Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

B 16 xxx

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    N-o vindea nici prima data consulatul Austriei din cate stiu, ci cel care-o luase de la ei... nu stiu sigur la a cata mana, se pare ca aceeasi persoana o are la vanzare de atunci.

    Comment


    • #17
      În ianuarie oscilam între 3 maşini, asta era una dintre ele, atunci era OK, nu mă întrebaţi, de atunci nu ştiu nimic. Pe mine m-a speriat motorul de 3000 pe benzină (impozit şi costuri legate de consum), de aceea m-am hotărât până la urmă s-o cumpăr pe asta a mea.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #18
        Multumesc de info, deci zici ca masina ar face banii ceruti daca n-ar fi impozitele si consumul de speriat. Motiv pentru care probabil nici vanzatorul nu lasa pretul mai jos, nici cumparatorii nu se-nghesuie. Daca reusesc sa dau o fuga pana-n Bucuresti, revin cu informatii de actualitate.

        Comment


        • #19
          Originally posted by frantzxp View Post
          Multumesc de info, deci zici ca masina ar face banii ceruti daca n-ar fi impozitele si consumul de speriat. Motiv pentru care probabil nici vanzatorul nu lasa pretul mai jos, nici cumparatorii nu se-nghesuie. Daca reusesc sa dau o fuga pana-n Bucuresti, revin cu informatii de actualitate.
          Chiar sunt curios. Succes !!!
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #20
            Salutare! Parerea me este ca masina arata destul de bine in poza, dar cum a zis si Dan masina trebe vazut la fata locului si dupa aceia dai cu parerea mai exact. In legatura cu pretul si luand in considerare ca a fost a consulatului nu cred ca este asa de scumpa...binenteles daca ai o mare pasiune pentru w126 banii nu mai conteaza. Cand am cumparat-o pe a mea si am vazut cat trebe sa investesc in ea, am crezut ca am facut o prostie ca am cumparat-o. Sincer sa spun acum nu imi pare rau si sunt mandru de ea...fiind constient ca mai am mult de investit in ea "pasiunea nu cunoaste limite". Toate cele bune si mult succes!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Arata bine in poze si merita in jur de 2500 e.....nasol este faptul ca e din 91 in ROMANIA.....

              Comment


              • #22
                Îmi pare rău că atunci în ianuarie, nu m-am dus s-o văd personal, poate puteam acum să dau detalii concrete. Oricum, eu am renunţat la ea din motivele amintite, în nici un caz pt. că nu corespundea tehnic. Când am văzut-o pe a mea la vânzare, şi cu interiorul piele crem, am încetat să mai caut altele, plus că proprietarul de atunci nu mi-a ascuns nimic (crom deteriorat pe bare, mici lovituri la vopsea, etc.), era, este şi va rămâne un om de onoare, ţinem şi acum legătura - RESPECTE ŞI PE ACEASTĂ CALE, SILVIU !!! Revenind la subiect, ţineţi cont că maşina asta a fost întreţinută, a primit tot ce avea nevoie, a fost maşină oficială la o reprezentanţă diplomatică, să nu uităm totuşi. Are o căruţă de dotări pe ea din fabrică, pe care dacă ar trebui să le pui la urmă... alţi bani, altă distracţie, şi nici nu le poţi face în curtea din spatele grajdului. Ceea ce sperie, repet, e motorul ăla pe benzină, adică consum şi impozit. Subsciu şi eu la preţul de 2500 euro, e OK. Cu condiţia ca să n-o fi pus-o de atunci pe chituci, că ar fi păcat. Concluzia: fă un drum şi uită-te la ea !!!
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #23
                  Aici se mai aude / vede ceva ?
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #24
                    Din pacate nu... timpul, banii, prioritatile, legislatia tot mai descurajanta... au facut sa nu ajung s-o vad... si nici nu stiu dac-o voi mai face.
                    Analizand la rece perspectivele, care ar fi acestea: 90% o zi pierduta, o deziluzie, si o confirmare a faptului ca nu-i de gasit pe la noi masina de varsta asta ne-tziganita intr-un fel sau altul, poti sa gasesti doar unele mai ieftine si fara pretentii, cu tiganelile pe fata, sau unele mai scumpe cu pretentii de impecabila, cu tziganelile bine dosite... sau... 10% chiar sa fie o masina foarte ok in toate alea... cum ar trebui sa fie orice masina care mai are pretentia de vreo valoare de piata dupa 20 de ani, ca in Germania nu ca pe la noi, si atunci nu m-as putea abtine sa nu ma bag sclav la impozitu lu' Boc, care deja-i aberant... da asta nu insemana ca maine nu se poate tripla dublarea si baga inca 5 taxe pe poluare, dupa norma, CO2, si sectiunea umbrei pe care o face pamantului, si la pompa la petrom, pe unde tot Boc suge mai mult de jumate prin accize care iar... numai in jos n-or sa mearga.
                    Si parca nici varianta asta fericita nu-mi mai surade asa mult pe praful asta...

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by frantzxp View Post
                      Si parca nici varianta asta fericita nu-mi mai surade asa mult pe praful asta...
                      Bagă repede 2 beri, să se spele praful ăla Şi capu' sus, ai înţeles !?
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Hehe... de-acord... sa-ncercam sa-l spalam cu bere cat ne-o mai permitem si pe-asta. Pana n-o trebui sa platim v-o taxa proportionala cu numarul centimetrilor cubi pe care-o sa-i urinam... in cinstea lor. Cheers!

                        Comment


                        • #27
                          Se mai ştie ceva de maşina asta ???
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Levi View Post
                            Se mai ştie ceva de maşina asta ???
                            Am primit o informaţie de la Dok : maşina în cauză se află pe mâini bune, se simte excelent. Eu personal mă bucur, chiar mă interesa soarta ei, numai pt. simplul fapt că putea să fie la mine, dacă la vremea respectivă mă hotăream astfel.
                            Înseamnă că şi topicul se poate închide, nu ?

                            Cele bune, iar la "B-13-XXX" îi doresc milionul de km !!!
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF