If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Dubii S300 sau 400 SEL?
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
Cum stau degeaba la scirbici si navig pe net, mi-a incoltit o idee, sa dau dragul meu de 190D si sa-mi iau alt MB de afara, asa ca va rog bagati aici tot de-i mai rau despre ele, sa-mi revin, fara mila va rog:
Eu as opta ptr S300
Cum stau degeaba la scirbici si navig pe net, mi-a incoltit o idee, sa dau dragul meu de 190D si sa-mi iau alt MB de afara, asa ca va rog bagati aici tot de-i mai rau despre ele, sa-mi revin, fara mila va rog:
Eu as opta ptr S300
Nu prea inteleg la ce te referi dar pot sa-ti spun cate ceva despre w140-Balena.
Si eu am vrut sa-mi cumpar una-poate chiar o voi face,m-am interesat foarte mult despre ea,am si vazut cateva.
Dupa cum spune numele sunt masini masive, mai ales varianta L...Interior foarte spatios , dotari optionale nenumarate:frigider,bar,usi cu inchidere vacumata,etc...etc...
Ca motorizari eu as fi optat pentru un S 300 Diesel-din motive lesne de inteles!
Dar cel mai tare e 600 SEL V12-daca nu ar fi impozitul acesta criminal.
E un monstru de masina!In Arad era una de vanzare cu 5500 euro negociabil, inmatriculat,full options ( puteam sa-l cumpar, mi-a recomandat-o o cunostinta- dar ma ruina financiar...).Consumul nu mai este esential,conteaza doar ce simti atunci cand urci la bord si pui schimbatorul pe S!
Oricum,aceasta masina ori iti place ori nu... Nu prea este cale de mijloc...
Eu mi-am dorit de cand au aparut prima data si le-am vazut la expozitie si tocmai de aceea cred ca imi cumpar si eu una-sunt destul de accesibile la pret pentru un S Class-chiar daca le aduci de afara-nici acolo nu sunt deloc scumpe.
Mult succes!
W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Pai Dane iata cum sta treaba, ea e din "92, omul mi-o lasa la 3500 + cheltuieli de drum, nu stiu cum e masina decit ce se vede in poze, ma refer la W140, S-ul 300, ma atrage tot din acelasi principiu, al cheltuielilor, dar costa putin mai mult acolo. Problema e ca mie-mi plac tare mult, dar mie frica ca ma sterge nevasta din cartea de imobil, daca afla de cheltuieli suplimentare. Eu sper ca se va micsora taxa de prima inmatriculare si ar fi cool.
dar astept pareri despre cheltuieli si eventual puncte slabe la aceste modele.
Daca e vorba de caroserii W140 pentru ambele, tin sa te informez ca cel ce ti-a spus ca are de vanzare un S300 nu stie ce are. Nu exista S300 (W140), exista doar :
300SE__de 2799cmc transformat din data de 06.1993 in S280_____de 2799cmc/consum 8,8/10,7/14,6 Litri
300SE__de 3199cmc transformat din data de 06.1993 in S320_____de 3199cmc/consum 9,3/11,1/16,3 Litri
300SEL_de 3199cmc transformat din data de 06.1993 in S320 Lang_de 3199cmc/consum 9,3/11,1/16,3 Litri
400SEL_de 4196cmc transformat din data de 06.1993 in S420 Lang_de 4196cmc/consum 10,1/12,2/16,7 Litri
300SD__de 3449cmc transformat din data de 06.1993 in S350 Turbodiesel/3449cmc/cons.7,7/9,7/11,7 Litri
Iar incepand cu data de 06.1996 apare noul S300 Turbodiesel de 2996cmc/consum 6,7/8,7/11,2 Litri
Toate W140 (Balenele) sant masini adevarate. Pe mine nu ma mai lasa nevasta sa o vand.
Eu prefer benzinarele, dar asta e o alta luuunga "disputa"
Intretinerea la W140 e mai mica decat la W203, W204, W210, W211, W220
O nu Orca, e vorba de doua masini diferite, una este w140, 400 sel iar cealalta e S300,nu stiu cit W..? deci sint doua masini diferitesi propietari diferiti, tot ce stiu e ca sint benzinare si au cutii automate, ambele avind la bord cam 230-260.000, 400 sel, e bun pretul la ea, fara a fi vorba de taxe, dar ma sperie totusi ca cheltuielile, asigurarea si impozitul vor fi mai mari decit la S300, acesta e mai scump cu vreo 500 de euro, dar parca si arata mai intretinut si-mi place si culoarea si interiorul. Ambele sunt sub 1994, una din 93 si cealalta din 91.
Cind i-am spus sotiei, ma intrebat daca e ca a noastra (190D, w201), cum sa-i explic ca e o masina mai adevarata mai puternica si se conduce la fel de usor ? chiar daca e mai mare, e adevarat va consuma mai mult, dar mi-au intrat pe sub piele, piesele astea si nu stiu zau ce sa fac?
Consumul dat mai sus este dupa cum urmeaza ; [90km/120km/oras] cutie de viteze automatika, si este dat de constructor (pur orientativ), in realitate consumul putand creste in functie de multi factori chiar si cu 30%-35% fata de cel dat de constructor.
Impozitul actual la cele de mai sus este;
300SE/S280 de 2799cmc = 840 RON/an
300SE/S320 de 3199cmc = 1920 RON/an
400SE/S420 de 4196cmc = 2520 RON/an
300SD/S350TD 3449cmc = 2160 RON/an
S300TD_______2996cmc = 900 RON/an
Multam orca, ptr. informatii, consumul nu mi se pare asa exagerat, omu nu da detalii despre motor, doar ca e benzinar si cutie automata, mi-ar conveni sa fie pina in 3000 motorul, asta ptr. impozit.
e din austria, si eu cu germana bita, daca cunosti? i-ti trimit pe MP linkul
La momentul apariţiei, W 140 n-a fost întâmpinat cu ostilitate de presa de specialitate, dar nici cu entuziasm! A fost considerat din punct de vedere estetic, sub valoarea creaţiei lui Bruno Sacco (W 126) şi imediat poreclit "elefantul maharadjahului" datorită lipsei fineţii şi a mastodontităţii evidente.
Ca o părere personală, consider că nu este o maşină rea (tehnic vorbind!) dar cu un design discutabil. Parcă este totuşi prea multă tablă...
Cât despre consum, am un prieten vameş...pentru care cheltuielile cu maşina nu prea contau. Şi-a luat un W 140 300 SE de doi ani (asta mai demult), sub 20 urban nu i-a luat niciodată, este adevărat, el se şi purta cumva "nemilos" cu maşina. Când a ajuns totuşi la concluzia că 12 milioane lunar numai pentru benzină este mult şi pentru el, a dat-o!
Faci cum crezi!
omu nu da detalii despre motor, doar ca e benzinar si cutie automata, mi-ar conveni sa fie pina in 3000 motorul, daca cunosti? i-ti trimit pe MP linkul
Asta de sus e ("S300", benzina,an 1992) de care spuneai tu, iar eu am zis ca : tin sa te informez ca cel ce ti-a spus ca are de vanzare un S300 nu stie ce are. Nu exista S300 (W140), si sustin in continuare ca nu exista pe W140 motorizare pe benzina cu puterea de 130kW/177cp asa cum scrie acolo. Iata aici mai jos ce motorizari exista pe W140 ;
Anuntul gasit de tine este unul dintre multele anunturi false ale unor banditi care momesc cu preturi mici clienti dispusi sa trimita un avans dupa care "dispar" (nu exista). O alta categorie a celor ce dau astfel de anunturi sint "banditii" proprietari a unor autohaus-uri care fac acelasi lucru doar ca ei nu dispar, doar ca atunci cand ajungi acolo vor spune ca masina respectiva sa vandut, cu scuzele de viguare i-ti reprimesti avansul, dar i-ti vor oferi alta mai scumpa, fiind convinsi ca vei cumpara o masina daca tot ai venit de la mii de kilometrii. Ai inteles ideea, preturile mici sint de "momeala".
La momentul apariţiei, W 140 n-a fost întâmpinat cu ostilitate de presa de specialitate, dar nici cu entuziasm! A fost considerat din punct de vedere estetic, sub valoarea creaţiei lui Bruno Sacco (W 126) şi imediat poreclit "elefantul maharadjahului" datorită lipsei fineţii şi a mastodontităţii evidente.
Ca o părere personală, consider că nu este o maşină rea (tehnic vorbind!) dar cu un design discutabil. Parcă este totuşi prea multă tablă...
Cât despre consum, am un prieten vameş...pentru care cheltuielile cu maşina nu prea contau. Şi-a luat un W 140 300 SE de doi ani (asta mai demult), sub 20 urban nu i-a luat niciodată, este adevărat, el se şi purta cumva "nemilos" cu maşina. Când a ajuns totuşi la concluzia că 12 milioane lunar numai pentru benzină este mult şi pentru el, a dat-o!
Faci cum crezi!
Pot aduce aici multe articole care lauda W140-ul, articolul citat de tine nu e concludent. Daca ne uitam la actuala tendinta in design, e cu multa tabla, (portiere inalte, geamuri laterale mici). Articolele critica sau lauda in functie de ce interes are cel ce "plateste"
In vederea admiratiei sau ne... pentru un anumit design respect parerea fiecaruia. Eu fac parte dintre cei ce admira acest design de la W140
Nu cred ca tu, care daca nu ma insel detii un 280SE (2800cmc benzina generatie motor pana in 1985) poti fi "Lupul moralist" pentru consumul de carburant al unui W140 Sant convins ca un W140-S280 (2800cmc benzina, 197ps, generatie motor dupa 1991) consuma cu 30% mai putin combustibil decat modelul detinut de tine. Nu o spun cu rautate dar sa nu drematizam daca nu e cazul. Intradevar asemenea masini, pentru omul de rind nu vor fi preferate pentru facut naveta. Unde mai pui ca poate vamesul avea un S600-12V
malnik2002, despre W140 pot sa-ti spun urmatoarele :
- W140 este mai scump la intretinere decit; W201(190), W202(C), W124(E), W126(S)
- W140 este mai ieftin de intretinere decat ; W203(C), W210(E)
- La siguranta si confort e superioara modelelor enumerate mai sus.
- Service-uri (meseriasi), piese noi (orce piesa in magazine in maxim 24h) si sh (dezmembrari), se gasesc (in Timisoara).
- W140 este foarte fiabil, nu are asa de multa, si sensibila electronica.
- W140 se revinde greu, procentajul de cumparatori este mic pt. aceasta clasa indiferent de marca. (romanul prefera VW Golf )
- W140 are intotdeauna prioritate in trafic, garantez
- Posesorul unui W140 nu e nevoit sa dovedeasca ce poate masina si/sau propietarul, simpla ei prezenta impune respect
- W140 este o "aristocrata" accesibila clasei medii.
- Un W140 intretinut si/sau pus la punct, nu te va face sa regreti.
W140, la actuala legislatie (impozite, taxe, asigurare, combustibil), calcul pt. o medie de 4 ani daca faci in medie 15.000 km/an :
S280, benzina 2799cmc, an 1993-1994 pret achizitie inmatriculat si stare buna ex. 10.000 euro + 11.180 euro in 4 ani reprezentind [impozit 1.000 euro (250 euro/an) + asigurare 580 euro (140 euro/an) + combustibil 9.000 euro (2.250 euro/an cons mixt 15%)]
S350TD, diesel 3446cmc, an 1993-1994 pret achizitie inmatriculat si stare buna ex. 12.000 euro + 10.360 euro in 4 ani reprezentind [impozit 2580 euro (645 euro/an) + asigurare 580 euro (140 euro/an) + combustibil 7.200 euro (1.800 euro/an consum mixt 12%)]
In 4 ani totalul ce e dat din ; impozit, asigurare si combustibil, aduce la o diferenta de 820 euro (205 euro/an) in favoarea diesel-ului, a nu se uita ca un diesel sh in RO se achizitioneaza in medie cu 2.000 euro in plus fata de benzinar, un diesel in medie are mai multi km la bord, si de asemenea si nu in ultimul rind consumabilele si reparatiile unui motor diesel sint mult mai mari.
malnik2002, despre W140 pot sa-ti spun urmatoarele :
- W140 este mai scump la intretinere decit; W201(190), W202(C), W124(E), W126(S)
- W140 este mai ieftin de intretinere decat ; W203(C), W210(E)
- La siguranta si confort e superioara modelelor enumerate mai sus.
- Service-uri (meseriasi), piese noi (orce piesa in magazine in maxim 24h) si sh (dezmembrari), se gasesc (in Timisoara).
- W140 este foarte fiabil, nu are asa de multa, si sensibila electronica.
- W140 se revinde greu, procentajul de cumparatori este mic pt. aceasta clasa indiferent de marca. (romanul prefera VW Golf )
- W140 are intotdeauna prioritate in trafic, garantez
- Posesorul unui W140 nu e nevoit sa dovedeasca ce poate masina si/sau propietarul, simpla ei prezenta impune respect
- W140 este o "aristocrata" accesibila clasei medii.
- Un W140 intretinut si/sau pus la punct, nu te va face sa regreti.
W140, la actuala legislatie (impozite, taxe, asigurare, combustibil), calcul pt. o medie de 4 ani daca faci in medie 15.000 km/an :
S280, benzina 2799cmc, an 1993-1994 pret achizitie inmatriculat si stare buna ex. 10.000 euro + 11.180 euro in 4 ani reprezentind [impozit 1.000 euro (250 euro/an) + asigurare 580 euro (140 euro/an) + combustibil 9.000 euro (2.250 euro/an cons mixt 15%)]
S350TD, diesel 3446cmc, an 1993-1994 pret achizitie inmatriculat si stare buna ex. 12.000 euro + 10.360 euro in 4 ani reprezentind [impozit 2580 euro (645 euro/an) + asigurare 580 euro (140 euro/an) + combustibil 7.200 euro (1.800 euro/an consum mixt 12%)]
In 4 ani totalul ce e dat din ; impozit, asigurare si combustibil, aduce la o diferenta de 820 euro (205 euro/an) in favoarea diesel-ului, a nu se uita ca un diesel sh in RO se achizitioneaza in medie cu 2.000 euro in plus fata de benzinar, un diesel in medie are mai multi km la bord, si de asemenea si nu in ultimul rind consumabilele si reparatiile unui motor diesel sint mult mai mari.
sunt multe w140 inmatriculate la preturi mai mici decat cele enumerate mai sus...dar banuiesc ca ai facut o medie.nu as opta in favoarea diesel-ului pt ca asa cum a se specifica mai sus,au rulaje f mari si costa de fel intretinerea enorm de mult fata de un benzinar.as putea adauga inca un plus pt versiunea pe benzina si GPL-ul....cu avantajele si dezavantajele lui.
si pe mine ma incanta ideia achizitionarii unui w140 s320 si apoi montarii unei instalatii gpl.pana acum am fost posesorul mai multor modele w124 cu instalatie gpl si chiar am fost f multumit de cum au functionat si mai ales de economia de carburant efectuata.
o zi buna...
sunt multe w140 inmatriculate la preturi mai mici decat cele enumerate mai sus...dar banuiesc ca ai facut o medie.
---Intradevar nu am dat importanta pretului de achizitie, vroiam doar sa arat ca la o valoare "aproximativa" a unei masini sh, intre benzinar si diesel, in RO exista o diferenta in medie de 2.000 euro.
---Pretul in RO la un W140, an '93-'94, inmatriculat in RO, este intre 4.000 - 12.000 euro, procentual majoritatea ar fi pe la 8.000 euro, dar tot procentual la aceasta majoritate mai e nevoie de mici reparatii. Putini vor fi aceia care vor vinde o masina dupa ce o vor pune in totalitate la punct, de obicei omul se hotaraste sa-si vinda masina cind constata ca trebe sa investeasca destul de mult in a o pune din nou la punct. Daca te uiti eu am scris intentionat "pret achizitie inmatriculat si stare buna ex. 10.000 euro".
---Actualmente la W140 un S280/193cp e mai cautat si mai vandabil decit un S350TD/147cp, este si normal deoarece in relitate nu prea exista diferenta de consum intre ele, dar; uzura(km), intretinerea(consumabile/reparatii), impozitul, etc., sint mult mai mari la S350TD (diesel) decit la un S280 (benzinar), asta matematic, restul e literatura (cancan). Toate aceste calcule se refera la prezent, daca anticipezi putin viitorul foarte-foarte apropiat te poti gindi cum va arata diferenta impozitului dintre cele doua in curind : S280benzinar E2 (norma poluare) iar S350TDdiesel E1(norma poluare). Daca tot am intrat in UE va trebuii sa ne si conformam cerintelor UE care sint tot mai aspre in problema poluarii, unde exista diferente mari de impozit intre cele doua. Exemplul ; in Germania la aceasta ora pentru :
S280 benzina E2 = impozit 206,08 euro/an (RO acum 250 euro/an)
S350 T.Diesel E1 = impozit 957,25 euro/an (RO acum 645 euro/an)
...avantaj S280
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment