Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitionare W126/Sfaturi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitionare W126/Sfaturi

    Buna, sunt nou pe acest forum, si un fanatic al Mercedesului.
    De curand am hotarat ca as putea intretine si avea grija de un Mercedes.
    Sunt innebunit dupa un w126(w140 care este visul meu nu-mi permit inca).
    Doar de la posesori sau de la "profesori" as dori daca se poate anumite raspunsuri concrete si argumentate.
    In mare parte m-am hotarat la un 280 sel, dar mie frica de mai multe aspecte:
    1.rugina, unde se poate ascunde?
    2.sunt variante diesel(puse alte motoare)...pareri?
    3.piese in ce masura se gasesc?
    4.partea electrica-fiabilitate?
    5.va rog sa ma completati

    Nu ma intereseaza in mare parte consumul va fii o masina "de colectie" sa zicem asa, oricum o voi restaura(macar o vopsea noua si un interior refacut), dar as vrea sa stiu cam de unde imi dau seama de un defect la motor eventuala oboseala, in afara ca scoate fum albastru, si o parere diesel vs benzina sau gpl

    Multumesc pt atentie!

  • #2
    Salut si bine ai venit.

    Iti raspund punctual.








    1. Zonele predispuse la rugina le poti vedea in poza alaturata iar mai multe discutii in acest link: http://www.w-126.com/talk/viewtopic.php?f=3&t=362

    2. Diesel s-au facut doar pentru America, de 3 si 3.5 litrii. A fost si o varianta TURBODIESEL. S-au facut si adaptari de benzina cu diesel (cu preponderenta in Europa) cu motoare luate de pe W123 si W124 (2.4, 3 respectiv 2.5 litrii, unele cu TURBO). "Dizelizarile" de la noi lasa de dorit in cele mai multe cazuri, auxiliarele masinilor ne mai fiind functionale (clima in principal...)

    3. Piese se gasesc din abundenta la dezmembrari sau pe comanda OEM sau alti producatori.

    4. W126 a fost o masina fiabila. Atata timp cat nu s-a intervenit de persoane prea putin pregatite nu ar trebui sa fie probleme majore. Masinile "dizelizate" prezinta sanse mari ca sa apara probleme...

    5. Cand am vazut postul tau imediat m-am gandit ca te referi la acest 280SEL: http://mercedes.anunturi-auto.4tunin...-10945874.html. Masina din anunt prezinta mai multe semne de intrebare... In primul rand nu are clima (cel putin eu nu vad compresorul) dar are butoanele de la o masina cu clima automata. Un alt aspect e faptul ca se afla la vanzare de foarte mult timp la preturi foarte variate...

    Pretul de achizitie al unui W126 e relativ mic dar costul refacerii unui model care a fost "neglijat" poate sa fie unul foarte mare.

    Motoarele fiind fiabile ai sansa sa prinzi unul bun. Mai rau e cu reglajele la sistemul de injectie la cele pe benzina si la pompa la cele diesel.

    Eu as prefera benzinar dar daca vrei sa mergi pe consum atunci optiunea buna e diesel (desi nici un W126 benzinar bine pus la punct nu consuma exagerat pentru greutatea sa si pentru tehnologia incorporata). La diesel vei avea insa surpriza sa constati ca parca masina "nu fuge" asa cum te asteptai...

    Bafta si asteptam sa vedem poze cu eventuala achizitie!
    1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

    1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
    1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
    1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

    1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
    1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



    https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

    Comment


    • #3
      multumesc

      Multumesc pt raspunsul prompt, multa stima.Aproape mai nimerit cu acel 280 sel din anunt....e putin suspect in cea ce priveste masina....mai multe anunturi la preturi diferite.din poza arata destul de binisor.Eu mai am 3 sel-uri din care sa aleg toate 280sel.Restaurarea o voi face cu timpul nu e graba, sunt un nebun, am bagat intr-o Dacia din 2001 in jur de 60 mil("tuning").Eu as prefera benzinara, mai am o masina diesel care este de zi cu zi.Cel mai mult mar interesa partea electrica sa fie intacta. mecanica mai stiu si eu, nu as, dar cea elementara.Gpl-ul oare ar strica mult motorul?.....parerile sunt impartite dar vreau sa stiu la Mertzan cum merge, are "motor pe viata"

      Comment


      • #4
        Baga si tu link cu alea 3 280SEL-uri care le-ai gasit in caz ca ar fi anunt... sa ne dam cu parerea.

        O instalatie buna de GPL nu prea are probleme, dar eu as ramane pe motorul original cu combustibilul original...
        1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

        1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
        1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
        1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

        1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
        1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



        https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

        Comment


        • #5
          Cauta alta masina infara de cea de BT a fost 560 SEL acum e 280 ,luneta are folie pe ambele parti ca sa nu se mai vada ca e fisurata ,o vinde unul din SV proprietarul e un om din BT cu o firma de transport ....!

          CAUTA ALCEVA!!!


          Tine minte ce a spus odata un coleg aici pe forum ,,NIMIC NU E MAI SCUMP DECAT UN MERCEDES IFTIN!!!

          Comment


          • #6
            Saluatre! Inca un pasionat de W126...poate ne intalnim si noi candva daca tot suntem zalauani ... daca esti interesat sunama...0740783783 si mai povestim si noi una alta!

            Toate cele bune!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              mer_se280-salut cand ajung prin zalau te sun cu mare placere, momentan sunt prin cj lucrez aici, domnilor sincer sunt dezamagit de ce am gasit pana acum, nijte gunoaie de masini, neintretinute deloc, pt care nu merita sa-mi dau banii.sper sa gesesc un 280 sel sau chair 300 sel in stare originala, fara multa rugina.daca nu atunci voi lua un w124

              apropos un impozit platit de voi astia cu motoare mari??? de ex la 280 sel??

              Comment


              • #8
                Originally posted by hathazy View Post
                apropos un impozit platit de voi astia cu motoare mari??? de ex la 280 sel??
                Eu platesc 2100 lei/an!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Eu platesc 2100 lei/an!
                  Da, dar tu ai SE, nu SEL!
                  1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                  1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                  1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                  1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                  1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                  1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                  https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by dan500se View Post
                    Da, dar tu ai SE, nu SEL!
                    ...dar ce legatura are impozitarea cu SE/SEL-ul...?

                    Colegul a intrebat cat e impozitul pentru un 280SEL? Impozitul se plateste dupa motorizare, ci nu dupa caroserie!
                    Last edited by mer_se280; 09-19-2012, 12:10 PM.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      ...Colegul a intrebat cat e impozitul pentru un 280SEL?...
                      Pai, nu asa scrie mai sus?

                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      ...Impozitul se plateste dupa motorizare...
                      Din pacate asa este.


                      P.S. Sper ca ai inteles ca am facut o gluma! Am avut de-a face si eu cu calcularea (si plata) impozitului, culmea, tot pentru un 280SE.
                      1981 W123 280E Blue Green Metallic SOLD

                      1983 W126 280SE Champagne Metallic SOLD
                      1985 W126 280SE Blue-Black Metallic SOLD
                      1991 W126 500SE Midnight Dark Blue SOLD

                      1996 W202 C180T Tourmaline Green Metallic DAILY DRIVER
                      1999 W202 C220T CDI Tourmaline Green Metallic SOLD



                      https://www.facebook.com/Dan500SE-787970731257750/

                      Comment


                      • #12
                        Ma intereseaza si pe mine achizitionarea unui W126 560 SEL. Stie cineva daca toate modelele aveau suspensie hidraulica sau a fost optiune? Am vazut mai multe modele unele aveau climatizare automata cu 1 rotita de reglare a temperaturii iar unele cu 2 rotite. Acele cu 2 rotite inseamna climatizare in 2 zone? Si inca ceva referitor la casetefon. Am gasit un model la care casetofonul era Blaupunkt. Intrebarea mea daca era dotare de serie sau a fost pus ulterior?
                        Multumesc anticipat!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by calinutzzz View Post
                          Stie cineva daca toate modelele aveau suspensie hidraulica sau a fost optiune?

                          Din cate stiu modelele 560SEL si SEC aveau toate SLS.


                          Originally posted by calinutzzz View Post
                          Am vazut mai multe modele unele aveau climatizare automata cu 1 rotita de reglare a temperaturii iar unele cu 2 rotite. Acele cu 2 rotite inseamna climatizare in 2 zone?

                          Da, se poate regla temperatura pe ambele zone separat.


                          Originally posted by calinutzzz View Post
                          Si inca ceva referitor la casetefon. Am gasit un model la care casetofonul era Blaupunkt. Intrebarea mea daca era dotare de serie sau a fost pus ulterior?

                          Sistemul audio a fost furnizat (la vremea respectiva) de Becker...deci Blaupunk-ul a fost montat ulterior.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Caut si eu un w126 -diesel daca se poate. Ce am gasit pe net sunt gunoaie... ps: daca imi aduc unul de dincolo si mentionez ca am vazut o gramada pe dk-jetcars. As putea sa o inscriu ca si vehicul istoric
                            "Perfection is hard to improve"

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by johnnyv View Post
                              Caut si eu un w126 -diesel daca se poate. Ce am gasit pe net sunt gunoaie... ps: daca imi aduc unul de dincolo si mentionez ca am vazut o gramada pe dk-jetcars. As putea sa o inscriu ca si vehicul istoric


                              Inca nu se poate!

                              P.S. Daca doresti un Desel atunci trebuie sa te orientezi dupa SD-uri care au fost facute pentru americani (in mare parte). Un W126 cu motorul schimbat in Diesel nu vei putea inscrie ca vehicul istoric!
                              Last edited by mer_se280; 09-05-2013, 19:45 PM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF