Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Vreau sa schimb motorul...

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vreau sa schimb motorul...

    Salut,

    As vrea sa-mi schimb motorul de pe masina (126 SEC)...iar...
    Momentan am 260e (6 linie) dar as vrea sa montez un OM606 (6 linie )(97-99) cel de pe w140 si w210...300td 177cp..

    Ideea ar fi sa cumpar un E300td sau S300td si sa mut totul pe a mea...motor, cutie...probabil si diferential...si sa beneficiez de toate optiunile...ie ESP, ASR, tempomat etc

    As vrea sa stiu daca se poate face modificarea asta fara schimbari majore la sistemul de fixare al motorului si al cutiei de viteze...
    Last edited by MAC99; 11-21-2008, 12:32 PM.

  • #2
    Eu am avut pe celalalt sec motor 3000 diesel de 124 in 6 si mergea ok, dar modelul care vrei tu sa-l pui are electronica de-ti vine sa plingi.Parerea mea ca sa-ti reuseasca transplantul ai nevoie de masina de pe care iei motorul si cutia, si trebuie mutata toata electronica, relee, imobilizator, computere si toate cele.Cit despre diferential cred ca-ti trebuie unu de 126 cu raportul potrivit, ca la astalalt ii altfel prinderea pe punte si prinderea la planetare, si cred ca pica si ESP-ul.Am un prieten la Cluj care pune pe o cobra motorul care vrei tu, sper ca anul asta sa finalizeze transplantul, eu numai de electronica ma ocup acolo si verificari cu tester.Daca vrei te tin la curent cu lucrarea, partea cea mai grea nu-i fixarea motorului si cutiei, restul, electronica ii marele necaz acolo.Oricum succes , si eu la anul vreau sa-i fac un transplant la a mea, dar vreau sa-i pun 3000 benzina 24v de 231 cai.
    Toate cele bune
    Last edited by butonu; 11-21-2008, 12:52 PM.

    Comment


    • #3
      Merci de raspuns...acum sunt in faza de a incerca sa vad ce ar presupune trasplantul...
      Din ce am vazut pe net motorul asta mi se pare cel mai potrivit si pentru oras si pentru drumuri lungi...la un consum de 6-7% (afara) si un rezervor de 90L as avea o autonomie...
      Fiind un motor de generatie mai nou stiu ca e plin de electronica...din acest motiv o sa caut o masina donatoare...nu doar motorul si sper sa reusesc sa pastrez si ESP-ul...

      Am vazut ca pe net au montat motoare d'astea pe w123 si 124 dar niciunul pe 126...

      Deci va rog...continuati cu parerile

      Comment


      • #4
        Ca sa pui motor 606 pe W126 e cam acelashi lucru cu autosodomia... Dar se poate face. Sa incepem...

        Prinderea pe shasiu se face cu bratzele de la motorul 103. Fiind motor mare ( ca dimensiune a se intzelege ca e mare, 6 in linie limiteaza mult la capitolul spatziu, un motor de 8 nu pune atitea probleme, fiind de fapt 4 cilindri pe lungime, permitzind deci sa se duca mai in fatza sau mai in spate... ca lateral n-ai nevoie sa il plimbi...) nu prea lasa mare loc de manevre, vine cam la fix si in bot, si la panou, chiulasa e lata... ca deh... are 24 de valve... cred ca e destul de clar, spatziu ramine foarte putzin. Mai apare o problema cu turbina, care vine foarte aproape de longeron, si trebuie decupat, ca altfel se alege praful de ea. Restul anexelor nu pun mari probleme, cacaturi gen modificari de furtune de racire si conducte de alimentare nu sint impedimente care sa te tzina in loc dooj de ani...

        Motorul 606 nu are asha de multa electronica precum crede lumea. Pompa de injectzie este asistata de un releu mai deshtept, toata instalatzia vine separat, deci daca exista mashina donatoare de motor, problema se simplifica. In rest, tot vacuumurile sint la putere... Chestii gen imobilizator sau altele se elimina, ceea ce inseamna electronica in minus.

        Motoarele astea vin cu automate cu 4 sau cu 5, depinde de unde sint luate. Automata cu 4 simplifica mult problema cu prinderea, transmisia. Cealalta inseamna modificari mai mari, iar electronica si complicatzii...

        Daca incepem cu ESP-uri, deja o dam in futere de mama... Diferentziale modificate, matzaraie peste matzaraie... Nu mai e cazul sa mai dezvolt...

        Comment


        • #5
          Pai io am acum pe masina tot un 6 in linie...606-le e mult mai mare decat ce am eu?

          Masinile cu volan pe dreapta au doar volanul pe dreapta sau difera si altceva la configuratia motorului si sitemul de prindere? (ca am vazut ca in UK e300-le e mai ieftin).

          Ce ar fi mai indicat ca masina donatoare s300TD(w140) sau e300TD (w210)?

          Si ca idee...cat m-ar costa modificare (fara a lua in calcul masina donatoare)...doar manopera
          Last edited by MAC99; 11-21-2008, 15:52 PM.

          Comment


          • #6
            In situatzia asta, mashina de pe care vine motorul e cam irelevanta... La cel ca si partea pe care e volanul.

            Nu comparam dieselul cu benzina. Dieselul e mai masiv... Nu cu mult, dar e. Suficient.

            Cit despre manopera, nu shtiu daca s-ar baga careva fara o mie de euro minim...

            Comment


            • #7
              Desi inca motorul asta mi se pare cea mai buna varianta pentru ce vreau eu ce alte variante as mai avea?

              Comment


              • #8
                Apropo...am vazut pe net la englezi e300td intre 500-1000Lire...din care unul lovit la 500Lire care avea doar vreo 80000mile...numai ca ar fi destul de complicat de adus...

                Pe la noi cu cat se vinde un w210?

                Comment


                • #9
                  Inca n-am intrat in subiectul "acte"... ca si acolo e futai. Personal, pe W126 coupe ash pune, asta in cazul in care nu vreau motor ce a fost prevazut pe caroseria respectiva, un motor 104. Strict parerea mea. Un diesel strica mashina aia.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by doktor4carz View Post
                    Inca n-am intrat in subiectul "acte"... ca si acolo e futai. Personal, pe W126 coupe ash pune, asta in cazul in care nu vreau motor ce a fost prevazut pe caroseria respectiva, un motor 104. Strict parerea mea. Un diesel strica mashina aia.
                    Toata lumea zice ca dieselul ar strica un 126 SEC...numai ca dieselul asta ar avea mai multa putere ca benzinarul care-l am acum...si in plus ar avea si un cuplu mai puternic...am vazut pe net ca niste baieti din Finlanda l-au dus la 400hp+

                    Din pacate motoarele prevazute pentru caroseria respectiva sunt vechi...consuma mult...plus taxe mari...

                    Alte chestie care am aflat-o de la baietii de la RAR...motorul meu e trecut la categoria Euro 2 si tot de la ei am aflat ca daca fac conversie nu mi-o omologheaza decat cu motor cel putin aceeasi norma de poluare...

                    Da-mi te rog mai multe detalii despte 104...o sa ma documentez si eu pe net...
                    Last edited by MAC99; 11-21-2008, 23:45 PM.

                    Comment


                    • #11
                      M104, varianta 280, pus pe balena si ochios, 204 cai parca, injectzie HFM din cite tzin minte. Nu shtiu cum au trecut ei M103 Euro 2, ca nu prea e, dar M104 e Euro 2 suta in mie.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by doktor4carz View Post
                        M104, varianta 280, pus pe balena si ochios, 204 cai parca, injectzie HFM din cite tzin minte. Nu shtiu cum au trecut ei M103 Euro 2, ca nu prea e, dar M104 e Euro 2 suta in mie.
                        Gasisi si eu..traiasca google!



                        ca putere ar fi ok..dar tot nu scap de consumul de 20-25% in orasul asta de kkt.

                        Cat despre M103 euro 2 asa mi-au zis cand am facut itp-ul...cica asa a iesit cand au bagat seria in calculator...are catalizator si sonda lamda...ce-or mai fi si astea
                        Last edited by MAC99; 11-21-2008, 23:53 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Ma rog... dracu sa-i futa in cur... Alternativa la consum e GPL secventzial.

                          Comment


                          • #14
                            M104 este si motorul de care ziceam eu ca vreau sa-l pun, numai ca are 2 axe cu came si un pic mai multa putere.Dieselul nu prea se preteaza pe coupe, am avut si de aia zic.
                            Si eu zic sa asculti sfatul lu Dok ca are perfecta dreptate, si experienta cu carul cred.Iara te lasa Dok fara cuvinte cita dreptate are.

                            Comment


                            • #15
                              Daca mi se permite sa intervin, un diesel e mai bun decat un otto cu gpl.
                              Din proprie experienta va recomand cu caldura sa evitati gpl-ul pentru ca instalatiile aduse la noi sunt de calitate foarte proasta. Iar cineva care vrea sa faca economie nu cred ca e dispus sa dea 3000 de euro pe o instalatie ca lumea de gaz.
                              Mai mult, daca diesel-ul strica un coupe, atunci de gpl ce sa mai zicem?
                              Daca gasesti un diesel ca lumea cred ca o sa fii foarte multumit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF