Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Proaspat insurat cu W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ma gandesc, daca pe abtibild este trecut R134a atunci e ca si rezolvat!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #47
      Originally posted by SHPAN View Post
      Mai ramane momentan misterul cu instalatia de AC! Dar cel mai probabil e asa cum imi inchipui si am scapat de o mare durere de cap(daca va si functiona dupa ce voi baga freon R134a)!
      Păi nu e niciun mister ! De aceea nici nu am scris nimic în legătură cu AC-ul ... Se pare că mașina ta a aparținut cuiva care o întreținea bine și - din ce se vede - îi mai aducea și îmbunătățiri. A curs cerneală multă pe tema asta a conversiei instalațiilor vechi pe noul agent de răcire. Tu ai scăpat de grija asta, ba mai mult, operația a fost executată de o reprezentanță MB, așa că poți sta liniștit ! O duci să-i verifici presiunea, și dacă nu ai garnituri defuncte sau furtune uscate (cum ziceai mai sus) de se crapă, vei avea tot confortul pe care bijuteria asta e menită s-o acorde !

      Spor, și ține-ne la curent !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #48
        Cam asa gandesc mult mai usurat si eu! Sunt curios in ce constau diferentele intre instalatia ce o am si una nemodificata! Daca ar fi 2 masini cu capotele ridicate poate ne-am da seama! Oricum consider ca asta e un alt semn ca masina a fost ingrijita! Chiar eram curios sa vad ce e sub bara spate unde vine prinsa bara pe aripa si am constatat ca e f.ok(pe stanga cel putin)! In rest...lichidul la servo e sub nivel dar oricum il schimb si mai era si poza cu antena asa ca o pun aici!
        Attached Files

        Comment


        • #49
          In legatura cu antena...Eu stiam doar de telescopice...electrice. In legatura cu acea gaura pe partea dreapta...am vazut pe un forum nemtesc asemanator precum ai tu, dar in final proprietarul a renuntat la acea gaura.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Aia era antena pentru telefon si era montata pe dreapta din fabrica, dar probabil s-a defectat antena electrica si a luat-o pe cea din dreapta. E foarte buna antena. Am si eu una.
            Motivul modificarii instalatiei AC: Vechiul freon R12 era daunator pentru mediul inconjurator si de aceea s-a trecut la R134A care e prietenos cu mediul (environmental friendly). Pai ori suntem europeni ori nu mai suntem!
            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
            W 124 `93 E250 D ex 300 D


            - Bond - James Bond.
            - `Dullah - Abdullah.

            Comment


            • #51
              Originally posted by Leo View Post
              Motivul modificarii instalatiei AC: Vechiul freon R12 era daunator pentru mediul inconjurator si de aceea s-a trecut la R134A care e prietenos cu mediul (environmental friendly). Pai ori suntem europeni ori nu mai suntem!
              Salut, ingrijita masinutza felicitari, de la anul se scoate si r134a si se trece pe hidrocarburi, Mercedes, BMW, Toyota etc (r12/ propan/ butan etc), si r134a produce cika efect de sera, culmea ,

              Comment


              • #52
                Off topic

                Originally posted by entty View Post
                de la anul se scoate si r134a
                Puşca mea ... Tre' să-mi fac rezervă vreo 2 butelii ...
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #53
                  Originally posted by entty View Post
                  Salut, ingrijita masinutza felicitari, de la anul se scoate si r134a si se trece pe hidrocarburi, Mercedes, BMW, Toyota etc (r12/ propan/ butan etc), si r134a produce cika efect de sera, culmea ,
                  Multumesc... Azi am transportat tancul la service si pe drum nu m-a lasat inima sa nu il clatesc putin... Si am gasit si codul la filtrul de la servo tot pe Mann si l-am comandat! Maine seara voi reveni cu o evaluare mai amanuntita si poze noi! Sa auzim de bine!
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    Dilema...ce e cu piesa din imagine? Ce ar trebui sa faca? Trebuie schimbat uleiul? De care ulei?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      E rezervorul cu ulei hidraulic pentru Niveauregulierung, adica self leveling system, pe spate.
                      Iar tipul uleiului il ai notat deja pe vas, si in plus ai si codul de Mercedes, daca vrei sa ii pui de la ma-sa.
                      Ca sa ii verifici nivelu, scoti joja de pe capac si citesti.
                      Ca sa ii verifici functia, incarci putin masina in portbagaj, sau te pui cu fundu pe cantul portbagajului, cum face romanu de obicei si vezi daca se ridica incet.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by youngtimer View Post
                        E rezervorul cu ulei hidraulic pentru Niveauregulierung, adica self leveling system, pe spate.
                        Iar tipul uleiului il ai notat deja pe vas, si in plus ai si codul de Mercedes, daca vrei sa ii pui de la ma-sa.
                        Ca sa ii verifici nivelu, scoti joja de pe capac si citesti.
                        Ca sa ii verifici functia, incarci putin masina in portbagaj, sau te pui cu fundu pe cantul portbagajului, cum face romanu de obicei si vezi daca se ridica incet.
                        Da asa m-am gandit si eu la inceput dar cand am ridicat masina nu am vazut vreo conducta sa intre in telescoapele pe spate asa incat nu am mai fost asa de sigur si am intrebat! Nivelul l-am verificat si e ok iar de urcat in spate m-am urcat dar cred ca sunt cam usurel ca nu am vazut diferenta! Adevarat e ca nu stiu daca era motorul pornit si probabil doar atunci are efect! Am sa incerc cu motorul pornit! Multumesc!

                        Comment


                        • #57
                          Doar cu motorul pornit functioneaza, e pompa de servo care e pompa tandem si functioneaza si pentru Niveau.
                          Iar in spate, in stanga pompei de injectie, ai o piese cu o tija ce merge oarecum in sus, daca misti de tija aia, ar trebui sa observi cum se ridica masina.
                          P.S. Ce-ai rezolvat cu pornirea?

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by youngtimer View Post
                            Doar cu motorul pornit functioneaza, e pompa de servo care e pompa tandem si functioneaza si pentru Niveau.
                            Iar in spate, in stanga pompei de injectie, ai o piese cu o tija ce merge oarecum in sus, daca misti de tija aia, ar trebui sa observi cum se ridica masina.
                            P.S. Ce-ai rezolvat cu pornirea?
                            Intr-adevar mi-am dat seama ca pompa de servo are legatura si cu uleiul din borcanul despre care discutam si de asta te rog sa-mi confirmi faptul ca lichidul de la servo nu se intalneste cu lichidul de la piesa mai sus mentionata(urmeaza sa schimb uleiul la servo si ma intreb daca imi ajunge 1 l.)! Cu pornirea e din ce in ce mai bine! Am constatat si mi-a fost pus in vedere si de catre vanzatorul neamt ca masina e f.f.stata! Din acest motiv inclusiv benzina nu mai e asa buna(mirosind ingrozitor) chiar daca primul lucru inainte de a ma urca in masina in momentul in care a ajuns acasa a fost sa-i pun 20 L.benzina! Injectorul de pornire la rece functioneaza si arata impecabil! Dupa ce a mers motorul ceva mai mult la relanti este mult mult mai bine...si va fi si mai bine cred eu dupa ce o voi plimba cateva zeci de km...

                            Comment


                            • #59
                              Sunt trasee diferite, de asta au si vase diferite, si fluide cu norme diferite.
                              Lichid de servo parca intra 1.2 litri.
                              Oricum completezi pana la nivel apoi pornesti si faci cateva ture de volan, si va mai scadea nivelul, apoi completezi iar pana la nivel.

                              Comment


                              • #60
                                Cum a mentionat si colegul youngtimer, este vorba despre SLS. Aici sa discutat cate ceva... http://www.clubmercedes.ro/self-leve...126-t3603.html
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF