Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Proaspat insurat cu W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Noroc si multumesc de raspunsuri! Am tot studiat pe net si am citit si am citit incat am obosit(am peste 6 ore doar azi)! In concluzie cred ca am sa caut sa achizitionez ulei pt.cutia automata Fuchs Titan ATF 4000 care se gaseste la bidon de 5l. si voi cumpara doua pt.ca imi trebuie 7,1 litri , filtre Mann si ulei motor Valvoline sau Liqui Moly 10w-40(aici nu sunt hotarat)! Nu am reusit sa aflu mare lucru de injectorul de pornire la rece dar cand voi ajunge la mecanic poate va avea el idee ce e de facut! Abia astept sa ridic masina pe elevator sa vad ce e pe dedesubt pt.ca m-a ingrozit ce am vazut la altii dar momentan sunt optimist! Masina o tin intr-un garaj la cineva ca alfel as fi "studiat" mai mult chichitele ce le mai are! Sa auzim doar de bine!

    Comment


    • #17
      Originally posted by SHPAN View Post
      Nu am reusit sa aflu mare lucru de injectorul de pornire la rece dar cand voi ajunge la mecanic poate va avea el idee ce e de facut!

      Primul lucru pe care iti recomand este...scoate injectorul ajutator si bago intr-un borcan, dupa care dute si da la automat. In timp ce dai la automat acel injector va trebui sa pulverizeze. Daca nu da nici un semn atunci sigur de acolo ii problema.


      Sa ne tii la curent!





      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        [QUOTE=mer_se280;305906]Primul lucru pe care iti recomand este...scoate injectorul ajutator si bago intr-un borcan...

        As vrea sa pricep cum adica sa il bag intr-un borcan? Adica se poate scoate si cu firele conectate de coada sa il bag intr-un borcan la propriu pt.a vedea daca "pusca" si a nu ma murdari in cazul ca functioneaza? As vrea sa mai aflu unde e amplasat si daca implica riscul de a se rupe la desfiletare! Azi am fost si m-am interesat de piese...unele mai scumpe..altele ok... Cred ca am sa iau butoane noi la geamurile electrice imediat ce am sa deblochez geamul la sofer! Ma bucur ca imi sunteti alaturi!

        Comment


        • #19
          Clemele de la fatza de usa nu sunt unele de plastic, albe? La 210-ele meu erau coapte, rupte, am gasit la un magazin auto (1 euro bucata) si le-am luat. Originale MB parca 2 euro erau...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #20
            Originally posted by cutaresku View Post
            Clemele de la fatza de usa nu sunt unele de plastic, albe? La 210-ele meu erau coapte, rupte, am gasit la un magazin auto (1 euro bucata) si le-am luat. Originale MB parca 2 euro erau...
            Inca nu am aflat dar din experienta cu un w201 la care am muncit o luna acuma 10 ani intr-adevar erau albe si dezlipite de pe interiorul fetei de portiera care cred ca era din ceva carton presat! Numai eu stiu cat am cautat la vremea aia o solutie buna de lipit...acum e mai simplu... Sper sa nu ajung totusi sa caut cleme noi... Azi am vorbit cu mecanicul care va lucra la partea mecanica ce am decis sa o fac pt.inceput(si pt.acest an cred) si am stabilit ca miercurea viitoare sa-i duc masina! Vom da jos rezervorul pana la urma asa cum mi-am dorit si vom cerceta fiecare problemuta,apoi urmand a face rost de piesele necesare unde e cazul si cand le voi avea pe toate va fi o alta zi dedicata pt.rezolvarea acestora! Optimist fiind sper sa decurga asa cum sper si sa nu am surprize pt.ca vreau sa plec la munte in iunie cu "tanculetul"!

            Comment


            • #21
              Si...am gasit limba aia de la siguranta capota care e rupta la mine pe un w201... Doar pe ea fara mecanism mi-a cerut 30 lei...mi s-a parut mult... Daca as fi sigur ca vine la mine o iau totusi...

              Comment


              • #22
                Originally posted by SHPAN View Post
                As vrea sa pricep cum adica sa il bag intr-un borcan? Adica se poate scoate si cu firele conectate de coada sa il bag intr-un borcan la propriu pt.a vedea daca "pusca" si a nu ma murdari in cazul ca functioneaza? As vrea sa mai aflu unde e amplasat si daca implica riscul de a se rupe la desfiletare!
                Corect...si in acelasi timp o sa vezi daca pulverizeaza. Injectorul ajutator nu seamana cu cea care ii la motor.

                Este prins de admisie cu doua suruburi... aici este o schita http://w-126.com/talk/viewtopic.php?...ilit=M103#p940 in care sa cauti piesa cu numarul 32...acela ii injectorul ajutator!
                Last edited by mer_se280; 05-14-2013, 19:08 PM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SHPAN View Post
                  Vom da jos rezervorul pana la urma asa cum mi-am dorit si vom cerceta fiecare problemuta,
                  Chiar nu stiu ce te macina sa dai jos rezervorul,masina asta nu e batrana 13sute sa gasesti avalansa de rugina in el...si mai ales ca e adusa de afara!
                  Originally posted by SHPAN View Post
                  Si...am gasit limba aia de la siguranta capota care e rupta la mine pe un w201... Doar pe ea fara mecanism mi-a cerut 30 lei...mi s-a parut mult... Daca as fi sigur ca vine la mine o iau totusi...
                  Nu e mult 30 lei pentru limba aia,ar trebuii sa iti potriveasca,daca nu se poate adapta foarte usor...
                  In legatura cu acel injector nu ai ce sa strici,se desface usor,poti sa ii dai chiar si 12v de la baterie ca nu are nimic.


                  Ps:ai o masina super,ai grija ce si cum lucrii la ea!
                  Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                  Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                  Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                  Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Clemele de la fatza de usa nu sunt unele de plastic, albe?
                    Originally posted by SHPAN View Post
                    Inca nu am aflat dar din experienta cu un w201 la care am muncit o luna acuma 10 ani intr-adevar erau albe si dezlipite de pe interiorul fetei de portiera care cred ca era din ceva carton presat!

                    Nu sunt albe...Clemele pentru fetele de usi la modelul W126 sunt intruna cu plasticul de care este lipit tapiseria si este negru la culoare!



                    Mentionez...clemele care le rupi la desfacerea panourilor nu se pot schimba, nu exista piese de inlocuit...doar daca le relipesti!


                    Un mic ajutor:...dupa ce ai desfacut suruburile de la manerul/cotiera, ornamentul cromat de la inchizatoare si acel ornament care vine deasupra fetei de usi (langa rama usii), fata de pe usa se va desprinde doar daca tragi in SUS!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Colegul Gogul are dreptate in ce priveste rezervorul .

                      Eu am avut autoutilitara Mercedes 407D , an de fabricatie 1970 , cu o poveste de nu crezi si rezervorul era bec .

                      Binenteles , masina ta , banii tai .

                      Comment


                      • #26
                        Este prins de admisie cu doua suruburi... aici este o schita http://w-126.com/talk/viewtopic.php?...ilit=M103#p940 in care sa cauti piesa cu numarul 32...acela ii injectorul ajutator![/QUOTE]
                        Corect! Am dat si eu peste schema aferenta chiar inainte de a citi ce mi-ai scris! Multumesc pt.tot si nu te opri!!!

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by GoguL View Post
                          Chiar nu stiu ce te macina sa dai jos rezervorul,masina asta nu e batrana 13sute sa gasesti avalansa de rugina in el...si mai ales ca e adusa de afara..


                          Ps:ai o masina super,ai grija ce si cum lucrii la ea!
                          Da...voi mai medita la partea cu rezervorul...cel putin am sa studiez sa vad ce presupune si daca se merita sa-mi fac damblaua! Intr-adevar fara modestie consider ca am facut o treaba buna cumparand masina asta si chiar aseara m-am uitat pe mobile sa vad ce a mai aparut dar nu am vazut nimic sa-mi fie pe plac sub 4..5000 euro! Am tinut neaparat sa o iau din Germ.pt.ca vreau sa ramana mult si bine la mine si o masina obosita dar ieftina nu m-ar fi incantat defel! In realitate arata si mai bine si am tot cautat defecte dar acestea se lasa greu gasite! Pana si bateria e de Mercedes originala! Are cateva puncte de rugina dar nimic grav! Cred ca am un material bun de lucru! Cat despre lucrul la ea eu sunt mai mult cu supravegheatul altfel in primele 5 min.ma si ranesc dar cred ca e important si a sti ce vrei si sa gasesti persoana potrivita impreuna cu care sa faci ce ti-ai propus! Daca nu fac eu personal majoritatea lucrarilor pt.ca nu vreau sa stric sau nu ma pricep nu inseamna ca tin mai putin la masina ca sa nu ajung sa spun ca o iubesc mai putin! Imi imaginez cum ar fi sa vin la o intalnire la care sa stam de vorba "pe aceeasi limba" iar "tanculetul" sa fie apreciat asa cum o fac si eu(fiecare cioara isi lauda puiul)!

                          Comment


                          • #28
                            Salutare de la inca un fan W126! Ai luat o masina buna la banii astia. In legatura cu rezervorul - dai pace. Si eu eram la fel de entuziasmat ca si tine inainte sa-l demontez dar dupa ce am muncit juma de zi sa-l dau jos am constatat ca e curat perfect. Mai bine in momentul cand dai filtrul de benzina jos sa-l schimbi, scoate si pompa de benzina ca e langa filtru si uita-te in ea prin stutul de alimentare daca are ceva gunoaie.
                            Spor la mesterit!
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Leo View Post
                              Salutare de la inca un fan W126! Ai luat o masina buna la banii astia. In legatura cu rezervorul - dai pace. Si eu eram la fel de entuziasmat ca si tine inainte sa-l demontez dar dupa ce am muncit juma de zi sa-l dau jos am constatat ca e curat perfect. Mai bine in momentul cand dai filtrul de benzina jos sa-l schimbi, scoate si pompa de benzina ca e langa filtru si uita-te in ea prin stutul de alimentare daca are ceva gunoaie.
                              Spor la mesterit!
                              Noroc! Da aproape am fost convins sa nu mai umblu la rezervor... Am sa vad ce gasesc pe la filtru si pompa si ma orientez pe loc... Multamesc pt.tot!

                              Comment


                              • #30
                                Buna ziua !


                                Referitor la rezervor, daca chiar vrei sa dormi linistit, cauta pe cineva care sa aiba un endoscop auto. Am avut unul, dar m-a stresat cineva sa i-l vand, si acum pauza...

                                Exista modele de endoscop care au si lumina in varf, si asa vezi orice inauntru, eventual direct pe ecranul endoscopului (daca are ecran), ori direct pe un monitor extern, ca mai toate endoscoapele au si mufa USB si sunt concepute sa lucreze astfel. Sau macar sa descarci pozele intr-un calculator extern si sa le vezi mai mari.



                                Dragos

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF