Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Asa trebuie sa arate sub capota ...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lasa tati ca ii poansonam un cod si sa vezi ce originala e. Scut tre sa-mi trag si eu la W202 dar sunt off topic asa ca vorbim altundeva.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Mertzanu View Post
      Cum si-a facut vladruse singur kit-ul de inaltare la ML, cred ca se poate construi si scutul asta la vreun atelier de tablarie ceva
      Originally posted by adidc View Post
      Lasa tati ca ii poansonam un cod si sa vezi ce originala e.
      De aia i-am tras si eu un poanson la misto...sa pot dormi noaptea linistit !



      Comment


      • #18
        Partial off-topic -> Daca tot e vorba de scuturi, stie cineva daca exista pentru cobre sau a fost pus pe ele scut? Ai idee Dok? Multumesc anticipat.

        Comment


        • #19
          560sel_87---- Daca zici ca ai asa ceva poate ai timp intr-o zi sa dai niscaiva niste dimensiuni la el ca am sa imi fac unu pana domnu Dok face o pomana.Multumesc
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by Orvo View Post
            Drept e ...
            Stiati ca pentru W126 a existat ca si extra-optiune scut sub motor ?
            Sanse mici oricum sa mai gasesc asa ceva, dar cine stie ...
            Stie cineva mai multe de acest scut ?
            A existat chiar si pt botic asa ceva, am vazut chiar azi la lucru, ma uitam pe programul ala cu piesele (EPC) si am vazut acolo, scut sub motor si sub rezervor
            Da-mi o serie de sasiu si iti spun un pret pe original sau pe alti producatori daca se mai fac, pe original sigur sunt
            P.S. Cand am citit ce ai scris nu mi-a aparut si pagina anterioara,eu m-am grabit sa iti raspund si cand a intrat postarea mea, am vazut ca mai era o pagina inainte deci imi cer scuze. Multumesc pt intelegere
            Last edited by calinush; 07-13-2009, 21:23 PM.
            BIG POWER*BIG ENGINE*BIG MACHINE

            Comment


            • #21
              Inca o poza cu un scut nou. Nu e al meu, dar sunt in negocieri


              Toate cele bune !

              Comment


              • #22
                Frumos...Da` "halatul"... cat e "halatul" ...?
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  Merge si pe SEC?
                  Last edited by Orvo; 10-09-2009, 00:39 AM.

                  Comment


                  • #24
                    Salutare Dl-lor! Azi din intamplare am dat de un magazin care poate sa-mi aduca acest scut, pentru ca si la mine lipseste ca la majoritatea dintre noi. Daca tot a zis Orvo ca se gaseste foarte greu, am facut o incercare...am dat tipului codul mentionat de Orvo A126 520 04 42 si am ramas surprins ca poate sa-mi aduca in 4-5 zile lucratoare scutul dorit. Pretul scutului este de 470 RON.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by mer_se280 View Post
                      Salutare Dl-lor! Azi din intamplare am dat de un magazin care poate sa-mi aduca acest scut, pentru ca si la mine lipseste ca la majoritatea dintre noi. Daca tot a zis Orvo ca se gaseste foarte greu, am facut o incercare...am dat tipului codul mentionat de Orvo A126 520 04 42 si am ramas surprins ca poate sa-mi aduca in 4-5 zile lucratoare scutul dorit. Pretul scutului este de 470 RON.
                      Iar eu m-am luat dupa tine. Si la noi se poate comanda, 455 lei. Singura chestie care ma franeaza deocamdata, este ca la mine fiind schimbat motorul, baia e cu cca. 2 cm sub nivelul traversei. Asta ma pune pe ganduri, nu cumva sa trebuiasca sa modific piesa, si inainte de a o pune sus, sa ma si apuc sa tai cu flexul. De scut am nevoie ca de aer, ca eu am arcuri scurte ... Astept pana cumperi tu sa-mi zici cum e.
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Levi View Post
                        Iar eu m-am luat dupa tine. Si la noi se poate comanda, 455 lei. Singura chestie care ma franeaza deocamdata, este ca la mine fiind schimbat motorul, baia e cu cca. 2 cm sub nivelul traversei. Asta ma pune pe ganduri, nu cumva sa trebuiasca sa modific piesa, si inainte de a o pune sus, sa ma si apuc sa tai cu flexul. De scut am nevoie ca de aer, ca eu am arcuri scurte ... Astept pana cumperi tu sa-mi zici cum e.
                        Ok te anunt cand cumpar.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by mer_se280 View Post
                          Ok te anunt cand cumpar.
                          Anu' ăsta ?

                          A, şi m-am mai uitat azi la un alt magazin, acolo mi-au zis 480 de parai ...
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Levi View Post
                            Anu' ăsta ?

                            A, şi m-am mai uitat azi la un alt magazin, acolo mi-au zis 480 de parai ...
                            Posibil ca anul acesta...oricum te sun cand am dat comanda!
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF