Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Achizitionare S 320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Achizitionare S 320 CDI

    Salve,ma numesc Dani Ardelean si as vrea sa achizitionez un S320 CDI an 2003.Eu detin deja un ML 320 CDI 4Matic 224 C.P dar as vrea sa stiu cat este de fiabil acelasi motor dar cu 204 C.P daca trage cu bun simt pt caroseria care o are,ce probleme tehnice au aparut in decursul anilor la aceasta masina (S 320 CDI) caroserie rugina probleme de electronica.Masina este second are 160 mii km,pret aprox 20 mii(leasing,dobanzi etc..)As vrea un sfat de la cei care au sau au avut acest model de masina nu sfaturi din auzite si povesti nemuritoare.Multumesc anticipat.Astept parerile voastre.

  • #2
    Originally posted by Daniel`s View Post
    Salve,ma numesc Dani Ardelean si as vrea sa achizitionez un S320 CDI an 2003.Eu detin deja un ML 320 CDI 4Matic 224 C.P dar as vrea sa stiu cat este de fiabil acelasi motor dar cu 204 C.P daca trage cu bun simt pt caroseria care o are,ce probleme tehnice au aparut in decursul anilor la aceasta masina (S 320 CDI) caroserie rugina probleme de electronica.Masina este second are 160 mii km,pret aprox 20 mii(leasing,dobanzi etc..)As vrea un sfat de la cei care au sau au avut acest model de masina nu sfaturi din auzite si povesti nemuritoare.Multumesc anticipat.Astept parerile voastre.
    1. Motorizarea asta e prea slaba pentru w220. (dar aici de "de gustibus" cum zice un coleg)
    2. Verifica sa nu scoata fum, ca multe au problema asta.
    3. Verifica daca functioneaza airmaticul.
    4. La w220 apare rugina la usi, la muchia de jos, pentru ca ele au un element de cauciuc acolo si se aduna apa in el si in timp rugineste.
    5. Verifica daca merg toate optiunile, toate electronicele, de exemplu jaluzeaua spate daca are, trapa, magazia de cd daca citeste, si mai ales daca functioneaza setarile ce se pot face din computerul de bord (de exemplu optiunea de a se plia automat oglinzile cand incui masina, sau optiunea de a se ridica volanul si a se da scaunul soferului in spate cand scoti cheia din contact, etc)

    Daca e din 2003, inseamna ca e cea cu facelift, care e cu mult mai buna decat cele fara facelift (1999-2002). Ca sfat orienteaza-te la alta motorizare. Sincer nu vad de ce ai alege S320 cdi.
    Sa iti zic si argumente:
    1. impozit S320 cdi = aprox 2000 ron/an ; impozit s500 = 3000 ron/an
    2. in ciuda preconceptiilor consumul este foarte asemanator intre cele doua motorizari, din motivul ca S320 cdi se chiunuie mai mult sa traga caroseria si consuma mult la plecarile de pe loc, spre deosebire de motorizarile mai puternice. Un S500 rar sare de 2000 de ture in oras chiar si la un mers sportiv (mie imi consuma cam 20 la suta in oras - S500).
    3. intretinere mai scumpa la diesel.

    Comment


    • #3
      Nu-mi vine sa cred ca se apropie consumul la cele 2 masini,am avut un bmw 750 v12,pai oricat de frumos mergeam cu el sub 25% in oras nu ieseam,intretinerea nu ma deranjeaza...o data pe an 25000 km e ok probabil max 20 mil.ce sa zic?...m-am mai uitat pe forum cica motorizarea 400 CDI iar nu e buna.Eu merg pe diesel....am avut multe benzinare pana la 26-30 de ani.Acum conduc mai lejer,nu ma bag in depasiri aiurea merg si cu 200 km/h nu contest dar unde am vizibilitate si e drum drept.Nu iau masina pt concursuri.Vreau eleganta si confort,o am si in ML nu contest dar vreau si un autoturism.Da masina e din 2003 cu facelift original(facut de fabrica).Voiam sa te intreb cu ce e mai bun decat 1999-2002??

      Comment


      • #4
        Originally posted by Daniel`s View Post
        Nu-mi vine sa cred ca se apropie consumul la cele 2 masini,am avut un bmw 750 v12,pai oricat de frumos mergeam cu el sub 25% in oras nu ieseam,intretinerea nu ma deranjeaza...o data pe an 25000 km e ok probabil max 20 mil.ce sa zic?...m-am mai uitat pe forum cica motorizarea 400 CDI iar nu e buna.Eu merg pe diesel....am avut multe benzinare pana la 26-30 de ani.Acum conduc mai lejer,nu ma bag in depasiri aiurea merg si cu 200 km/h nu contest dar unde am vizibilitate si e drum drept.Nu iau masina pt concursuri.Vreau eleganta si confort,o am si in ML nu contest dar vreau si un autoturism.Da masina e din 2003 cu facelift original(facut de fabrica).Voiam sa te intreb cu ce e mai bun decat 1999-2002??
        Problemele principale cu w220 sunt electronica si suspensia airmatic. Si asta nu din povesti nemuritoare ci de pe Wikipedia: "Issues with the W220 electronics systems, Airmatic suspension and other features are considerations in used models."

        Septarul iti lua atat pentru ca era v12... v8 nu e chiar asa de gurmand.
        Intr-adevar motorizarea 400 cdi e de evitat indiferent de caroseria pe care a fost pusa... E400, S400, G400, ML400...

        Nu cred ca o sa iti zic toate imbunatatirile care s-au adus la modelul cu facelift, dar iti zic cate imi vin in minte acum:

        - cel mai important este ca: s-a imbunatatit sistemul Airmatic si s-au remediat din problemele electronice pe care le avea inainte de facelift.

        Alte update-uri sunt:
        - aspectul exterior si interior putin schimbat
        - navigatia Command mai performata, cu ecran mai mare, care citeste si DVD
        - are in plus sistemul ABC (Active Body Control)
        - s-a introdus o motorizare noua: S350 (benzina v6)
        - s-a introdus pentru prima oara 4matic pe S class
        - bi-xenon

        si altele... cine mai stie poate sa adauge.
        Last edited by Mertzanu; 12-30-2009, 17:49 PM.

        Comment


        • #5
          Cum e confortul la condus la un S-Klasse?Este ceva de genul la suspensie Confort si Sport?Am condus de cateva ori o vechitura de balena din 92 parca dar nu am fost incantat in schimb de suspensiile de la ML sunt foarte incantat poate sa fie si o barca pe val si o bestie,apropo am prins un hyundai sport pe niste serpentine si cu ML-ul pe sport si jante de 20 l`am cam inghitit,i-a fugit si de 2 ori curul la hyundai si cred ca s-a speriat baiatul mi-a facut semn cu semnalizarea sa-l depasesc.Oare ma pot incorda asa si cu S-ul?)

          Comment


          • #6
            Originally posted by Daniel`s View Post
            Cum e confortul la condus la un S-Klasse?Este ceva de genul la suspensie Confort si Sport?
            La confort pot sa iti zic doar ca e mai bun decat balena; la tot ce tine de confort, scaune, suspensie, etc. (inainte de w220 am avut w140).
            Iar suspensia sport la w220 e crima! E perfecta! E o diferenta enorma cand selectezi suspensia sport - sta lipita se sosea; iar cu suspensia pe confort e barca, confortabila. Optiunea asta mi-a lipsit cel mai mult la balena.
            La w220 cu facelift, suspensia sport se selecteaza de pe butonul ABC (Active Body Control)

            Originally posted by Daniel`s View Post
            Am condus de cateva ori o vechitura de balena din 92 parca dar nu am fost incantat in schimb de suspensiile de la ML sunt foarte incantat poate sa fie si o barca pe val si o bestie,apropo am prins un hyundai sport pe niste serpentine si cu ML-ul pe sport si jante de 20 l`am cam inghitit,i-a fugit si de 2 ori curul la hyundai si cred ca s-a speriat baiatul mi-a facut semn cu semnalizarea sa-l depasesc.Oare ma pot incorda asa si cu S-ul?)
            Cu jante de la 17" in sus si suspensia pe sport, cu siguranta.
            Last edited by Mertzanu; 12-31-2009, 01:38 AM.

            Comment


            • #7
              Voiam sa te intreb daca optiunea ABC (Active Body Control) este prezenta pe toate masinile ca si optiunile standard sau este o optiune preferentiala care se plateste.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Daniel`s View Post
                Voiam sa te intreb daca optiunea ABC (Active Body Control) este prezenta pe toate masinile ca si optiunile standard sau este o optiune preferentiala care se plateste.
                Este standard.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mertzanu View Post
                  Este standard.
                  La w220 ABC este dotare optionala.Airmaticul este dotare standard.Daca te uiti in manualul de utilizare ABC are un asterix.(pag 232).
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Ai perfecta dreptate D-le Vizyboss!! Iar modelul W220/ 320CDI este o alegere foarte buna, din cele mai multe puncte de vedere.
                    Si un sfat prietenesc: daca tineti la buzunarul propriu, o masina SH cu Air-Matic e preferabila de 1000 de ori uneia cu ABC ( cine a avut, stie! ).
                    La Multi Ani tuturor!!

                    Comment


                    • #11
                      *Printre schimbarile aduse la versiunea cu facelift am mai citit pe un site ca ar fi folosit materiale mai de calitate la interior.


                      Originally posted by vizyboss View Post
                      La w220 ABC este dotare optionala.Airmaticul este dotare standard.Daca te uiti in manualul de utilizare ABC are un asterix.(pag 232).
                      Numai bine.

                      Da, intr-adevar am vazut si eu ca este optionala. Banuiam ca la versiunea cu facelift s-a inlocuit airmaticul cu ABC din standard.

                      Originally posted by Raptorul View Post
                      Ai perfecta dreptate D-le Vizyboss!! Iar modelul W220/ 320CDI este o alegere foarte buna, din cele mai multe puncte de vedere.
                      Si un sfat prietenesc: daca tineti la buzunarul propriu, o masina SH cu Air-Matic e preferabila de 1000 de ori uneia cu ABC ( cine a avut, stie! ).
                      La Multi Ani tuturor!!
                      Poti sa detaliezi de ce este mai bun Airmatic fata de ABC? Ce probleme apar la ABC?

                      Comment


                      • #12
                        Ok,din cate inteleg s-ar putea sa nu am ABC in afara de faptul ca nu pot merge sport pe curbe ma dezavantajeaza cu ceva?ABC la mercedes nu e cumva suspensia dinamica de la BMW cu denumire diferita?

                        Si am mai vrut sa intreb ceva!Motorul de la ML haleste ulei,nu mult ,un litru la 2-3000 km,desi are doar 20 mii km,cei de la reprezentanta mi-au zis ca pana se lasa mototrul.Ciudat este ca cel mai mul a halit pe autobanda la un mers constant de 150-180km/h.S 320 CDI haleste si el ulei??
                        Last edited by Mertzanu; 01-01-2010, 16:05 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Daniel`s View Post
                          Ok,din cate inteleg s-ar putea sa nu am ABC in afara de faptul ca nu pot merge sport pe curbe ma dezavantajeaza cu ceva?ABC la mercedes nu e cumva suspensia dinamica de la BMW cu denumire diferita?
                          Si cele fara ABC au buton pentru suspensie sport.
                          Despre ce face ABC-ul poti citi pe Wikipedia, sau pe alte site-uri.

                          Originally posted by Daniel`s View Post
                          Si am mai vrut sa intreb ceva!Motorul de la ML haleste ulei,nu mult ,un litru la 2-3000 km,desi are doar 20 mii km,cei de la reprezentanta mi-au zis ca pana se lasa mototrul.Ciudat este ca cel mai mul a halit pe autobanda la un mers constant de 150-180km/h.S 320 CDI haleste si el ulei??
                          Nu stiu de S320 CDI, dar la S500 mi-au zis de la reprezentanta ca e normal sa consume si putin ulei. Asa e la toate motoarele mari.

                          Comment


                          • #14
                            Eu din cate stiu daca motorul este nou e normal sa consume ceva ulei.Asta depinde si de regimul de turatie in care functioneaza motorul.

                            Comment


                            • #15
                              Am fost sa vad masina.Sincer nu am fost incantat,nu era pornita demult,a stat jumate de an nepornita.A pornit relativ repede dar scotea fum prin fata pe la radiator.Am intrebat de ce,mi se raspunde ca nu stiu ce semering de la turbo e stricat si scapa pe acolo.Ok zic reparabil,da sa plece din loc dupa vreo 10 min de stat pornita,nu pleca o tura asta in 4000 rpm si abia se urnea,cica nu mai avea presiune in cutie(vrajeala cred).Ok pleaca in final dar greu se duce dealerul se invarte cu ea vine inapoi tot asa turata(probleme cu presiunea in cutie zice el) ma urc in masina dau sa plec trebuia turata in 2000 rpm sa se urneasca si servo nu mergea la ralanti decat cand o turam.Se vedea dupa discuri ca nu a fost folosita masina.In rest a functionat tot.Acum un turbo nou e minim 500 Euro si o pompa de servo 200 plus mana de lucru ajung la 1000.Ce sa fac?Nu sunt incantat deloc de ce am vazut.Masina e la 200 km de mine,mi-e frica sa plec cu ea de acolo la drum.Voi ce ziceti?Merita bagat bani in ea??Daca o fi cutia dusa??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF