Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare despre rezervor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am si eu o problema cu sondasi adica cand ating filetu de la sonda de filetu de la rezervor i arata ca rezervorul e full(eu cred ca am scurt pe undeva cred ca, cand am schimbat rezervoru nu am pus pe tanpoanele de cauciuc si de aia cred ca imi face asa.)Si mai am o problema eu am rezervorul modificat are 96 de litri

    Comment


    • #47
      Originally posted by loki14 View Post
      Am si eu o problema cu sondasi adica cand ating filetu de la sonda de filetu de la rezervor i arata ca rezervorul e full(eu cred ca am scurt pe undeva cred ca, cand am schimbat rezervoru nu am pus pe tanpoanele de cauciuc si de aia cred ca imi face asa.)Si mai am o problema eu am rezervorul modificat are 96 de litri
      Desfa sonda, ca sa vezi daca nu cumva sunt rupte firele pe care este plutitorul...(si eu am avut aceasta problema si indica la fel...macar de ar fi fost de adevaratelea )

      De ce zici ca este modificat rezervorul si ca are 96L? Ce ai modificat la ea?
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #48
        Originally posted by mer_se280 View Post
        ...plutitorul/sonda de pe W123 se potriveste pe W126?
        Originally posted by Nelu Patrascu View Post
        Sunt la fel.
        Din pacate nu este la fel... ...plutitorul de la W123 este mai scurta cu vreo 1,5 cm decat la W126. Azi am incercat si nu indica corect acul in bord. Cu plutitorul montat de la W123 acul sta la mijloc (cu rezervorul gol).

        Postez o poza cu cilindrii de la plutitoarele W123-126...
        Attached Files
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #49
          Cer scuze celor pe care i-am indus în eroare. Dracu` s-a gândit să măsoare cilindrul în care culisează plutitorul. Bine c-ai observat tu.
          Dar, dacă eroarea de măsurare este atât de mare, sigur plutitorul de cobră este defect. Din 1,5 cm nu poate proveni a indicaţie eronată cu 40 de litri. Uită-te dacă plutitorul coboară până la capăt. În mod normal un cilindru mai scurt indică mai repede rezervor gol, chiar dacă în rezervor mai este multă benzină.

          Comment


          • #50
            Originally posted by Nelu Patrascu View Post
            Cer scuze celor pe care i-am indus în eroare. Dracu` s-a gândit să măsoare cilindrul în care culisează plutitorul. Bine c-ai observat tu.
            Dar, dacă eroarea de măsurare este atât de mare, sigur plutitorul de cobră este defect. Din 1,5 cm nu poate proveni a indicaţie eronată cu 40 de litri. Uită-te dacă plutitorul coboară până la capăt. În mod normal un cilindru mai scurt indică mai repede rezervor gol, chiar dacă în rezervor mai este multă benzină.
            Salutare! Aveti perfecta dreptate Dl Nelu...nu are cum sa aiba o eroare asa de mare in doar 1,5 cm. Parerea mea este ca lungimea si grosimea nichelinei din plutitorul W123 ne induce pe noi in eroare. Spun deoarece am desfacut ambele plutitoare si asta a fost diferenta ce am constatat.

            Plutitorul am luat-o de pe un W123 200D care are rezervorul de vreo 60/65 L daca nu gresesc.

            Cand am incercat plutitorul, am scos cilindrul de pe el...am pus contactul si am pus mufa. Dupa introducerea mufei am constatat ca acul a urcat la aprox. 1/2 (putin sub jumatate). Dupa care am inceput sa urc incet,incet plutitorul si am constatat ca functioneaza...adica cand am urcat-o la maxim si acul din bord arata exact. Concluzia iera ca: plutitorul W123 la minim - acul W126 la jumatate, la maxim amandoua indicau exact doar ca acul pornea de la 1/2.

            Plutitorul meu de pe W126 este reconditionata. Cand am cumparat masina acul de la rezervor oscila intruna, ba minim ba baxim. Am desfacut plutitorul si am constatat ca sarma din nichel era rupta si atingand cilindrul pe interior rezulta oscilarea acului in bord. Am reusit sa fac rost de nichel dar din pacate nu era perfect dreapta (a fost folosita) si din cauza aceasta nu indica corect (are mici oscilatii: sare de la jumatate la sfert si chiar invers). Ramane sa caut alt plutitor, pana atunci o folosesc pe care o am.

            Numai bine!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #51
              Vorbeşte cu Dan (500se). I-am dat lui două litrometre la care sârma rezistivă era bună. Poate-ţi dă ţie unul. Este neplăcut să se tot mişte acul la benzină ca la Daciile vechi.

              Comment


              • #52
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Vorbeşte cu Dan (500se). I-am dat lui două litrometre la care sârma rezistivă era bună. Poate-ţi dă ţie unul...
                Din pacate doar unul singur e in stare de functionare (la acela am facut si eu pozele respective postate) pe care vroiam eu sa-l montez pe masina mea cand am avut si eu probleme cu "becul" si cu aratarea nivelului in cazut in care aveam putina benzina in rezervor. S-a dovedit a fi doar depuneri pe tub si acelea sa influenteze "cursa" plutitorului (evident-masina avea/are mai mereu putina benzina in rezervor, deci si depunerile au fost considerabile in zona respectiva), odata trecut nivelul de zona cu probleme indicatorul din bord arata "ceas".


                Daca nu gasesti alta sonda o sa ti-l dau pe al meu!
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                W126 500SE Nautical Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #53
                  @Dan...multumesc...am vorbit cu Razvan ca el avea doua de vanzare dar din pacate nu le-a gasit...inca mai cauta. Daca nu le gaseste el atunci o sa mai vorbim, dar in timpmai caut si eu poate o sa gasesc. Inca odata multan de ajutor.
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    ... Inca odata multan de ajutor.
                    Dupa cum am spus, daca nu gasesti prin apropiere (eventual de unde ai luat motorul) ti-l dau pe acesta!

                    Tinem legatura!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF