Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Cum va sta 115 pe drum?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • shadow
    replied
    Consumul este mare din cauza ca motorul se forteaza foarte mult sa traga dupa el o masina grea. Daca in locul lui ar veni un motor mai puternic nu s-ar forta la fel de mult, consumul ar fi la fel sau putin mai mare dar masina ar merge cu totul altfel.

    Toata lumea care zice ca nu este diferenta intre 4 si 5 viteze se inseala amarnic. Mi se pare o lipsa totala de simt tehnic. Daca mergi intr-a 4-a cu 100 km/h ai 3300 RPM, daca mergi cu 120 km/h nu stiu cat ai dar oricum motorul este foarte turat. Treapta a 5-a reduce turatiile cu o treime pastrand aceeasi viteaza, deci poti sa mergi linistit cu 120.
    ASTA este diferenta.

    Referitor la jante, eu am MB 200, nu BMW ursulet.

    Leave a comment:


  • sebaa
    replied
    Originally posted by Ford_V6 View Post
    Vezi ca nu merge si cu p#$a in c$r si cu sufletu in rai . . . . Toate masinile moderne sunt rigide la gropi de simti ca te rupi "inchegate cum zic taranii ce sar din Dacie in Passat" si stau bine pe sosea . . .astea vechi sunt mai moi si mai instabile . . . alege compromisul care te coafeaza cel mai bine si fi fericit la folanul fierului cat mai mult timp
    Corect. Shadow, pune talon de 60 maxim...hai 55 acolo
    Pe spate mai late , sa zicem un 205, pacat ca nu gasesti jenti cu un 7j sau chiar 9j, pe 16" sa mearga pe modelul asta, ma gandesc la niste jenti cu buza cromata si spitate, cu spite mult si subtiri
    Te plangeai de consum la un moment dat - acum te gandesti la motor de 2,8 - what's on your mind ? Cutia in 5 nu iti ofera cine stie ce in plus - din ce am vazut in datele din cartea tehnica. Dok iti poate spune mai multe despre acest subiect - desi tind sa cred ca cea cu 4 trepte este mai buna.
    Daca schimbi cutia , cum faci cu selectorul treptelor de viteze? Tu il ai la coloana de directie - cum gasesti timonerie pentru 5 trepte la coloana ? Nici nu stiu daca exista. Cred ca ar trebui sa revizuiesti un pic planurile tale aici : s-ar putea sa ca w115 sa nu fie exact ceea ce cauti tu la o masina !
    Asa vad eu cursul lucrurilor

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Pai eu ma gandeam sa tin botul drept "sedan" si sa mai iau un 4x4 pentru uichend-uri denivelate. Oricat de tari ai face suspensiile la bot tot nu simti gropile, am mers cu mai multe ...

    Leave a comment:


  • Ford_V6
    replied
    Dar retine .. daca pui cauciucuri mai late si cu talon mic, o sa fie mai stabila, dar nu la fel de confortabila pe drum naspa si gropi si totodata iti va creste consumul un pic - deoarece se mareste suprafata de contact cu soseaua - asta e un lucru bun- mai multa aderenta dar mai multa aderenta =consum mai mare
    Orienteaza-te si tu..si inca ceva- daca pui cauciucuri prea mari - la modul se vede ca nu sunt originale risti sa ramai fara talon la o verificare "de rutina"
    Vezi ca nu merge si cu p#$a in c$r si cu sufletu in rai . . . . Toate masinile moderne sunt rigide la gropi de simti ca te rupi "inchegate cum zic taranii ce sar din Dacie in Passat" si stau bine pe sosea . . .astea vechi sunt mai moi si mai instabile . . . alege compromisul care te coafeaza cel mai bine si fi fericit la folanul fierului cat mai mult timp

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Bun. Am lamurit-o si pe asta.
    Cand o veni vremea, iau arcuri si amortizoare noi, alaturi de un set complet de pneuri 195/70 facute de un producator serios.

    Off-topic: I-ar mai trebui un motor de 2.8 si un diferential cu alt raport sau o cutie in 5 si ar tine pasul cu masinile moderne.
    Last edited by shadow; 05-26-2008, 09:11 AM.

    Leave a comment:


  • sebaa
    replied
    Originally posted by pneu View Post
    Nu domne, senzatia aia de nu simti nimik la coborarea bordurilor!!!
    Inteleg.. Eu nu am senzatia asta la masina mea.Le simt si in gat si rareori urc pe vreo bordura-incerc sa evit pe cat posibil. Ma si gandeam cum poate sa fie asa de misto sa fie masina instabila..

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Originally posted by sebaa View Post
    Si ce este asa de misto la instabilitatea masinii ??
    Senzatia aceea cand pierzi controlul si il recapeti sau ..?
    Nu domne, senzatia aia de nu simti nimik la coborarea bordurilor!!!

    Leave a comment:


  • sebaa
    replied
    Originally posted by pneu View Post
    Nu se poate compara una cu alta domne!!!, dar e misto sa conduci o masina instabila cum e coada sau botu!!!
    Si ce este asa de misto la instabilitatea masinii ??
    Senzatia aceea cand pierzi controlul si il recapeti sau ..?

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Nu se poate compara una cu alta domne!!!, dar e misto sa conduci o masina instabila cum e coada sau botu!!!

    Leave a comment:


  • Carmine
    replied
    Cobra nu face in nici un fel, te fura in curbe la viteze mari daca ai arcuri moi, la mine asta se intampla.

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Hmm.
    Tre sa conduc si eu o Cobra candva sa vad care-i treaba.

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Originally posted by shadow View Post
    Am inteles.
    Cobra face tot asa?
    Cobra e cu totul altceva, nici nu se pot compara!!! diferenta gen cer-pamant!!!

    Leave a comment:


  • sebaa
    replied
    Originally posted by shadow View Post
    Am inteles.
    Cobra face tot asa?
    Cel mai probabil merge un pic mai bine..
    Dar retine .. daca pui cauciucuri mai late si cu talon mic, o sa fie mai stabila, dar nu la fel de confortabila pe drum naspa si gropi si totodata iti va creste consumul un pic - deoarece se mareste suprafata de contact cu soseaua - asta e un lucru bun- mai multa aderenta dar mai multa aderenta =consum mai mare
    Orienteaza-te si tu..si inca ceva- daca pui cauciucuri prea mari - la modul se vede ca nu sunt originale risti sa ramai fara talon la o verificare "de rutina"
    Last edited by sebaa; 05-20-2008, 20:54 PM.

    Leave a comment:


  • shadow
    replied
    Am inteles.
    Cobra face tot asa?

    Leave a comment:


  • pneu
    replied
    Ma kolegu , eu in coada mea, modelu anterior deci, simt ca sunt intr-o barca, da barca serioasa nu asa, la 80 la ora deja masina joaca in toate directiile, masinile astea sunt veki, ce drumuri erau atunci?!

    Leave a comment:

Working...
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF