Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Optiuni W126

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by sovieticool View Post
    Cat te-a ajuns ceasurile cu plasma si inelele ?
    Pe mine, 450 lei cu montaj (preţuri aprilie). Plus, o sticluţă de vopsea pt. ace, 40 de lei. Vezi aici:
    Last edited by Levi; 07-04-2010, 11:00 AM.
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #62
      La mine nu cred ca pot sa pun ca eu am computerul de bord si nu cred ca au asa model.
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #63
        Ai dreptate, la modelul tău nu au ceasul din dreapta. Schimbă-l ... Dar poţi să te apropii de efect, vopsind acurile cu vopsea UV, şi montând o bandă LED albastră deasupra ceasurilor, mai studiază site-ul, sau trimite mail la Adi (aşa îl cheamă, e din Oradea), te lămureşte el, cu mine a fost tare cumsecade.
        Last edited by Levi; 07-04-2010, 20:20 PM.
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #64
          Reiserecher...


          W123 280E Blue Green Metallic

          W126 280SE Champagne Metallic
          W126 280SE Black Blue Metallic
          W126 300SE Anthracite Grey Metallic
          W126 500SE Nautical Blue Metallic
          W126 500SE Midnight Dark Blue

          W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
          W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

          Comment


          • #65
            Frigiderul ala e pus asa ca de bazar ..nu e ceva original.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #66
              Nu cred ca se mai merita. La ce impozite rahaturi de taxe o sa mai apara ..o sa ajung sa imi iau o troaca de golf 3... fuck you romania.
              `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

              now - bicicleta !

              0744 239 949

              WEB
              http://garajautodiag.blogspot.com

              Comment


              • #67
                Originally posted by sovieticool View Post
                ..o sa ajung sa imi iau o troaca de golf 3...
                Te rog frumos, omule, am pretenţii de la tine. Cineva a mai spus pe acest forum, că se lasă de fumat, de tot, dar în orice condiţii ţine fierul. Dacă faci comparaţie cu Golf, îmi pare rău. Dacă vrei economie, ia-ţi un Aixam sau ceva asemănător. Ştiu că toţi suntem supăraţi, dă-i în mama lor, dar trebuie să trăieşti pt. ceva, nu se poate să fim îndobitociţi, nu se mai poate readuce feudalismul, oricât şi-ar dori unii. Capu' sus
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #68
                  Originally posted by sovieticool View Post
                  Frigiderul ala e pus asa ca de bazar ..nu e ceva original.
                  Gresit !

                  Este original




                  SA-307 - Frigider
                  Attached Files

                  Comment


                  • #69
                    Confirm şi eu că este original, se putea comanda extra, de o oră îi caut codul ca nebunu' (erau multe prostii: suport ski, portbagaj deasupra, şi acest COOLING BOX, lua l-ar dracu' că nu ştiu unde l-am mai văzut). E un pic pătrăţos, nu încap multe în el, dar acu' 30 de ani ...., e ceva, nu ? Mersi de poze, Orvo, eu nu mai caut ...
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • #70
                      ete ca am mai invatai si eu cate ceva ...
                      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                      now - bicicleta !

                      0744 239 949

                      WEB
                      http://garajautodiag.blogspot.com

                      Comment


                      • #71
                        Si eu am pretentii dar aste e adevarul. Eu la ce sa renunt ..nu fumez ..nu beau. Sunt bugetar .. mi-a dat afara toate sporurile desi eu nu ca altii chiar le meritam. Pur si simplu nu am de unde. Un alt job nu gasesc .. va ramane calea strainatatii.
                        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                        now - bicicleta !

                        0744 239 949

                        WEB
                        http://garajautodiag.blogspot.com

                        Comment


                        • #72
                          Capul sus sovietcol ,inca nu le-a dat prin cap sa incerce cu cianura om iesii noi din rahat cumva

                          Comment


                          • #73
                            O alta optiune rara pe care unii o numesc si suport de steag. De fapt, denumirea lui exacta e PARKING POLE, adica un fel de ajutor la parcare, sa vezi coltul barei fata! (ulterior, la W140 au aparut "antenele" acelea care se ridica in partea din spate a masinii).

                            Suportul de steag avea un alt sistem de prindere, pe aripa.
                            Attached Files
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #74
                              Ai dreptate, ăsta nu-i suportul de steag, suportul de steag se prindea pe aripă, cu o clemă, între aripă şi capotă. A se vedea maşinile lui Saddam, spre exemplu, sau în ţările africane se mai dădeau grande al de Mobutu, Ydi Amin, et comp
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by dan500se View Post
                                O alta optiune rara pe care unii o numesc si suport de steag. De fapt, denumirea lui exacta e PARKING POLE, adica un fel de ajutor la parcare, sa vezi coltul barei fata! (ulterior, la W140 au aparut "antenele" acelea care se ridica in partea din spate a masinii).

                                Suportul de steag avea un alt sistem de prindere, pe aripa.
                                Optiunea asta i-mi aduce aminte de camioanele de pe timpul lui ceasca ( vezi Bucegi,Carpati sau Tatra)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF