Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Intrebare despre rezervor !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare despre rezervor !

    Cand ajunge acul la ultima linie catre R la rezervor cat carburant stiti ca mai este ? Dar cand se aprinde becul rosu cati litri mai sunt ? Ma refer strict la modelul W126 an .. cred ca toate au acelasi rezervor 90 de kile
    Attached Files
    Last edited by sovieticool; 01-07-2009, 18:14 PM.
    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

    now - bicicleta !

    0744 239 949

    WEB
    http://garajautodiag.blogspot.com

  • #2
    Aia e linia de sfert, deci mai ai 24 de litri. Iar rezerva se aprinde la aproximativ 11 litri.

    Comment


    • #3
      Multumesc.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Rezervorul la W126 are 96... asta ca sa fie cit mai exact.

        Comment


        • #5
          In rezervor intra 96? Bun de stiut. Eu am patit-o la un drum lung. Am mers de la Suceava la Pitesti prin Brasov si pe munte, la un moment dat s-a oprit. Am dat automat si nimic, totusi indicatorul arata ca am 1 liniuta dupa R. Noroc ca luasem la mine o canistra cu motorina. Am alimentat si i-am dat drumul. Oare sa fie ceva la plutitor sau faptul ca am mers prea mult inclinat? De atunci pana acum, sa fiu sigur n-am mai lasat sa coboare sub liniuta aceea. Chestia e ca imi pun alte intrebari pentru ca, am alimentat pana "in gura" cum se zice si de la prima liniuta pana la plin am bagat vreo 55 litri. Si cum ati spus 96 nu prea bate la calcule. Vreo idee??
          Multumesc

          Comment


          • #6
            Salutam!Incearca sa scoti sonda de la rezervor si sa o cureti.Se aduna multa mizerie in ea, dar sa ai mare grija cand o desfaci ca are doua "sirmulite" foarte subtiri.Si inca ceva, la conducta de motorina ce duce la motor, in locul unde iese din rezervor(sub masina) ar trebui sa fie un filtru in interiorul rezervorului.Vezi daca il ai, daca da, schimbal caci s-ar putea sa-l fi lasat pe cel vechi si acela era de benzina(mai fin).La mine nu mai este, baietii ce s-au ocupat cu transplantul motorului l-au anulat.V-a trebui golita motorina din rezervor.
            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

            Comment


            • #7
              Originally posted by NeRv1 View Post
              ...ati spus 96 nu prea bate la calcule. Vreo idee??
              Multumesc
              Au fost unele modele cu rezorvor mai mic! O optiune de fite dar cred ca s-a utilizat doar pe SEC-uri!

              Am sa verific!
              W123 280E Blue Green Metallic

              W126 280SE Champagne Metallic
              W126 280SE Black Blue Metallic
              W126 300SE Anthracite Grey Metallic
              W126 500SE Nautical Blue Metallic
              W126 500SE Midnight Dark Blue

              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

              Comment


              • #8
                Pot afla daca are mai mic sau trebuie sa-l dau jos oare? Treaba e ca..am reusit sa verific..de la becul rosu (si mers pe el inca vreo 15km) am pus...75 litri...curios.. Cred ca pana la urma ma enervez si dau tot jos...
                Referitor la sita aia..am sa verific..cineva mi-a zis ca el de obicei cand face miscarea asta , benzina-diesel, da o gaura in el....ce mai solutie)

                Comment


                • #9
                  Salutam! Pai cand se aprinde becul ar trebui sa mai ai cam 12 litri+75 de litri cat zici ca ai mai bacat ar fi cam 87, nu? Cu erorile de sonda, inclinatie a masinii cam asta ar fii-90 litri. Referitor la sita, am zis si eu mai sus ca baietii s-au ocupat(adica au dat gaura).Daca dai gaura sa pui neaparat filtru intermediar(cam 5RON/buc) inainte de pompa de benzina.Filtru de la rezervor am impresia ca se potriveste cel de la Cobra(diesel).Codul filtrului de la rezervoreste 1234700606.Ar fi cam in jur de 100RON.(25$+taxe).Un link folositor:http://www.peachparts.com/Wikka/W123FuelSender
                  Attached Files
                  Last edited by tumar; 06-05-2010, 22:34 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Aha, am inteles...inseamna ca eu am gaura pentru ca am si filtru intermediar inainte de filtru de motorina, deci e ok. Practic cred ca mai trebuie o curatare la sonda, cum zicea colegu, apoi verificat ce mai trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Asa, la mine am rezolvat problema, tot imi era frica sa ajung la bec ca nu stiam daca functioneaza sau nu, dar am mers de vreo 2 ori pana s-a aprins si dupa cativa kilometri am alimentat. Concluzia: dupa bec aprins si inca mers ceva km am alimentat 80litri. totul e in regula

                      Comment


                      • #12
                        Plutitor defect!

                        Salutare! Beculetul de la indicatorul de benzina este aprins continu chiar daca am alimentat vreo 20 kile. Am desfacut plutitorul si am observat ca sarmulita de nikel era rupta. Am reusit sa fac rost de alta sarma si am montat-o dar tot asa indica. Intrebarea mea este daca am montat bine sarmulita de nikel?
                        Attached Files
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          Vezi ca avea Orvo o sonda litrometrica.
                          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                          now - bicicleta !

                          0744 239 949

                          WEB
                          http://garajautodiag.blogspot.com

                          Comment


                          • #14
                            Multan Jane...eram si eu curios daca a vazut cineva una desfacuta pentru ca nu stiu daca am "inpletit" bine sarma la loc si din cauza asta nu indica corect.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • #15
                              Salutam si La multi ani Mer_se280! "Sarmulita" trebuie sa fie bine intinse si sa nu atinga vreo parte metalica. Dupa ce ai lipit acea "sarmulita" poti sa introduci ansamblul nemontat intr-un vas cu motorina sa vezi daca lucreaza plutitorul(daca urca si coboara).
                              Last edited by tumar; 07-05-2010, 18:00 PM.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF