Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Retromobil

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Retromobil

    Am sunat la Retromobil sa intreb daca pot obtine atestat de masina clasica si au zis urmatoarele:

    -nu accepta masini cu GPL
    -nu accepta modificari care nu au fost inscrise in brosurile epocii
    -nu accepta masini care circula zilnic pe motiv ca acestea polueaza, se accepta deci numai cele care sunt folosite la evenimente sau rar pentru ca polueaza putin

    In plus, am fost sfatuit sa nu mai merg cu masina zilnic, ci sa o readuc la starea originala si sa o pastrez ca masina clasica.

  • #2
    Da.Asa este.Si eu am fost sfatuit acelasi lucru...si mi-am vazut de treaba mea...si am participat la alte evenimente organizate de altii mai putin pretentiosi.

    Comment


    • #3
      Da tata, nu e usor deloc la retro, pai nah, ce avantaj ai avea in afara de scutirea de impozit care la tine e mic!!!
      Stiu o coada la radauti, inmatriculata ca veh istoric, proprietarul o foloseste zilnic chiar, cine-l conroleaza oare!?
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #4
        Oare daca imi aduc o coada sau un sec ? Am sanse sa fiu scutit de taxe si mai ales de taxa de prima inmatriculare?

        Comment


        • #5
          Coada da, SEC-ul nu. Trebuie sa aiba masina minim 30 de ani vechime.

          Comment


          • #6
            30 de ani de cand nu se mai fabrica modelul, o coada ar fi buna! am coada, sunt masini bune!
            W110-2.0 D 1966
            W115-2.0 D 1971
            W123-2.4 D 1982

            Comment


            • #7
              Originally posted by shadow View Post
              Am sunat la Retromobil sa intreb daca pot obtine atestat de masina clasica si au zis urmatoarele:

              -nu accepta masini cu GPL
              -nu accepta modificari care nu au fost inscrise in brosurile epocii
              -nu accepta masini care circula zilnic pe motiv ca acestea polueaza, se accepta deci numai cele care sunt folosite la evenimente sau rar pentru ca polueaza putin

              In plus, am fost sfatuit sa nu mai merg cu masina zilnic, ci sa o readuc la starea originala si sa o pastrez ca masina clasica.
              Interesant, dar atunci vei avea nevoie de un hangar pentru a-ti parca masinile. La inceput cumperi una, pe urma ajungi la o intreaga colectie, boala curata.
              Prostia si Hotia au cucerit Romania.

              Comment


              • #8
                Interesant e ca tipul de care ziceam ca are o coada impecabila si o foloseste, a zis ca mai de graba circula cu, coada, decat cu CLK-ul ca la ala piesele sunt scumpe!!!
                W110-2.0 D 1966
                W115-2.0 D 1971
                W123-2.4 D 1982

                Comment


                • #9
                  Koada e si mai comfortabila....Asa circul si eu in oras cu Ford-ul iar w201 il tin doar de exterior(acolo se simte bine)
                  Iar in trafic lumea cind vede un tanc se cam fereste si se gindeste ca poate nu ai frine etc...si nu prea iti taie fata sau alte nazbitii...Cind mergi cu masina scumpa trebuie sa lasi de la tine....

                  Comment


                  • #10
                    Altii gandesc exact invers: "Eu am masina mai scumpa ca a lui, deci sigur ma lasa sa trec"

                    Comment


                    • #11
                      Desi ne-am abatut de la subiect, tin sa zic ca am avut numeroase experiente ca daca nu erau multe nu remarcam, se da lumea din fata cozii si imi da prioritate deaiurea unde de fapt ei au, asta e!!!
                      W110-2.0 D 1966
                      W115-2.0 D 1971
                      W123-2.4 D 1982

                      Comment


                      • #12
                        Pai bine colegu, cum esti tu ras in cap si cu barba, mai mergi si cu masina aia dubioasa, cum naiba sa nu-ti dea lumea prioritate

                        Comment


                        • #13
                          La asta nu m-am gandit, si asta e o faza, oricum un vehicul istoric atrage atentia chiar daca ar cadea rugina dupa el, ceea ce nu este cazul in ce ma priveste ca am sudat de m-a luat naiba la harbu ala al meu, si e farmacista masina pe dedesupt, un atestat de vehicul istoric nu mi ar prinde rau, ca cu ce dau pe impozit cumpar si io niste suruburi originale acolo!!!
                          Acum caut faruri la ea, sunt scumpe de aia nu ma bag, asa ca stagnez!
                          W110-2.0 D 1966
                          W115-2.0 D 1971
                          W123-2.4 D 1982

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF