Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Upgrade pompa servodirectie W115

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Upgrade pompa servodirectie W115

    Salut! Ma ajuta cineva cu un raspuns avizat?
    Merge pompa de servodirectie de pe cobra pe bot de cal?
    Casetele de directie sunt compatibile?
    Multumesc anticipat!
    exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
    Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
    Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
    Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

  • #2
    Vad ca esti membru de ceva vreme pe forum si fara intentia de a te jigni, ma mira faptul ca nu ai remarcat thread-ul: http://www.clubmercedes.ro/montaj-se...elp-t2601.html unde se discuta exact aceeasi problema la sectiunea "probleme tehnice"

    Comment


    • #3
      Salut!
      Nici o problema, nu ma supar, ptr ca ai dreptate si , in plus, ai vorbit frumos.

      Am vazut topicul respectiv, insa de un an de zile nu a mai zis nimeni, nimic..
      Speram sa-mi zica cineva daca merge pompa de servo de pe W123 pe caseta de W115 si ma gandisem ca daca deschid un topic nou poate ma baga cineva in seama.
      Cel care mi-o vinde mi-a zis ca o tine pana maine dar cam atat. Daca obtin un raspuns in timp util o iau, daca nu, nu m-as risca.
      exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
      Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
      Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
      Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

      Comment


      • #4
        Dupa cum a scris Doctoru` ..se poate dar trebuie ceva modificari...

        "Servodirectzia de W123 se poate monta pe W115 in felul urmator:
        - fulia de pe vilbrochen schimbata cu fulie de Cobra
        - suportul de Cobra, cu tot cu suportul filtrului de motorina si tzevaraia aferenta, se poate monta dupa ce se polizeaza buza longeronului. Din cite imi aduc aminte, are 5 puncte de prindere, iar gaurile sont toate prezente pe bloc. Unii prefera sa polizeze suportul, ca-i antimoniu si munceshti mai putzin, dar nu se mai prinde dupaia cum trebuie si poate ceda cind intinzi cureaua.
        - cum am zis si mai devreme, caseta nu se poate pune decit cu levier de comanda de W115."
        `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

        now - bicicleta !

        0744 239 949

        WEB
        http://garajautodiag.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Mersi, am citit si eu, dar nu am gasit daca merge pompa servo de W123 montata pe caseta servo de W115.
          Am caseta de W115 si pot face rost de o pompa de servo de W123. Despre varianta asta nu am gasit nimic.

          Multumesc anticipat.
          exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
          Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
          Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
          Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

          Comment


          • #6
            Mi-am luat pompa ptr servodirectie ...
            Din cate se pare, suportul original de w123 nu are nici o sansa sa se potriveasca pe chiulasa de W115. In schimb, s-ar parea ca pompa de w123 si caseta de w115 sunt compatibile.
            Am sa revin cu detalii ptr cei care sunt interesati. Intre timp astept parerile voastre legate de subiect.
            exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
            Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
            Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
            Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

            Comment


            • #7
              Acum daca tot s-a mai deschis un thread pe aceasta tema, ma bag si eu in seama.
              Un prieten de-al meu si-a pus caseta de w123 fara nici o problema schimbind doar levierul de pe caseta de directie w123 cu cel de la caseta simpla de w115. Pe semicaseta din dreapta nu a facut nici o modificare. Pompa a ramas aceeasi,(de w115), jos pe partea stg a motorului.
              El mai zice ca daca muti bateria pe partea dreapta a motorului, adica faci un suport solid, atunci poti monta fara nici o modificare pompa de w123 pe chiuloasa, acolo unde-i e locul de fapt la w123. Eu nu am incercat dar probabil incape o baterie de vreo 88Ah.
              Pompa nu stiu de ce nu potriveste la tine pe chiuloasa pt ca eu de exemplu am schimbat deja doua motoare de 115 in caroserie de 123 pt cineva si cand am montat pompa la loc a potrivit fara nici o problema. Poate tie iti lipseste ceva piesa.
              Last edited by dr_krl; 05-11-2010, 21:03 PM.

              Comment


              • #8
                Salutare,
                am si eu o problema cu sistemul de servodirectie i-mi lipseste
                suportul vasului de ulei servo.
                Nu are cineva unul de vanzare sau nu ma poate ajuta cu o poza cum arata?
                In cel mai rau caz vreau sa fac nul si vreau sa fie cat mai asemanator cu originalul
                si nu stiu cum arata.
                Multumesc in prealabil pentru ajutor.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dr_krl View Post
                  Acum daca tot s-a mai deschis un thread pe aceasta tema, ma bag si eu in seama.
                  Un prieten de-al meu si-a pus caseta de w123 fara nici o problema schimbind doar levierul de pe caseta de directie w123 cu cel de la caseta simpla de w115. Pe semicaseta din dreapta nu a facut nici o modificare. Pompa a ramas aceeasi,(de w115), jos pe partea stg a motorului.
                  El mai zice ca daca muti bateria pe partea dreapta a motorului, adica faci un suport solid, atunci poti monta fara nici o modificare pompa de w123 pe chiuloasa, acolo unde-i e locul de fapt la w123. Eu nu am incercat dar probabil incape o baterie de vreo 88Ah.
                  Pompa nu stiu de ce nu potriveste la tine pe chiuloasa pt ca eu de exemplu am schimbat deja doua motoare de 115 in caroserie de 123 pt cineva si cand am montat pompa la loc a potrivit fara nici o problema. Poate tie iti lipseste ceva piesa.
                  Azi incerc suportul si revin cu detalii...poate n-am vazut eu bine.
                  exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                  Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                  Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                  Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                  Comment


                  • #10
                    Deci...am renuntat la a mai monta servo de W123 ptr ca ar fi trebuit sa-i mut bateria si nu am vrut sa-i stric aspectul original. Cine vrea servo de W123...am de vanzare.
                    In schimb i-am pus una de W115 care merge perfect. Ptr cine vrea sa puna servo pe o masina manuala trebuie sa tina cont de urmatoarele:
                    -levierele casetelor difera
                    -articulatia dintre axul volanului si caseta ar fi indicat sa fie una cardanica, unghiul pe care cea servo il face cu axul volanului este mai mare decat in cazul celei manuale.
                    -fulia trebuie inlocuita cu una dubla
                    -suportul pompei se prinde in trei puncte: unul comun cu baia de ulei, unul cu sportul frontal al motorului si unul pe bloc.

                    Deocamdata merge foarte frumos, mai ales ca i-am schimbat si capetele de bara. Inca am probleme cu alegerea curelei potrivite, nu am gasit nicaieri informatii despre dimensiunile acesteia.
                    exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                    Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                    Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                    Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 74MB115 View Post
                      Salutare,
                      am si eu o problema cu sistemul de servodirectie i-mi lipseste
                      suportul vasului de ulei servo.
                      Nu are cineva unul de vanzare sau nu ma poate ajuta cu o poza cum arata?
                      In cel mai rau caz vreau sa fac nul si vreau sa fie cat mai asemanator cu originalul
                      si nu stiu cum arata.
                      Multumesc in prealabil pentru ajutor.
                      Am sa pun cat de curand poze si cote ale rezervorului. Sper sa fie de folos si ptr altii!
                      exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                      Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                      Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                      Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                      Comment


                      • #12
                        rezervor lichid servo directie

                        Cu scuzele de rigoare ptr intarziere, postez o incercare de descriere a rezervorului.
                        In primul rand componenta acestuia:
                        A. recipient cu tevi tur/retur
                        B. capac filtru interior
                        C. filtru
                        D. capacul rezervorului
                        E. arc elicoidal
                        Cotele acestora sunt scrise in xls-ul atasat. Daca sunt neclaritati, va rog postati-le pe forum, nu pe PM, ptr a le clarifica ptr toata lumea.
                        Descrierea ansamblului: recipient cilindric de tabla cu doua tevi ptr tur si retur, un ax filetat in interiorul cilindrului de care se prinde capacul; la interior, un element filtrant(probabil) dintr-un material necunoscut mie, deasupra caruia se pune un disc de tabla pe post de capac, prevazut cu orificii. Deasupra acestuia, pe ax, se pune arcul, care este presat la randul lui de capacul rezervorului. Acesta este prins cu un surub pe axul central.
                        Rezervorul are un inel exterior cu ajutorul caruia se prinde suportul ansamblului (vezi poza). Cotele acestuia nu le-am dat ptr ca am vazut ca sunt de mai multe feluri, in functie de locul in care este amplasat rezervorul.
                        Attached Files
                        exOLDTIMERS........................Now...living la vida loca in Mexico:
                        Mercedes W115 220D, 1974 / Chrysler New Yorker 3.5L
                        Mercedes W115 200D, 1971 / Chrysler Town&Country 3.8L
                        Mercedes W202 C180, 1993 / Jeep Cherokee Sport 4.0L

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF