Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Arcuri spate(HD)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Arcuri spate(HD)

    Puteti sa-mi recomandati niste arcuri heavy duty pentru spate?Ceva oferta ar fi pe piata,dar mi-e sa nu cumpar si sa fie doar denumirea de ele.Vreau niste arcuri tari fiindca de cand mi-am pus butelia de gaz in portbagaj masina s-a lasat vizibil,aproape imi intra rotile sub aripi.Multumesc.
    CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

  • #2
    Eu am pus de la MB luate,cele mai tari,parca am dat vreo 60 euri pe bucata.Eventual cauta LESJOFORS,parca se vindeau in RO....

    Comment


    • #3
      Nu e rau pretul,dar ti-au ridicat cat de cat masina?LESJOFORS este un producator?Multumesc pentru promptitudine.
      CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

      Comment


      • #4
        Codul pe original este A 116 324 11 04, iar pe LESJÖFORS este KME 4256804. Fabricat de Monroe ar fii undeva in jur de 270 Ron/buc.
        Last edited by tumar; 05-20-2010, 23:57 PM.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          @cugino : dar daca pui arcuri tari nu devine masina mai rigida?

          Comment


          • #6
            @tumar: mersi mult pt. informatiile detaliate.Din experienta sau din auzite pe care le-ai recomanda,avand in vedere ca vreau sa-mi ridice masina cat mai mult.Multumesc.
            @sofermercedes: sper sa o rigidizeze cat de cat,deoarece in momentul de fata chiar circuland cu masina goala si tot imi ating rotile din spate in caroserie daca rulez cu viteza pe un drum cat de cat denivelat(nu fac referire la drumuri cu gropi).
            CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

            Comment


            • #7
              Sincer nu stiu care sa le recomand, ce stiu insa in program nu sunt arcuri mai tari sau mai moi.Un singur cod este pe original. Ce schimba suspensia sunt telescoapele(ele o fac mai rigida sau mai moale).Ca firma am vazut ca americanii folosesc LESJÖFORS la W126. Pentru ridicare mai exista si acele "tampoane" de cauciuc ce vin intre arc si caroserie, sunt de diferite grosimi. Din spusele tale vad ca ai probleme de iti ating cauciucurile, normal nu au voie sa atinga indiferent de greutate(sunt niste tampoane care se sprijina pe brate).La mine ,masina este supra inaltata, dar asa am luat-o.
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Originally posted by tumar View Post
                Sincer nu stiu care sa le recomand, ce stiu insa in program nu sunt arcuri mai tari sau mai moi.Un singur cod este pe original. Ce schimba suspensia sunt telescoapele(ele o fac mai rigida sau mai moale).Ca firma am vazut ca americanii folosesc LESJÖFORS la W126. Pentru ridicare mai exista si acele "tampoane" de cauciuc ce vin intre arc si caroserie, sunt de diferite grosimi. Din spusele tale vad ca ai probleme de iti ating cauciucurile, normal nu au voie sa atinga indiferent de greutate(sunt niste tampoane care se sprijina pe brate).La mine ,masina este supra inaltata, dar asa am luat-o.
                La baba mea am avut si eu probleme cu arcurile era prea cocosata ,m-am dus la deszmembrari si mi-a dat nenea ala 1 set de arcuri de 124 care au inaltat-o si au si rigidizat-o fara sa ii umblu la telescoape ,deci pot sa te contrazic ( poate pentru prima si ultima data ) tumar

                no offence

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Eugen Gaftoneanu View Post
                  La baba mea am avut si eu probleme cu arcurile era prea cocosata ,m-am dus la deszmembrari si mi-a dat nenea ala 1 set de arcuri de 124 care au inaltat-o si au si rigidizat-o fara sa ii umblu la telescoape ,deci pot sa te contrazic ( poate pentru prima si ultima data ) tumar

                  no offence
                  Pai nu am zis ca trebuie sa umble la telescoape, daca arcurile sunt duse poti sa pui ce telescoape vrei si chiar inaltatoare, tot trebuie sa le schimbi.Cu cele second ai avut noroc ca nu au fost asa de folosite. Oricum telescoapele pe gaz sunt mult mai rigide ca cele pe ulei, dar asta este alta problema ce s-a tot discutat pe forum.Uite diferenta intre doua masini de acelasi fel(a mea are sigur inaltatoare, a lui Dan500se nu stiu).Scuze pentru calitatea fotografiei.
                  Iar de ofensat nu se ofenseaza nimeni.De aia suntem aici sa discutam, nu?
                  Attached Files
                  Last edited by tumar; 05-21-2010, 21:21 PM.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Sa intervin si eu cu precizarile de rigoare: nu am inaltatoare la arcuri iar masina e absolut STOCK....nu s-a umblat la nimic. Iar in privinta frecarii: nu are voie sa frece nicaieri daca ai jante si cauciucuri compatibile! exista limitatoare care nu dau voie suspensiei sa permita ca roata sa atinga in caroserie sau alte parti ale masinii. Am avut si o poza pe undeva...O caut daca e nevoie.

                    Numai bine!
                    W123 280E Blue Green Metallic

                    W126 280SE Champagne Metallic
                    W126 280SE Black Blue Metallic
                    W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                    W126 500SE Nautical Blue Metallic
                    W126 500SE Midnight Dark Blue

                    W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                    W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                    Comment


                    • #11
                      Atasez un desen cu arcul, inaltatorul si limitatorul(au trecute si codurile).
                      Attached Files
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        La LESJÖFORS ai variante:
                        - 4256804 STANDARD
                        - 4256817 HD

                        Si uite ce zice producatorul:
                        Generally, the height of a Mercedes can be adjusted by the use of different OE. spring spacers.
                        ... adica exact ce zicea si Tumar cu inaltatoarele
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc Orvo, asa am aflat ca sunt arcuri HD pe W126. Nu ma asteptam avand in vedere ca pe original nu aparea decat un cod.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cugino View Post
                            ... masina s-a lasat vizibil,aproape imi intra rotile sub aripi...
                            Eu as fi curios ce jante si cauciucuri ai de a ajuns sa-ti frece undeva!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 300SE Anthracite Grey Metallic
                            W126 500SE Nautical Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Aici aveti dreptate,masina nu mai este echipata cu rotile ei originale,in momentul de fata am pe masina niste AMG-uri pe 16" cu cauciucuri 225/65/16.Mai mult de atat,jantele avand un ET care nu mi-a permis montarea lor fara modificari,am fost nevoit sa adaug si niste flanse de cate 2,5 cm la fiecare roata.La drept vorbind am aceste jante si folosesc permanent aceste dimensiuni la cauciucuri de mai bine de 2 ani,insa problema a intervenit dupa ce am montat butelia aia imensa in portbagaj.Poate daca as fi carat cu masina si as fi pus pe ea greutate s-ar fi manifestat mai demult fenomenul.Imi inchipui ca daca masina este echipata cu rotile originale nu are nici o sansa sa atinga in caroserie,fiind proiectate in sensul asta.Stiu ca sunt cam mari flansele insa am doi ani si nu am avut probleme niciodata,ce-i drept mentin permanent trenul de rulare aproape nou(pivoti,amortizoare,discuri,placute)insa arcuri nu am schimbat niciodata la nici una dintre masini de aceea va rog pe voi sa-mi dati un sfat.
                              CINE TRAIESTE CU FRICA NU TRAIESTE DELOC

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF