Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

cutie de viteza cobra in 4 tr vreu in 5 tr

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cutie de viteza cobra in 4 tr vreu in 5 tr

    Am si eu nevoie de ajutor am un cobra de 200 d din 82 berlina si am cumparat o cutie in 5 trpte de 300 d. intrebarea mea este daca gasec cardul cel mic intre cel de 300 d si cel 200 d cu cutie cu 4 trepte(( ca dimensiune ma refer)) si unde as putea sa gasesc. si cederul de la trapa daca stie cineva??? multumesc.

  • #2
    Salut nu te supara cat ai dat pe cutia in 5 trepte

    Comment


    • #3
      S-ar putea sa gasesti ce-ti trebuie la sectiunea "vanzari/cumparari piese MB" .
      Spun s-ar putea deoarece cv.5 tr. au fost optionale pe w123 , deci mai greu de gasit "bucatica" de cardan dar nu imposibil .
      Oricum pune un anunt si la sectiunea respectiva .

      Comment


      • #4
        Problema e, ca nu ai ce face cu o cutie in 5 trepte pe un motor de 2000, ca pe soselele din romania vei umbla doar cu a 3-a si a 4-a si pe cand dai a 5-a la 130 km/h pe drum drept ca la deal nu va fi cazul, trebuie sa pui frana pentru unu cu loganul ce vede ca vine o curba mai marisoara si trebuie sa reduca viteza pentru a nu face "vals" de pe asfalt.
        Daca ti se pare ca masina ta "urla prea tare" dupa 120km/h si + ca schimbi treptele prea des, inseamna ca ai grup de 3,92. Pune-i un 3,64 sau daca masina trage bine chiar 3,46 si atunci mai castigi 10-15 km/h in a 4-a la aceeasi turatie pentru 3,64 sau 20-25km/h pentru 3,46. Dupa aceasta modificare vei schimba vitezele mai rar, masina va urca dealurile o idee mai greu dar va accepta 40km/h in a 2-a pe un deal mare ceea ce cu 3,92 nu vrea ca e cam in blana.
        Pentru detalii suna-ma la 0744.830.843

        Cardanul mic+selectorul de viteze merge 200-300 ron (piese rare in sec 21.), pe cand un grup bun, de 3,64 sau 3,46, 1,5 litri de ulei 75w90 si 3 ore de munca sunt maxim 200 ron. 50 grupul vreo 50 uleiul si maxim 100 manopera. P.S si ceva silicon pentru capacul de la grup vreo 10 lei

        Referitor la intrebarea ta, sa nu fiu off topic, ai putea sa iti faci un cardan lung la un strung meserias sa devina mai scurt si va merge bine. Eu asa am de cand am pus motor si cutie de w 124 in 5 trepte ca, crucea la cardan era mai mica decat la cutia veche si am facut din 1 cardan de w 124 si un cardan de w 123 un mix la strung si merge struna cu toate ca acum sta in garaj cu tot cu masina.
        Last edited by Dj Sky; 03-26-2011, 00:05 AM.

        Comment


        • #5
          salut am eu asa cva...daca vrei contct p id ionicaiulianalex_2009

          Comment


          • #6
            Unde vad ce grup am?

            Comment


            • #7
              Originally posted by loki14 View Post
              Unde vad ce grup am?
              Lângă colţul din stânga-jos al capacului grupului. Poate trebuie ajutat cu un pic de şmirghel, să se vadă. Din şirul de cifre, ultimele 3 îţi dau raportul. Scuze de calitatea pozei, alta nu aveam la îndemnă: deasupra datei de pe poză am făcut un chenar roşu, acolo să te uiţi. La mine e 3.46
              Attached Files
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                3,46 e cel mai bun pt viteza?

                Comment


                • #9
                  Nu aşa se pune problema. La performanţele de viteză ale unui autoturism concurează o sumedenie de factori, cum ar fi (să începem din faţă) dimensiunile anvelopelor, puterea motorului, rapoartele cutiei, raportul grupului. Dacă vrei să faci comparaţie între 2 piese diferite, restul trebuie să rămână neschimbate, pt a avea termen de comparaţie. Astfel, dacă schimbi doar grupul - luând ca punct de pornire grupul de 3.46 cu care, să presupunem că, a fost dotată din fabrică maşina -, cu unul cu raport mai mic (să zicem 3.07), vei câştiga la viteză, dar vei pierde grav la demaraj. Invers, dacă pui un grup cu raport mai mare (ex: 3.96 sau peste 4), vei avea demaraj bun, dar vei pierde la viteza maximă.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Acum o ora m-am uitat la grup si am 3.92 ,si mai am unu de rezerva de la alt mercedes dar tot 3.92.Asi vrea sa dau unu la schimb pt un 3.46.Multumesc

                    Comment


                    • #11
                      Am un cardan scurt pt cutie in 5 trepte de cobra. Daca te pot ajuta cu cea mai mare placere. 0758.509.832
                      Bond....James Bond !!! => Benz... Mercedes-Benz !!!

                      Comment


                      • #12
                        Ms frumos dar daca e sa gasesc o cutie in 5.

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF