Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 cu inima de G-klass

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W126 cu inima de G-klass

    Domnilor precum spune si topicul, vreau sa prezint ultima nascocire in materie.
    bine probabil nu sunt eu primul dar macar nu am auzit prea multi pe la noi.
    Astfel pe parcusul procesului voi prezenta si mai multe poze cu transformarea de fata si reparatii de caroserie ce vor urma dupa punerea in functiune.
    Actualul W126 fost 300 SE, dupa care 300TD automat iar in viitorul foarte apropiat 350 TD tot automat....
    Masinelul sper cu ajutorul lui Mr. Gorila mare om( si la propriu si la figurat) si a mecanicului meu (rabdare cum eu nu cred ca voi avea nicodata cu nimic), va beneficaia de absolut tot ce trebuie adica:
    Instalatie de AC, ASD, ABS si tot ce mai trebuie pentru a o completa si a o aduce cat mai aproape de modelul american (W126 350 SD), asta incluzand faruri specifice modelului, bare cel putin fata si pe parcurs ce i-o mai trebui.

    Poze doar cateva, facute cu telefonul (mare porcarie) din mometul montajului motorului, de acum o saptamana si ceva.
    Attached Files
    Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
    Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
    W126 '86 300SE automat (Reborn)
    W124 '92 250TD soon on the road

  • #2
    Salut.domnul cu salopeta cu cobra securiti il cheama cumva sandu?:d
    Ati facut transplantu undeva in colentina andronache?
    Succes si rabdare in procesul transformarii.

    Comment


    • #3
      Originally posted by 560sel_87 View Post
      Salut.domnul cu salopeta cu cobra securiti il cheama cumva sandu?:d
      Ati facut transplantu undeva in colentina andronache?
      Succes si rabdare in procesul transformarii.
      Yop Chiar el e
      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
      W126 '86 300SE automat (Reborn)
      W124 '92 250TD soon on the road

      Comment


      • #4
        Este vecinul meu:d.
        Il stiu de cand eram foarte mic,lucra numai mercedesuri.Cred ca am vazut si masina la el aici.

        Comment


        • #5
          Originally posted by 560sel_87 View Post
          Este vecinul meu:d.
          Il stiu de cand eram foarte mic,lucra numai mercedesuri.Cred ca am vazut si masina la el aici.
          Pai este in continuare la el oricum, zbarnaiciul e de la sfarsitul lui decembrie la el.
          Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
          Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
          W126 '86 300SE automat (Reborn)
          W124 '92 250TD soon on the road

          Comment


          • #6
            Cred ca l-am vazut prin decembrie in fata porti.
            E frumoasa masina si arata bine.

            Comment


            • #7
              Ca nu mai pusesem poze de mult.
              Acestea sunt din weekend-ul tocmai trecut, binenteles calitatea pozelor pe care le face astalalta mizerie de tel se poate vedea.
              Data aviatoare imi iau app.

              Si cu aceasta ocaziune lansez oficial un ajutor de binefacere platibil binenteles. Ar suna astfel: intre iesirea de la turbo si teava tobei de esapament imi lipseste o bucata. Mai clar este un gat evazat la dimnesiunea racordului flexibil de pe turbina ce se poate vedea in una din poze (ultima), dupa care se incovoaie in directia tobei si se termina cu o flansa in forma romboidala ce se prinde de restul de toba cu 2 suruburi.
              Deci, cine are asa ceva si nu are ce face cu ea, sa-mi dea un semn ii multumesc in avans, si voi reveni maine cu detalii de dimensiuni.
              Attached Files
              Last edited by Carmine; 03-15-2011, 20:55 PM.
              Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
              Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
              W126 '86 300SE automat (Reborn)
              W124 '92 250TD soon on the road

              Comment


              • #8
                Probabil această maşină va deţine recordul de viteză şi de acceleraţii pentru un W 126 "dizelizat". Un 3.5 TD oferă prestaţii notabile.

                Cu farurile model american nu ştiu ce să zic. Mie mi se pare mai reuşit look-ul european. De fapt tendinţa e inversă, cei din America vor să şi le "europenizeze"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Nelu Patrascu View Post
                  Probabil această maşină va deţine recordul de viteză şi de acceleraţii pentru un W 126 "dizelizat". Un 3.5 TD oferă prestaţii notabile.

                  Cu farurile model american nu ştiu ce să zic. Mie mi se pare mai reuşit look-ul european. De fapt tendinţa e inversă, cei din America vor să şi le "europenizeze"
                  Legat de recorduri de viteza sincer nu prea visez, totusi sufera de un mare handicap grupul prea scurt de 3.46, probail in timp va primi macar un grup cu 3.07 daca nu gasesc mai lung. Intradevar demarajele vor fi cu siguranta notabile.
                  La aspect am eu un bilibistroc pe creier legat de asta, oricum va fi o minune sa gasesc pe la noi asa ceva.

                  Astazi fu primul test... destul de mare dezamagirea, motorul este absolut beton si pus pe treaba in schimb cutia e plictisita la maxim, nu mai zic ca grupul plafoneaza totul foarte repede.
                  Practic se aude turbina mama motorul in forta in schimb cuplu 0 barat.
                  Cutia din cate vad nu patineaza deloc in schimb nu vrea sa schimbe decat treptele 3-4, chiar si asa plecand cu a 3-a masina are totusi demaraj .
                  Acu sa vad de unde fac rost de un grup cu toate cele, mult mai mic gen 2.47/2.8
                  Prezentare cu poze dupa prima spalare.
                  Attached Files
                  Last edited by Carmine; 03-15-2011, 20:57 PM.
                  Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                  Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                  W126 '86 300SE automat (Reborn)
                  W124 '92 250TD soon on the road

                  Comment


                  • #10
                    Masina imi place cum se prezinta. Eu unul n-as pune pe ea faruri de america. Sunt mult mai inestetice si modul diferit de comportare la imbatranire a celor 2 materiale folosite la realizarea lor le face sa arate si mai urat.

                    Sa inteleg ca motorul care il ai tu este identic cu motorul pus pe americane? Din cate se stie, aceste motoare nu au fost foarte reusite in sensul ca apareau destul de repede uzuri la segmenti, iar din cauza asta cam pierdeau compresie, papau ulei si scoteau si mandrie de fum pe tzava. Totusi pe wikipedia (unde am citit de treaba asta) zice ca daca trece de un prag de 150k si nu a avut aceste probleme atunci te duce mult si bine. Motorul tau cum se prezinta? Ce te-as mai intreba este ce grup s-au pus pe 350SDL-urile americane.

                    Comment


                    • #11
                      Legat de faruri intradevar am vazut un set si pot spune ca nu arata prea bine dupa o vreme.
                      In ceea ce priveste raportul grupului modelul american avea grup de 2.82, Acum datorat faptului ca nu gasesc pe la noi asa ceva incerc sa caut un grup de 2.47, tinanad cont de faptul ca motorul are un pic de cuplu si trag eu speranta ca totusi s-ar putea descurca.
                      Motorul se pare ca a trecut deja prin procesul de reparatie necesar deoarece compresia acum se prezinta beton.
                      Ex. W126 '83 380SE (300D cobra) saraca era de-a dreptul impaiata
                      Ex. W126 '91 500SE automat( 300D w124-92-94) macinata de imense furii interioare si rugina in aceeasi masura.
                      W126 '86 300SE automat (Reborn)
                      W124 '92 250TD soon on the road

                      Comment


                      • #12
                        Deci motorul tau a trecut deja printr-o reparatie capitala sau era doar o banuialadatorata faptului ca motorul e brici?

                        Adev e ca ai avea si varianta unui grup cumparat din state doar ca te ajunge mult transportul. Eu zic ca s-ar misca decent si cu grupul de 2.47.

                        Comment


                        • #13
                          Cutia-i prea scurtă pentru cele 4000-4500 rot/min pe care le obţii la arbore. Aici se strică echilibrul transmisiei şi este penalizată viteza de top. Combinaţia asta nu valorifică corect cuplul motor de care dispui.

                          Comment


                          • #14
                            Acuma este cutia de G sau din ce cauza spuneti ca este scurta ?

                            Comment


                            • #15
                              Nu cred să fie cutia de G, pentru că aceasta are (ar trebui să aibă) "ieşire" şi pentru puntea din faţă. Poate ne lămureşte e-man ce cutie a pus.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF