Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

My 280SE automatic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My 280SE automatic

    In primul rand, salut la toata lumea..

    Mi-am akizitzionat un Mercedes, modelul W126, 280SE automatic benzinar. Mai exact l-am primit cadou din partea cuiva din familie..

    O sa ii fac niste poze si o sa le pun aici .
    Dar, am si eu o mica problema..

    I s-a skimbat capu hidraulic de la pompa de injectie si merge inecata, deoarece asta e de la una asistata de computer, si cum pui contactul baga benzina automat si in + consuma ca naiba.

    Ideea este ca imi trebuie un cap hidraulic de la pompa de injectie. Am inteles ca merge si de la W124. Cine are, sa posteze aici sau: YM ID: myhay123 sau tel : 0730 424 304.

    Merci anticipat.. ramane sa pun poze.

  • #2
    In primul rand, BINE AI VENIT printre noi (adica noi pasionatii )
    Zic eu ca ai primit o masina cu potential... ramane de vazut din poze (sau live) ce e si cum

    Legat de capul hidraulic... O intrebare la Dok (doktor4carz) nu ar strica... e posibil sa mai aiba vreunul aruncat pe undeva sau sa stie de unde poti face rost. Motoarele de 280 cu 2 axe au fost chiar reusite din ce am experimentat si modele pe injectie mecanica, puse la punct, chiar sunt foarte rezonabile. Acum zici ca ai una care a avut calculator... e injectie electronica cumva?

    Oricum ar fi... Dok te lamureste ce ai de facut... cum face cu toata lumea de pe aici.
    Pana una-alta, te asteptam si sambata asta la intalnire... (daca esti de prin Bucuresti sau imprejurimi... ca nu am retinut ).

    S-o stapanesti sanatos, kilometri cat mai multi doar cu evenimente placute si... la mai multe
    Last edited by Andrei114; 08-02-2007, 14:25 PM.

    Comment


    • #3
      Bine v-am gasit..

      Din pacate sunt din Craiova, dar o sa vin prin Bucuresti, cel mai probabil dupa ce o sa o repar, deoarece acum consumul este foarte mare, merge inecata si risk sa se opreasca si sa nu mai porneasca ..si na, inca sunt incepator in ale Mercedesului .
      Cat despre kestia cu injectia electronica nu stiu exact, probabil Dok stie mai bine ce zic, ca am vazut ca este un pasionat incurabil .

      Eu am mai avut un BMW E36 325i (pisicutza), dar este total diferita senzatzia .

      Mi s-a spus ca masina ca asta foloseau ministrii pe timpul lu' Ceasca, si cam asa ma simt.. , am lux, e automata, imi place cand skimba vitezele.. e f tare..

      Oricum o sa pun si niste poze in curand.

      Va salut!

      Comment


      • #4
        Sa il stapanesti sanatos si eu am un 280 SE si daca vei reusi sa il pui la punct in ceea ce priveste alimentarea vei avea o masina plina de personalitate si cu un consum decent la capacitatea ei cilindrica. Daca aud pe la cineva sa aiba piesa care iti trebuie iti voi da un semn negresit.

        Comment


        • #5
          bine ai venit, am si eu un W126, sa nu uiti sa pui si poze cu 280-ul tau

          pentru problema ta vorbeste cu Dok (doktor4carz), e pasionat si priceput!

          Comment


          • #6
            Domnilor, vă salut!
            Regret că v-am descoperit abia acum! Myhay, dacă problema ta nu s-a rezolvat încă, te anunţ că posed un astfel de "cap", numai că din câte ştiu eu nu este vorba de un cap hidraulic ci de capul distribuitor. Problema este mai complicată şi nu o detaliez acum. În măsura în care este încă de actualitate anunţă-mă şi-ţi voi da nişte sfaturi.
            Ciao!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nelu Patrascu View Post
              Domnilor, vă salut!
              Regret că v-am descoperit abia acum! Myhay, dacă problema ta nu s-a rezolvat încă, te anunţ că posed un astfel de "cap", numai că din câte ştiu eu nu este vorba de un cap hidraulic ci de capul distribuitor. Problema este mai complicată şi nu o detaliez acum. În măsura în care este încă de actualitate anunţă-mă şi-ţi voi da nişte sfaturi.
              Ciao!
              Bine ai venit, asteptam detalii poze si alte semne de buna purtare din partea ta)

              Comment


              • #8
                Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                Domnilor, vă salut!
                Regret că v-am descoperit abia acum! Myhay, dacă problema ta nu s-a rezolvat încă, te anunţ că posed un astfel de "cap", numai că din câte ştiu eu nu este vorba de un cap hidraulic ci de capul distribuitor. Problema este mai complicată şi nu o detaliez acum. În măsura în care este încă de actualitate anunţă-mă şi-ţi voi da nişte sfaturi.
                Ciao!
                Salutare..
                Nu s-a rezolvat inca.. din pacate.
                Lasa-mi un numar de telefon te rog si o sa te sun.. sau da-mi add pe mess la : myhay123 ..
                Multumesc mult.. si bine ai venit

                Si cum promisesem niste poze, here are:
                Dupa ce o mai aranjez.. o sa ii fac niste poze noi..

                Last edited by doktor4carz; 10-17-2007, 20:39 PM.

                Comment


                • #9
                  Am ashteptat sa dai nishte detalii la problema pe care o intimpini. Daca nu detaliezi, nu am ce-tzi face...

                  Comment


                  • #10
                    Pai ar fi cam asa..
                    Masina a fost a cumnatului meu.. si masina a avut instalatie de gaz pe ea..
                    Cum a cumparat-o.. a dat jos instalatia jos.. ca sa ii faca R.A.R-ul , dar si-au dat seama ca nu mergea pe benzina.. ca era stricat acolo ceva.. "capul hidraulic" sau "capul distribuitor" cum o fi, bar nu am... ei neavand altul.. au pus unul de la un 280SE dar care avea computer (ECU) sau ce avea...

                    Si problemele care le intampina sunt.. :

                    - cand pui contactul.. baga benzina ca nebuna .. , merge inecata, consuma mult..super mult kiar.. se mai opreste.. si scoate fum daca o calci pe coada.. miroase in draci a benzina.. (simtomele de inecare) ..si asta e problema.

                    Acum.. ajutati-ma va rog.. o modalitate.. daca nu o sa gasesc "capul" ala.. ? dar cum zise colegul mai sus.. cred ca este SALVATORUL meu ..

                    Multumesc anticipat.

                    Comment


                    • #11
                      W126 cu motor 280 nu au avut injectzie asistata electronic. Nici unul. Iar de la 260 si 300 nu merge capul de injectzie la 280. A incercat cineva sa il regleze ?
                      Adica sa bage imbusul si sa se plimbe cu el pe acolo?
                      Ca sa ii iei benzina, trebuie sa desfaci cu imbusul reglajul...

                      Comment


                      • #12
                        Salut şi-n seara asta!
                        Myhay, văd că eşti activ pe forum şi preocupat de problema pe care -din păcate- încă o ai. Nu-ţi cunosc posibilităţile de a face câteva investigaţii înainte de a suspecta defectarea capului distribuitor. Este un reper scump care presupune nişte prelucrări extrem de fine şi cu toate acestea este foarte fiabil, problemele pot apărea după un parcurs de peste 500 mii km. Injecţia mecanică de tip K JETRONIC (BOSCH) este destul de uşor de reglat menţinându-şi timp îndelungat setările, ca să zic aşa. Pot să-ţi confirm că este destul de sensibilă la calitatea benzinei, turaţia motorului putând varia chiar cu +/- 100 rot/min în jurul valorii setate. Până să incriminezi capul distribuitor, ţi-aş sugera să faci câteva verificări şi anume:
                        - verifică cu ce presiune intră benzina în capul distribuitor (valoarea corectă situându-se între 5 şi 6 bari)
                        - verifică cu ce presiune iese benzina din capul distribuitor (valoarea corectă este între 3,5 şi 4,1 bari)
                        dacă obţii alte valori decât cele îndicate (mai mici) probabilitatea de a fi vorba de pompa electrică de benzină devine aproape certitudine, iar dacă ele sunt mai mari atunci sar putea să se fi defectat vreunul din regulatoare, cel de sucţiune aflat sub maşină, lângă pompa de benzină (i se mai spune compensator) sau cel de presiune, aflat sub capotă la partea din spatele carcasei filtrului de aer.
                        - verifică dacă injectorul de pornire la rece (cel de-al 7-lea)primeşte comanda de închidere după 35 de secunde de la pornire. Se află situat pe una din ramificaţiile galeriei de admisie cam între cilindrii 1 şi 2.
                        Tot ce am spus până acum se face cu motorul la turaţia de ralanti.
                        Sper să nu te întristez foarte tare dacă voi face câteva menţiuni legate de costuri, totul depinzând de cât eşti tu dispus să investeşti în maşinuţa ta.
                        Aşadar, (vorbim de preţuri pentru piese noi) un cap distribuitor nu ţi-l aduce nimeni fără 3000 EURO, un set de injectoare 400 EURO, un compensator de presiune 100 EURO, compensator de sucţiune 160 EURO, pompă electrică de benzină 250 EURO. Atenţie ,nu recomand pompele electrice BOSCH cumpărate din România! Sunt făcute în Cehia şi sunt foarte proaste. Echipamentul de prim montaj la această maşină este fabricat de Pierburg. Revenind la capul distribuitor, pe aici pe la Arad, unul second hand de prin schrotturi fără 600-700 EURO nu-l cumperi. În virtutea solidarităţii proprietarilor aceluiaşi tip de maşină, evident eu nu-ţi voi cere atât!
                        Am avut 3 maşini W126, toate cu aceiaşi motorizare 2800 cmc, încât am ajuns să cunosc acest model destul de bine. Multe repere (direcţie, suspensie, punţile, radiatoarele) sunt interschimbabile cu cele de "cobra".
                        Spor la treabă!
                        P.S. patrascu_ioan@yahoo.com sau 0744767172
                        Last edited by Nelu Patrascu; 10-19-2007, 20:31 PM. Reason: completări

                        Comment


                        • #13
                          verifica daca este capul distribuitor, si de piese v-om mai vedea...
                          am si eu un prieten care vinde piese acceptabil...
                          am si eu un 126 se, de 2800 cc si ca atare, te pot ajuta macar cu un sfat

                          Comment


                          • #14
                            Bună seara tuturor !
                            Ca o completare la vechiul post, prilejuită de intervenţia lui Geo18. Mă adresez în primul rând lui Myhay, dar nu numai ...
                            Înlocuirea unor piese (defecte) ce participă la managementul motorului cu altele second hand, care după demontarea de la alte maşini au poposit prin diverse locuri un timp mai lung sau mai scurt, foarte rar dă satisfacţie şi fac această afirmaţie referindu-mă strict la piesele ce au în componenţa lor membrane! După ce ani de zile au fost în contact direct cu benzina şi uneori cu apa (din benzină!), contactul cu aerul produce uscarea membranei, ea pierzându-şi supleţea şi devedind scorţoasă. Este inutil să mai precizez că ele no să-şi mai joace rolul niciodată! Pur şi simplu acestea trebuie înlocuite cu altele noi.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Geo18 View Post
                              am si eu un prieten care vinde piese acceptabil...
                              eu ma refeream intradevar ca imi este prieten...se cumpara.... se monteaza...functioneaza, ok... nu... no problem, se schimba... la arabi nu gasesti asa ceva

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF