Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tinichigeria la W123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tinichigeria la W123

    Salutare tuturor fanilor MB. Sunt pe cale sa cumpar un W123 Combi si as vrea sa stiu daca se poate face tablaria unui astfel de autoturism la reprezentanta, cam cat ar putea costa si bineinteles, daca se merita. Vorbesc de reprezentanta Mercedes-Benz pentru ca nu cunosc nici un tinichigiu in momentul de fata si nu as vrea sa ma duc la intamplare la orice tinichigiu si sa las masina pe mana unui necunoscut. Asa ca singura solutie ar fi reprezentanta (unde vorba aia: Dai un ban da' stai in fata), ori o recomandare, un tinichigiu din Bucuresti pe care sa ma pot baza.

  • #2
    Poate vrei sa vorbesti despre o reprezentanta din Germania. Acolo chiar firma are ceva filiala unde restaureaza masinile lor vechi dar pentru niste preturi infinite. Atunci ai garantia ca masina e originala 100%.
    In Romania meseriasii din reprezentante in general nu sunt mai buni cu nimic decat cei care doar asta fac toata ziua in atelierele lor. Nici Mercedes nu face exceptie. In plus, tinichigii cu "suflet" nu mai prea gasesti oricum.

    Comment


    • #3
      Originally posted by ciprian_schneider View Post
      Salutare tuturor fanilor MB. Sunt pe cale sa cumpar un W123 Combi si as vrea sa stiu daca se poate face tablaria unui astfel de autoturism la reprezentanta, cam cat ar putea costa si bineinteles, daca se merita. Vorbesc de reprezentanta Mercedes-Benz pentru ca nu cunosc nici un tinichigiu in momentul de fata si nu as vrea sa ma duc la intamplare la orice tinichigiu si sa las masina pe mana unui necunoscut. Asa ca singura solutie ar fi reprezentanta (unde vorba aia: Dai un ban da' stai in fata), ori o recomandare, un tinichigiu din Bucuresti pe care sa ma pot baza.
      Trebuie sa cauti tinichigiu cu mana buna si fara figuri.La reprezentanta cred ca ai nevoie de vreo 2-3 Mastercarduri umflate.Ai sa iesi mai bine daca iti cumperi caroseria noua pe original din Germania.Si la noi se face treaba buna.Dupa ce gasesti omul potrivit iti cauti piese calumea.OBLIGATORIU CAUTI SUDURA IN MEDIU PROTECTOR.FARA AUTOGEN CA NU MAI IESE MASINA.

      Comment


      • #4
        Originally posted by grigorean View Post
        Trebuie sa cauti tinichigiu cu mana buna si fara figuri.La reprezentanta cred ca ai nevoie de vreo 2-3 Mastercarduri umflate.Ai sa iesi mai bine daca iti cumperi caroseria noua pe original din Germania.Si la noi se face treaba buna.Dupa ce gasesti omul potrivit iti cauti piese calumea.OBLIGATORIU CAUTI SUDURA IN MEDIU PROTECTOR.FARA AUTOGEN CA NU MAI IESE MASINA.
        Mda... merci pentru sfat, gasesc eu un tinichigiu ok pana la urma. Explica-mi care e faza cu sudura, daca e cu autogen apare rugina dupa, sau care sunt consecintele?

        Comment


        • #5
          Originally posted by ciprian_schneider View Post
          Mda... merci pentru sfat, gasesc eu un tinichigiu ok pana la urma. Explica-mi care e faza cu sudura, daca e cu autogen apare rugina dupa, sau care sunt consecintele?
          La autogen se arde prea multa tabla si se decaleste , apoi in scurt timp rugina apare inapoi dar pe suprafata mai mare.

          Comment


          • #6
            Originally posted by grigorean View Post
            La autogen se arde prea multa tabla si se decaleste , apoi in scurt timp rugina apare inapoi dar pe suprafata mai mare.
            Ok, insa cineva mi-a spus ca in general unde se sudeaza apare rugina apoi. Este adevarat, sau depinde tocmai de tipul sudurii?

            Comment


            • #7
              Depinde foarte mult de tipul sudurii , si de cat de bine este tratata tabla.Curatata perfect , apoi straturi protectoare si vopsea.Daca nu e curatata perfect iti apare rugina din interior intr-un timp relativ scurt.

              Comment


              • #8
                Originally posted by grigorean View Post
                Depinde foarte mult de tipul sudurii , si de cat de bine este tratata tabla.Curatata perfect , apoi straturi protectoare si vopsea.Daca nu e curatata perfect iti apare rugina din interior intr-un timp relativ scurt.
                Am inteles, o sa tin cont de chestiile astea, merci pentru sfaturi Grigorean.
                Last edited by Luxian; 12-20-2011, 23:53 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by grigorean View Post
                  Depinde foarte mult de tipul sudurii , si de cat de bine este tratata tabla.Curatata perfect , apoi straturi protectoare si vopsea.Daca nu e curatata perfect iti apare rugina din interior intr-un timp relativ scurt.
                  Ce se mai poate adauga e doar ca , la suduri se mai folosesc tratamente (spreiuri ) din cite am inteles ( nici eu nu sunt in domeniu ), de zinc ...

                  Sudura cu autogen nu se prea mai foloseste la tinichigerie ! Locurile unde se sudeaza se supraincalzeste si chiar deformeaza sau gaureste tabla, in plus
                  rugina apare foarte repede ( nu la sudura ) in jurul locului sudat din cauza supraincalzirii metalului care isi pierde din proprietati . Foarte greu de lucrat si sa iasa ceva bun !!!
                  Normal autogenul se foloseste ptr. taierea metalului cu diferite " cutite " .......!

                  Are dreptate Grigorean - Nu este recomandat !
                  Omul invata pina la moarte si cind.............

                  Comment


                  • #10
                    1. Masina in dicutie s-a vandut de 2 luni iar noul proprietar va asigur ca nu o ,,va face " in argon ci in acetilena ( pt ca asta are in curte )
                    2 .Haideti sa nu fim carcotasi ,cate Dacii s-au facut pe timpul lui Ceasca in Argon? Nu contesta nimeni calitatea sudurii in protectie de gaze dar daca nu ai posibilitatea ( financiara )sa o faci ce te faci ,arunci masina la REMAT?
                    Last edited by Eugen Gaftoneanu; 12-20-2011, 23:37 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                      1. Masina in dicutie s-a vandut de 2 luni iar noul proprietar va asigur ca nu o ,,va face " in argon ci in acetilena ( pt ca asta are in curte )
                      2 .Haideti sa nu fim carcotasi ,cate Dacii s-au facut pe timpul lui Ceasca in Argon? Nu contesta nimeni calitatea sudurii in protectie de gaze dar daca nu ai posibilitatea ( financiara )sa o faci ce te faci ,arunci masina la REMAT?
                      )))))))))))))

                      Asa este exact cum spui fiecare se descurca cum poate mai bine !

                      Si eu am spus doar ca, nu este recomandat !

                      O zi buna !
                      Omul invata pina la moarte si cind.............

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF