontez maciulia !
              Va multumesc pentru informatii.
              Cu stima Dany
              Last edited by dangerous; 08-29-2011, 09:16 AM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by dangerous View Post
                Deci pana la urma trebuie sa desfiletez tija schimbatorului si cu ea desfacuta sa schimb fusta de cauciuc pe dedesupt fara sa demontez maciulia !
                Va multumesc pentru informatii.
                Cu stima Dany
                Nu te sfatuiesc sa demontezi selectorul ,forteaza maciulia sa se desfileteze ...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                  Nu te sfatuiesc sa demontezi selectorul ,forteaza maciulia sa se desfileteze ...
                  Am fortat-o in limitele bunului simt si nu a iesit !
                  Pana la urma o sa tai fusta de cauciuc si am sa o inlocuiesc cu una de piele care se strange cu elastic sau siret atat sus langa maciulie cat si jos !
                  Multumesc oricum pentru sugestii!

                  Cu stima Dany

                  Comment


                  • #10
                    Taie fusta veche, slabeste contrapiulita ce se afla imediat dupa maciulie si dupa aia ar trebui sa se desfileteze fara efort prea mare. Incearca si asa.

                    Comment


                    • #11
                      Salutam!
                      Intreb si eu, "fusta" de cauciuc nu e prinsa pe consola centrala? La w124 acea husa este prinsa de consola, pe interior, cu ajutorul unei rame de plastic care este introdusa fortat.Husa este prinsa intre acea rama si consola centrala. Daca se trage in sus(sau se baga ceva intre consola si marginea husei, dar cu grija sa nu se zgarie consola) aceasta va iesii. Dupa care ridicand husa vei putea sa desfaci contra piulita. Sunt mai multe modele de husa, unele sunt prinse de "maciulie" prin intermediul unui inel, altele(la cele de piele sunt lipite pe "maciulie".
                      Oricum, daca tot vrei sa o schimbi poti sa o tai ca tot nu ai nimic de pierdut, dar daca este buna, incearca sa scoti partea de jos a "husei".
                      Last edited by tumar; 08-30-2011, 17:51 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF