Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Becker Europa

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Becker Europa

    Stie cineva cum se scoate aparatul de acolo?
    Vreau sa vad daca are in spate mufa cu 5 pini si daca da, sa-i infig un cablu in ea.

  • #2
    mai intai desfaci cele 2 butoane de rotire ,apoi scoti masca (fata)si vei gasi 2 bride cu surub in mijloc ,le desfaci cu cheia de 10,si apoi iasa fara probleme afara.
    Ce vrei sa faci cu mufa aia cu 5 picioruse ca eu nu-i vad sensul?
    Cumpar Becker grand prix ,momza sau si europa
    Last edited by tavi114; 02-10-2008, 12:28 PM.

    Comment


    • #3
      Vreau sa conectez o sursa externa, cum ar fi un CD sau mp3 player portabil, la intrarea auxiliara din radio.
      Daca te intrebi de ce vreau sa fac asta, este pentru ca nu-mi place 90% din muzica care se da la radio si, in loc sa scot radio-ul vechi si sa montez un mp3 auto, vreau sa-l las pe cel vechi acolo si sa ascult muzica mea prin el.

      Comment


      • #4
        Pune-i un MP3 player d-ala de se vira in bricheta. Transmite semnal radio si are USB ratat, ii viri un stick in cur si chioraie ce vrei tu. Nici nu mai demontezi nimic. Cum are Marius pe SAX (si cum am si io, daca ii si puneam radio la ghena, da lipsa de timp nu i-a adus imbunatatzirea asta mirifica...)

        Comment


        • #5
          Nu imi place cum suna chestiile alea. Si daca de vazut vad din ce in ce mai prost de la an la an, cu auzul stau inca bine.

          Comment


          • #6
            Iata ceva comun. Si io aud bine, restul, mai la balta...

            Comment


            • #7
              Colegu da ce boxe ai pe masina? sunt originale?
              Eu nu vad prea bine, de asta nici nu citesc....privirile mele sunt in dubii!....imi mai zice nevasta....ai grija caruta....si sunt si olog de o ureche ca nu aud delok cu ea!!!
              Last edited by pneu; 02-25-2008, 17:13 PM.
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #8
                Pentru montajul unui divais auxiliar de muzici schema sta cam asa:

                In mufa de la spate, cea cu 5 pini se introduce o mufa DIN (am aflat intre timp ca este acea mufa DIN cu care ne-am jucat toti cand eram mici). Legat de mufa DIN se pune un jack mic pe care il introduci in mufa de casti a divaisului (MP3, CD portabil, orice divais cu mufa de casti).

                Aici vine partea funny. Pana sa am si eu un becker am crezut ca exista un buton care face selectia intre radio si auxiliar. Gresit . Neamtzul a gandit altfel. Din momentul in care dai drumul la auxiliar, semnalul auxiliarului vine in amplificatorul radioului pe aceeasi intrare pe care intra si semnalul radioului. Normal, iese un haos acolo prin combinarea celor doua semnale. Si atunci neamtzul spune: cauta o frecventza neocupata pe scala (de regula un AM la capetele scalei), care sa nu aiba paraziti, brumuri sau alte alea si dupa aceea pune in functiune divaisul auxiliar . Un pic ciudat, dar asa merge auxilarul in cazul becker sau blaupunkt din generatia asta.

                @ shadow - am observat si in alte posturi ale tale tendinta de a aduce modificari masini tale. Nu sunt genul purist care sa ucida tot in jur de dragul originalitatii nush' carei epave, dar in cazul tau am o oarecare durere apropo de modificat mashinutza ta. A supravietzuit mult prea bine timpului sa merite vreo modificare. Dpdv al instalatiei audio iti mai pot de cateva idei de rezolvari (una din ele este cea a lui dok) in asa fel incat sa te poti bucura de muzica dorita, acuratetea dorita si numarul de decibeli doriti fara a afecta catusi de putin, nu zic originalitatea, sa zicem look-ul clasic. Solutiile depind, fara discutie, si de buget.

                Iti stau la dispozitie pentru alte detalii.
                mercedes-benz.tv

                Comment


                • #9
                  Pai daca bag un cablu in spate la radio modific ceva?
                  Nu vreau sa schimb nimic la masina, singura mea durere este consumul foarte mare, daca nu reusesc sa il aduc undeva intre 15 si 20% va trebui sa ma interesez de GPL. Uitandu-ma pe cartea masinii am dedus ca proprietarii au luat-o si au dat-o, cel mai probabil din cauza consumului.

                  Comment


                  • #10
                    Nu, bineintzeles ca nu modifici nimic Dar solutia asta, la fel ca si solutia data de dok s-ar putea sa nu te satisfaca dpdv al calitatii sunetului.
                    Una pentru ca becker-ul tau este un radio mono, iar difuzoarele sunt in numar de 1, dispus pe bordul masinii. Corecteaza-ma daca gresesc. (De regula difuzorul din bord se "coace" datorita actiunii soarelui)
                    Doua, pentru ca frecventza "blank" pe care o indica ei pentru a putea asculta muzica din divaisul auxiliar nu se mentzine curata pe tot parcursul calatoriei. Exista diverse interferente pe care le receptionezi in miscare, ceea ce face ca auditia ta sa fie intrerupta din cand in cand.

                    Daca esti gata sa-ti asumi aceste doua inconveniente, vei beneficia de muzica in mashina fara nici un fel de modificare de ordin estetic.

                    Cat despre consum, banuiesc ca nu este singura ta mashina si nu o folosesti in regim daily driver. Si, in cazul asta, calatoriile de placere sau de uichend se bugeteaza si in acord cu consumul cunoscut. Eu unul mi-as dori sa mai am benzinarul original Nu-i strica farmecul, mai bine incearca sa castigi mai mult si sa nu mai ai o problema cu consumul. Noblesse oblige
                    mercedes-benz.tv

                    Comment


                    • #11
                      Ei bine, este masina mea zilnica
                      In momentul in care se va pune problema sa nu mai circul regular cu ea, o voi vinde.
                      Pasionatii adevarati conduc masinile de care sunt pasionati. Cei care tin in garaj un Mercedes vechi si merg zilnic cu un Passat sunt niste snobi.
                      Pentru mine masinile sunt masini.
                      Daca vreau ceva pe post de decoratiune, imi iau un tablou.

                      P.S. Sunt foarte vehement in ideea asta si majoritatea celor care ma contrazic nu au o masina veche. Deci tot ca mine fac
                      Last edited by shadow; 02-28-2008, 16:57 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Despre BECKER... http://www.astralsilber.de/becker/



                        Last edited by orca; 03-02-2008, 21:46 PM.
                        .. ________ ..
                        o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                        (Oo\==/oO)
                        ..U...............U.
                        Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                        http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                        Comment


                        • #13
                          Multumim de linkuri @ orca

                          Cat despre discutia cu motorul si consumul, mai bine o mutam altundeva sa nu mai balarim topicul despre becker.

                          In tot cazul, tu pasionat fiind, in momentul in care ai ales sa cumperi o mashina cu cilindree mare, din '70, cu care sa mergi zilnic sunt convins ca te-ai gandit si la consum&intretzinere. Deci consumul n-ar trebui sa fie o problema, nu?

                          A, faptul ca iti ia spre 20% aia-i o buba, dar chiar si in parametrii lui fara 14% nu cred ca iesi in conditii de trafic bucurestean.

                          Gata, p-aici nu mai povestim decat de becker&stuff
                          mercedes-benz.tv

                          Comment


                          • #14
                            Lumea de obicei tinde sa eticheteze masinile vechi. Consuma mult, sunt slabe, se strica, etc. Asta ca sa se reasigure pe ei insisi ca suma enorma platita pe o masina noua este justificata. Eu sunt de alta parere. Poti sa faci o masina veche sa mearga bine si sa fie practica, nu sa te resemnezi cu anumite compromisuri si sa o folosesti numai duminica.
                            Eu am ales masina asta pentru ca imi place cum arata si pentru cum ma simt atunci cand merg cu ea. Deci voi face tot posibilul sa o folosesc cat mai mult si cat mai des. De aceea ma intereseaza un consum cat mai bun.

                            Comment


                            • #15
                              Cind se va mai povesti ceva despre Becker, atunci deschid topicul. pina atunci il inchid relaxat. Ca o dam in altele...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF