Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce producator recomandati pentru articulatie W126?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce producator recomandati pentru articulatie W126?

    Salutare! Doresc sa schimb pe masinutza: rotula inferioara si os de caine pe ambele parti. Ce imi recomandati ca 'firma' ca sa nu iau teapa...ca in ziua de azi se fabrica orice pe vapor. Mentionez: capeti de bara am schimbat deja... am pus LEMFĂ–RDER-oare ii ceva de capul or? Ahhh sa nu uit...m-am interesat de piesele mentionate mai sus si am gasit ceva italienesti dar am decis ca sa va cer parererile inainte sa le comanda. Multumesc anticipat!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    Dupa cum am spus si alta data tot ce primeaza in ziua de azi este raportul calitate/pret. Eu de FEBI sunt dezamagit (la cum se comporta pe masina mea...toate bucsaraiele schimbate de fostul proprietar la pretul de 500 de euro). Poti sa cumperi si ceva "necunoscut" daca consideri ca este de calitate. Eu capetii de bara am pus FRAP (marca hulita de unii dar mie imi par OK), mai ales ca ii avusem acasa "cadou" de la W123. Pana acum sunt foarte multumit si deja merg pe 5000 km cu ei!
    W123 280E Blue Green Metallic

    W126 280SE Champagne Metallic
    W126 280SE Black Blue Metallic
    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
    W126 500SE Nautical Blue Metallic
    W126 500SE Midnight Dark Blue

    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

    Comment


    • #3
      Originally posted by mer_se280 View Post
      Salutare! Doresc sa schimb pe masinutza: rotula inferioara si os de caine pe ambele parti. Ce imi recomandati ca 'firma' ca sa nu iau teapa...ca in ziua de azi se fabrica orice pe vapor. Mentionez: capeti de bara am schimbat deja... am pus LEMFĂ–RDER-oare ii ceva de capul or? Ahhh sa nu uit...m-am interesat de piesele mentionate mai sus si am gasit ceva italienesti dar am decis ca sa va cer parererile inainte sa le comanda. Multumesc anticipat!
      Lemforder e cea mai tare firma in directie,so,relax,Febi sunt varza rau de tot,au decazut in calitate de vreo 5-6 ani.
      Mergi pe Lemforder in orice bucseraie sau brate sau capete ca nu o sa fi dezamagit.
      Last edited by paul1983; 08-30-2010, 14:37 PM.

      Comment


      • #4
        Va multumesc baieti...am vrut sa stiu inainte ca sa arunc banii, de aceia vam zis ca nu am fost foarte sigur si nu cumva sa iau teapa.

        @Dan...stiu ca am mai povestit despre traba asta pe tel. dar nu mi-am adus aminte de ce firma ai mentionat.

        Inca odata multumesc!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Va salut! Eu la a mea am fost multumit si de FEBI si de Lemforder.Lemforder-ul sunt ceva mai scumpe piesele. Acum, pe drumurile care sunt poti sa pui si originale, doua gropi si o bordura si treaba este rezolvata. Oricum sunt nemtesti, si asta spune ceva. FEBI face parte din grupul SWAG daca nu ma insel, iar cel putin ca aspect arata bine.
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Am pus tot pentru fata Swag vara trecuta. Cum am iesit din iarna am pus contratirantii inapoi pe aia vechi de 20 de ani. 300 de ron bucata. Am ramas fidel originalului (mai nou am gasit piese mai ieftine decat producatorii SRL) sau Lemforder.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Lemfoerder

              Comment


              • #8
                Originally posted by tumar View Post
                Va salut! Eu la a mea am fost multumit si de FEBI si de Lemforder.Lemforder-ul sunt ceva mai scumpe piesele. Acum, pe drumurile care sunt poti sa pui si originale, doua gropi si o bordura si treaba este rezolvata. Oricum sunt nemtesti, si asta spune ceva. FEBI face parte din grupul SWAG daca nu ma insel, iar cel putin ca aspect arata bine.
                Salutare! Aveti perfecta dreptate Dl-le Tumar...piesele pot fi si din TITAN si tot nu tin. Exact asa mi-a zis tipul de la magazinul cu piese "eu iti dau piese si cu 1000 RON si tot atat o sa tina". Nu este de mirare la ce drumuri avem.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Cu siguranţă si producătorul de articulaţii este important dar la fel de Ă®mportant este şi montajul acestora pe maşină. Dacă strângerea definitivă are loc cu maşina suspendată, flexibilitatea bucşelor este din primul minut solicitată la maxim, şi "viaţa" acestora va fi foarte scurtă.

                  Comment


                  • #10
                    Interesant ce spune Dl Nelu...multumesc pentru sfat!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Febi a cam pierdut renumele de cand se fabrica in Polonia dar la transeele noastre si la cat de greu e 126 mai rar sari de un an cu directia fara reparatii.
                      W126 500SEC
                      W124 200CE
                      W210 280 4MATIC

                      Comment


                      • #12
                        Stil tranta ce sa mai cred. Am dat de un magazin care mi-a aratat piese FEBI care erau stantate MADE IN GERMANY...tipul mi-a dat piesa in mana ca sa vad cum e lucrata piesa si nu s-a vazut sa fi fost lucrata pe vapor. Sincer nu stiu ce sa cred.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #13
                          APROPO DE FEBI!!!
                          Am un mic magazin de piese auto si cam 15 ani experienta in vanzari piese.Am achizitionat role distributie pt Volvo-ul meu XC90 si tin sa va spun ca m-am umplut de respect...SCARTAIE DE RUP.
                          Trebuie desfacuta distributia inapoi si gresate rolele....precizez ca la mana le-am verificat si nu prezentau joc sau zgomote suspecte...asa ca vai de marfa ce pleaca spre "est"....
                          W126 500SEC
                          W124 200CE
                          W210 280 4MATIC

                          Comment


                          • #14
                            Bebe,da-mi voie-daca dupa 15 ani de vinzari piese auto cumperi ptr masina ta FEBI,discutiile despre piese sunt de prisos....departe de mine intentia de flame...

                            Comment


                            • #15
                              Salutare! Saptamana trecuta am comandat niste articulatii pentru masinutza, pe care am reusit sa le montez cu brio. Am avut nevoie de capat de bara, os de caine si pivot pe partea dreapta. A inceput sa bata tot mai tare si le-am schimbat ca sa nu cumva sa am ceva surprize.
                              Attached Files
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF