Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Păreri S600 v12 w220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Păreri S600 v12 w220

    Salutari dragi iubitori de frumos (nu prea ma pricep la introduce)
    In viitorul apropiat doresc sa cam scot la pensie Loganelul in vederea achiziționării unei mașini adevărate un mercedes. Dar nu orice Mercedes ci unul mai "unic" asa ca am pus ochii pe w220 s600 echipat cu motorul m137 v12 de 5.8L.
    Stiu ca aceste modele au "probleme" la perne , cutie și mai citisem pe undeva ca nici pe partea electrica nu ar fii totul roz.
    Insa nu prea am găsit informații despre motor ceea ce ma interesează cel mai mult.
    Știe cineva cate ceva despre aceste motoare?
    Din ce vad decand mi sa pus pata grav pe el aka 1-3 luni în România nu exista niciunul (cel puțin eu nu am găsit niciunul de vânzare)
    Mulțumesc anticipat pentru fiecare răspuns

    Î: De ce tocmai S600 v12?
    R: Paaaai sincer nu știu, uni zic ca este o prostie alții ca este o nebunie.... mie îmi place sa ii zic pasiune

  • #2
    Daca bugetul permite...
    din cate am inteles e un motor rar.
    In rest e o masina de minim 20 ani, asadar se vor strica toate!
    Nu doar pernele!

    Ai putea alege un motor mai comun ca sa mai scapi de bataile de cap. V8 m113 e fiabil din ce se spune si e mult mai comun.

    Comment


    • #3
      @initiator
      De curiozitate, câți ani ai?

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Am 25 de ani

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sharky View Post
          Daca bugetul permite...
          din cate am inteles e un motor rar.
          In rest e o masina de minim 20 ani, asadar se vor strica toate!
          Nu doar pernele!

          Ai putea alege un motor mai comun ca sa mai scapi de bataile de cap. V8 m113 e fiabil din ce se spune si e mult mai comun.
          Am un prieten de are un S500 cu m113 v8 este mai mult decât ok și acela ... Dar parca mai frumos se aude un v12

          Comment


          • #6
            Salutare..

            In acestr caz, ai doua variante :

            Varianta 1. Esti frate cu Tiriac motiv pentru care ai tot suportul logistic sa intretii un asemenea exemplar plus bugetul aferent ! Ca fapt divers , banii din pensionarea Loganului iti pot ajunge pentru o revizie...cu cele mai ieftine piese aftermarket
            Varianta 2 : Ai logistica necesara (garaj,scule,manual de intretinere,diagnoza Star/Xentry) si timpul necesar sa pornesti la drum sa descoperi tainele acestei masini ! Bine, plus bugetul aferent unei asemenea ocupatii. Te poti baza pe mecanici si service-uri doar daca acestia fac parte din familia ta sau iti datoreaza viata !! Vei fi neplacut surprins cand o sa descoperi ca nimeni nu are timp de tine ca "e vechi cotetul si nu ne mai batem capul" ! In realitate e greu sa gasesti pe cineva priceput si dispus sa te primeasca de client !
            Ar ma fi o varianta pe care o poti vedea zilnic pe strazi, dar ia asta ca pe o gluma : un vultur pe capota, 2 ghiul-uri pe mana si ceva tatuaje si mers cu ea cu toate becurile aprinse in bord, fumegand si scuipand ulei prin toate gaurile !
            Sfatul meu: fa un buget disponibil pentru acest proiect, exemplu 10 000 de euro, cumpara o masina de 6000-7000 maxim si pastreaza restul pentru intretinere ! Stima.
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cristi Nazarov View Post
              Salutare..

              In acestr caz, ai doua variante :

              Varianta 1. Esti frate cu Tiriac motiv pentru care ai tot suportul logistic sa intretii un asemenea exemplar plus bugetul aferent ! Ca fapt divers , banii din pensionarea Loganului iti pot ajunge pentru o revizie...cu cele mai ieftine piese aftermarket
              Varianta 2 : Ai logistica necesara (garaj,scule,manual de intretinere,diagnoza Star/Xentry) si timpul necesar sa pornesti la drum sa descoperi tainele acestei masini ! Bine, plus bugetul aferent unei asemenea ocupatii. Te poti baza pe mecanici si service-uri doar daca acestia fac parte din familia ta sau iti datoreaza viata !! Vei fi neplacut surprins cand o sa descoperi ca nimeni nu are timp de tine ca "e vechi cotetul si nu ne mai batem capul" ! In realitate e greu sa gasesti pe cineva priceput si dispus sa te primeasca de client !
              Ar ma fi o varianta pe care o poti vedea zilnic pe strazi, dar ia asta ca pe o gluma : un vultur pe capota, 2 ghiul-uri pe mana si ceva tatuaje si mers cu ea cu toate becurile aprinse in bord, fumegand si scuipand ulei prin toate gaurile !
              Sfatul meu: fa un buget disponibil pentru acest proiect, exemplu 10 000 de euro, cumpara o masina de 6000-7000 maxim si pastreaza restul pentru intretinere ! Stima.
              Aș cam avea varianta 2 garaj scule mecanici (tata e mecanic) prieteni , amici cu testere diagnoze etc ...

              Comment


              • #8
                Atunci da i bataie!
                doar ca 3mii cum zice colegul nu ajung pt intretinere. Eu as zice un 6mii minim sa iti calculezi. Nu ii dai toti odata, dar azi un set de gume, maine un compresor, poimaine 2 perne, la anu bucse fata si dai gata rapid niste mii de euro.

                Acu depinde de pretentii, dar o masina dinaia e pacat sa nu o tii ca noua si incet te mulge de bani.

                Comment


                • #9
                  Părerea mea. Mașina aia e o tâmpenie. Banii pe care vrei să-i dai pe ea sunt o utopie. Impozitul văd că nu te preocupă, asta e bine. Știi tu mai bine.
                  Dar. Motivul pentru care o vrei care ar fi? Ești colecționar? Vrei să dai fum la băiețași cu ea?
                  Că nu merge nici una, nici alta...
                  Nu vreau să-ți stric entuziasmul, dar dacă vrei un mercedes poți începe altfel...

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by ilassassino View Post

                    Aș cam avea varianta 2 garaj scule mecanici (tata e mecanic) prieteni , amici cu testere diagnoze etc ...
                    Doar ca...mecanicii ar trebui sa stie cu ce se mananca Mercedes si mai ales acel tip de masina...difera putin jigloarele si capacul de delcou fata de Logan.. Prietenii cu diagnoze ar trebuie sa detina si sa cunoasca bine Starul in asa fel incat sa stie ce sa faca cu el...la masina aia..Clipul de la Renault si alte diagnoze de telefon, nu prea se inteleg cu acel tip de masina...
                    Subscriu...incearca cu altceva totusi... Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #11
                      Subscriu cu ce zice Zeus.

                      ​​​​​​e masina faina, dar bugetul pt asa ceva e imens.

                      Mecanici, poate sa nu fi vazut mercedes in viata lui, trebuie sa ii mearga mintea. Eu nu sunt nici mecanic, nici mercedes n am avut pana acum dar cu google si cu iscusinta ii dau de cap. Ma mai ajuta un vecin care nici el nu e mecanic dar ca inginer electronist(non auto) si inginer mecanic, nota zece.

                      Asa ca problemele se rezolva ele. Dar cand o perna costa 500e, amortizoru inca vreo 500, compresor tot pe acolo deja se aduna multe.
                      E o masina faina, dar daca te pasioneaza liniutele mai bine iei alta de alergat si asta o tii pt drum lung.​​

                      Comment


                      • #12
                        Daaa, pa principiul tau nici medicina nu trebuie sa inveti ca sa operezi pe creier.. Mare lucru..iei un bisturiu, merge si un cutter dar sa aiba lama lunga, putin spirt si ceva google..eventual chemi popa si primarul ca asistenti..
                        Cand omul iti spune ca vinde Loganul sa ia W12, tu il incurajezi cu google..buna treaba..spor la cumparaturi ! Hai sa ramanem cu piciorele pe pamant...cel putin noi !
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #13
                          V12 biturbo pare complicat asta v12 nu stiu cum e dar nu poate fi complicat.
                          vezi pe legit streetcars, a cumparat unu cazanu suprem: cl600.
                          Sa vezi ala ce are de lucru. Dar asta sper ca vb de varianta fara turbo.

                          Dar un motor m113 e un motor de logan cu dublu de cilindri.
                          In rest masina e tot masina, bucsa e tot bucsa, si cand nu iti merge calculatorul de incalzire scaune il duci la specialist sa mai faca si aia un ban.
                          a spus omu ca are in familie 2 mecanici, presupun ca stiu si altceva decat schimbat placute si ulei.

                          Eu pe asta as miza.
                          presupun ca masina nu e daily driver, deci luata de proiect merge.

                          In rest sunt de parere cu Zeus.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by ilassassino View Post
                            Salutari dragi iubitori de frumos (nu prea ma pricep la introduce)
                            In viitorul apropiat doresc sa cam scot la pensie Loganelul in vederea achiziționării unei mașini adevărate un mercedes. Dar nu orice Mercedes ci unul mai "unic" asa ca am pus ochii pe w220 s600 echipat cu motorul m137 v12 de 5.8L.
                            Stiu ca aceste modele au "probleme" la perne , cutie și mai citisem pe undeva ca nici pe partea electrica nu ar fii totul roz.
                            Insa nu prea am găsit informații despre motor ceea ce ma interesează cel mai mult.
                            Știe cineva cate ceva despre aceste motoare?
                            Din ce vad decand mi sa pus pata grav pe el aka 1-3 luni în România nu exista niciunul (cel puțin eu nu am găsit niciunul de vânzare)
                            Mulțumesc anticipat pentru fiecare răspuns

                            Î: De ce tocmai S600 v12?
                            R: Paaaai sincer nu știu, uni zic ca este o prostie alții ca este o nebunie.... mie îmi place sa ii zic pasiune
                            Prietene,

                            Ai 25 de ani. Ia si te bucura de viata ! cumpara-ti o japoneza pe care sa o tunezi pana sa-i bubuie motorul. Si distreaza-te in acealsi timp !
                            Esti pe un drum gresit, cu acest Mercedes Clasa S !

                            Daca n-ai mai avut Mercedes, si vrei sa incepi cu asta, cand o sa ai 40-50 de ani ca noi, o sa spui ca "Mercedesul este de rahat" sau "Nu vreau sa mai aud de Mercedes in viata ta"

                            Te-ai intrebat de ce este asa de ieftin ? Fata de celelalte modele de Clasa S, mai noi sau mai vechi ?
                            Fiindca nici oamenii cu card de credit GOLD si multiple surse de venit, nu pot intretine asa ceva.

                            Iti spun, ca sunt colectionar. Am 3 Mercedesuri, din care 2 restaurate anul trecut.
                            Restaurarea integrala mi se pare o copilarie, o joaca in parc pe langa intretinerea unei asemenea masini.

                            Nu vreau sa-ti mai rapesc timp, dandu-ti sfaturi inutile, dar verifica de curiozitate:

                            - cat costa o perna de aer (gandeste-te ca ai 4)
                            - cat costa un compresor pentru suspensie: daca ai o perna sparta, compresorul lucra non-stop sa-ti faca presiune si la un moment dat bubuie
                            - cat costa sa repari sistemul ABC - cauta pe google sau pe youtube ce inseamna si cu ce se mananca
                            - cat costa sa servisezi o cutie la asa ceva
                            - faptul ca la orice scurgere de ulei, tb. dat motorul jos, si asta implica 2-3 zile de munca asidua, cu profesionisti pe care ii vei plati gras.
                            - faptul ca musai tb. sa in preajma un tester STAR, caci astea cu OBD de pe telefon, te vor duce pe niste piste gresite si vei cheltui inutil niste bani
                            - faptul ca rugina in anii 2000 era o mare problema la Mercedes. Vei munci mult sa carpesti, apoi dupa o iarna va incepe din nou sa infloreasca.
                            - faptul ca doar impozitul este 10,000 lei pe an
                            - faptul ca un banal RCA, fie si pe numele parintilor, va fi 1500 lei
                            - cat costa bobinele de inductie, tinand cont de cati cilindri ai (12)
                            - cat costa un set de anvelope la asa ceva: rotile sunt de 18. O sa vrei sa circuli cu ea si vara si iarna.

                            Aduna toate aceste cheltuieli, pe langa pretul de achizitie al masinii. Fa-ti singur un calcul cate masini iti poti lua cu acest buget.
                            Dupa ce vei fi investit aceste sume imense de bani, vei cauta sa o vinzi, sa dai cartoful cald altcuiva ? Cui o vei vinde ? Cine o sa-ti cumpere asa ceva cu impozit de 100 milioane pe an ?
                            Si uite asa ramai cu ea si cu buzunarul spart.

                            Reiau sfatul de la inceput - esti tanar, ia si te bucura cu viata ! nu-ti strica entuziasmul cu un proiect care sa-ti strice vibe-ul si sa-ti marcheze tineretea.
                            1963 Simson SR2E
                            1990 Mercedes W124 250d
                            2001 Mercedes W210 200K
                            2005 Mercedes W211 220cdi
                            2018 Suzuki Baleno

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF