Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W116?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pai ce dracu vrei sa fac ? Sa-mi tai venele in lung ? E fier, dal dracu, se mai baseshte, nu-i facut sa mearga o mie de ani... A dat frigu nitzel, o fi avut apa in rezervor, si s-a zmalachit. Daca era sa explodeze motorul, mai ziceam, ok, problema grava, a sarit din pantofi, a ieshit pistonu pin capota, pielea mea...

    Comment


    • #32
      Ma duc sa-i pun motorina si aditiv din alta parte (cea mai comoda solutie de moment). Ca n-am rabdare sa stau acasa.
      Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
      Mercedes W116 200D (Amalia)
      Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
      BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
      Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
      http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

      Comment


      • #33
        Mi-am imaginat... Sharpele, cind il doare capu, iese la drum...

        Comment


        • #34
          dar poate ca nu e motorina, chiar asa sa nu se mishte masina dupa loc! nu cred

          Comment


          • #35
            Dar daca ii calci ambreiajul maraie ceva ? sau tot lesinata e ?

            Comment


            • #36
              Cica nu prea avea ulei . Acum ca mi s-a spus ca trebuie sa verific uleiul in fiecare saptamana, o sa fac si asta . Intr-adevar ieri am remarcat ca indica 2 in loc de 3 la ulei, dar nu mi-am inchipuit ca asta e o problema (ma gandeam ca e ca rezervorul de motorina - cand se apropie de 1 sfert, mai faci un plin ). Omul (si chiar femeia) din greseli invata (sau sper sa invete).

              Late edit:
              Ratonsita merge de rupe. Thanks again, Dok. Promit sa verific in fiecare saptamana uleiul si tot ce zici tu. Ii iau si probe din mustati, ii fac si injectii daca trebuie.
              Last edited by catsomania; 02-17-2008, 22:57 PM.
              Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
              Mercedes W116 200D (Amalia)
              Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
              BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
              Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
              http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

              Comment


              • #37
                Iar am lasat-o la poarta si am venit cu taxiul la servici. M-a avertizat de ieri ca s-a bulit ceva la schimbatorul de viteza. Azi dimineata ambreiajul era moale rau, degeaba i-am dat pompe, ca nu vroia sa intre in viteza. Am bagat-o in viteza fara contact, dupa care, cand i-am dat cheie, s-a oprit motorul (dupa o zvacnire inainte vreo jumate de metru). Macar fusesem avertizata, si am avut noroc sa intre in criza in fata portii, nu pe la vreun magazin, parcata prost .
                Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                Mercedes W116 200D (Amalia)
                Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                Comment


                • #38
                  Trompeta, tot trompeta...

                  Comment


                  • #39
                    Cred ca s-a prescurs uleiul de la pompa de ambreiaj. Am patit si eu odata asa cand aveam Lada.

                    Comment


                    • #40
                      Asha se intimpla in zilele acelea... Se mai petrec diverse scurgeri. O sa trec sa-i pun un Always cu aripioare. Nu mi-e de alta, da pateaza blugii...

                      Comment


                      • #41
                        Cateii iti sunt indatorati , trebuie sa le iau iar un sac de mancare si nu pot sa-l car fara ajutorul Amaliei.
                        Ca sa recapitulam (pentru cultura mea generala): de cate feluri de ulei are nevoie o masina? Ulei de motor, ulei de nu stiu care la cutia de viteza (sau se pune tot ulei de motor?), mai e ceva?
                        Există patru lucruri care nu se mai întorc niciodată: cuvântul spus, săgeata trasă, trecutul şi o şansă ratată.
                        Mercedes W116 200D (Amalia)
                        Mercedes W123 280E (Tigresse)-făcut istorie, vândută unor ţepari, prin alţi ţepari, rust in peace
                        BMW 850 4990cmc (Black Beauty)
                        Ford Explorer XLT 4000cmc (Haiduc)
                        http://www.youtube.com/watch?v=SKd0VII-l3A

                        Comment


                        • #42
                          Ulei bunica, ulei de facut popcorn, ulei aromatic, ulei de par (sau briantina...), ulei de mecanisme fine, ulei de peshte, ma rog... diferite tipuri, io shtiu ce oi avea tu in mashina ? Nu tzi-am controlat in portbagaj, mi-e frica de surprize... stau prost cu ceasu...
                          Ai vazut daca nu eshti atenta ? Bartai forumu, cit China de mare, scrie pe toate gardurile ce zemuri contzine o gloaba, si tu intrebi...

                          Comment


                          • #43
                            Ulei de motor, de cutie, de diferential, de carburator, de filtru de aer, de aer conditionat, lichid de racire, de frana, de ambreiaj, de spalat parbrizul, de spalat luneta, freon de aer conditionat. Cam astea ar fi de baza, unele masini mai au diverse sisteme hidraulice care presupun ca functioneaza cu ulei hidraulic.

                            Comment


                            • #44
                              ... si bineintzeles sa nu uitam de head&shoulders, impotriva matretzii...

                              Comment


                              • #45
                                Colega castomanie, tre sa fii atenta cu agregatul tau ca daca nu te lasa cand ti e lumea mai draga, ambreiaju moale, ori e dusa pompita de la pedala, ori pompa receptor de la cutie, ori pierde lichid pe undeva, se rezolva asta nu e probleme!!!
                                W110-2.0 D 1966
                                W115-2.0 D 1971
                                W123-2.4 D 1982

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF