Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Comparatie W220 vs E65

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Comparatie W220 vs E65

    Am s eu o intebare care ma apasa de foarte mult timp, si anume: Un Mercedes W220 e mai bun decat un BMW E65? Si din ce punct de vedere ar fi mai bun sau mai prost?
    Last edited by mircea600sel; 07-11-2010, 16:32 PM.

  • #2
    Originally posted by ciprian_schneider View Post
    Am si eu o intebare care ma apasa de foarte mult timp, si anume: Un Mercedes W220 e mai bun decat un BMW E65? Si din ce punct de vedere ar fi mai bun sau mai prost?
    Delicata intrebare ai pus.Ai aruncat paie pe foc.Discutia poate sa dureze ani de acum incolo.
    E mai buna masina care iti place tie.Masina perfecta nu exista.Amandoua sunt navele amiral ale constructorilor si au un comfort extraordinar.Pana sa scoata cei de la Bmw faceliftul in 2005 parca era mai frumos W220 dar dupa aceea balanta s-a mai echilibrat.
    Ii las pe colegii mei care detin sau au detinut astfel de masini sa se dea cu parerea.
    Attached Files

    sigpic

    "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

    Comment


    • #3
      Eu as vrea un W220 S600 cu scaunele lui E65 ,motorizarea V12 biturbo din 2003 incoace, adaptata la cutie automata de la E65 ,suspensiile preluate de pe un E65 si adaptata instalatia audio de pe un E65 ...
      .

      Comment


      • #4
        Exact,ca model as alege clar w220,daca ne uitam atenti la poze sa nu exageram sau sa spunem ca suntem totusi pe forum Mercedes eu zic ca din toate punctele de vedere Mercedesul bate Bmw-ul,dar ca Bmw-ul din poze il putem compara cu Mercedes w221 ca si varianta iesita pe piata nu-i asa?Eu am condus varianta penultima de la seria 7(adica cea din poza) si nu m-a multumit ca si Mercedes-ul,sunt intr-adevar fan inrait Mercedes,dar recunosc daca o masina e mai reusita insa acest septar nu ma impresionat incat sa zic ca e mai suprem decat S-ul,alte pareri sa le dea si altii care si-au facut alte impresii fata de cele 2 modele.Luati ca inceput interiorul la analizat care totusi e o varianta in spate fata de Bmw pana sa iasa pe piata w221.
        Last edited by paul1983; 07-11-2010, 19:45 PM.

        Comment


        • #5
          Dar e macar la fel de dichisit W220-ul ca un E65?

          Comment


          • #6
            Originally posted by ciprian_schneider View Post
            Am s eu o intebare care ma apasa de foarte mult timp, si anume: Un Mercedes W220 e mai bun decat un BMW E65? Si din ce punct de vedere ar fi mai bun sau mai prost?
            Ceva asemanator gasesti aici:http://www.clubmercedes.ro/diferenta...iew-t9852.html

            Personal aleg w220.
            Bafta!

            Comment


            • #7
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Eu as vrea un W220 S600 cu scaunele lui E65 ,motorizarea V12 biturbo din 2003 incoace, adaptata la cutie automata de la E65 ,suspensiile preluate de pe un E65 si adaptata instalatia audio de pe un E65 ...
              .
              -la instalatia audio nu ma bag ca nu stiu
              -in legatura cu transmisia automata nu stiu daca cea de pe E65 ar fi peste 7G-tronic(introdus in 2004 din ce stiu)
              -la suspensii desigur ca Mercedesul este mai confortabil(Airmatic,ABC),poate la E65 sunt mai bune pentru un mers sportiv(aici imi dau cu parerea)
              -cu ce sunt mai bune scaunele de pe E65?

              P.S:mi-a expirat timpul pt editare si de aceea am postat consecutiv.

              Comment


              • #8
                La E65 scaunele au o forma ceva mai deosebita, si posibilitatea de a se indoi spatarul. Chestia cu indoitul spatarului mi se pare o prostie pentru ca practic te tine cocosat, dandu-ti impresia ca stai comod, dar de fapt iti distruge coloana.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by vizyboss View Post
                  -la instalatia audio nu ma bag ca nu stiu
                  -in legatura cu transmisia automata nu stiu daca cea de pe E65 ar fi peste 7G-tronic(introdus in 2004 din ce stiu)
                  -la suspensii desigur ca Mercedesul este mai confortabil(Airmatic,ABC),poate la E65 sunt mai bune pentru un mers sportiv(aici imi dau cu parerea)
                  -cu ce sunt mai bune scaunele de pe E65?

                  P.S:mi-a expirat timpul pt editare si de aceea am postat consecutiv.
                  La capitolul audio, E65 sta mai bine. 7gtronic a creat unele probleme, si nu ma da prea tare pe spate. Are unele ezitari in schimbarea treptelor, nu e asa rapida cand vrei kick-down, si chiar daca are 7 trepte, nu se traduce prin turatii mai scazute la viteze mari. Cutiile de viteze de la BMW sunt mult mai dinamice si mai rapide si intuitive. 7G-tronic se comporta foarte civilizat, cu o acceleratie cursiva si lina atata timp cat nu abuzezi de pedala. La kick down exista aproape o secunda de ezitare (moment in care masina "se gandeste" sa treaca din treapta de viteza in care se afla intr-o treapta inferioara. La E65 cutia schimba instant. Din aceasta cauza am zis ca vreau un S600 cu cutie de Bmw.
                  Suspensia ABC e super comfortabila, dar dupa un rulaj prin strazile din Romania ai foarte mari sanse sa-ti gasesti masina pe burta, sau lasata de bot si spatele ridicat. Am avut W215 si era la km distanta de seria 6 la capitolul feeling-ul suspensiei.Repet, Mercedes W220 nu prea face casa buna cu sportivitatea.




                  Originally posted by ciprian_schneider View Post
                  La E65 scaunele au o forma ceva mai deosebita, si posibilitatea de a se indoi spatarul. Chestia cu indoitul spatarului mi se pare o prostie pentru ca practic te tine cocosat, dandu-ti impresia ca stai comod, dar de fapt iti distruge coloana.

                  Scaunele de E65 sunt mult mai comfortabile, au o sustinere laterala mult mai buna ( la W220 sunt fotolii si in curbe trebuie sa te prinzi cam de ce apuci ca sa nu aluneci) si felul cum se muleaza pe corp e fenomenal. Si cireasa de pe tort e tetiera ce se strange in jurul gatului. Apropo, cica Bmw a investit sume uriase cu doctori specialisti in conceperea scauneleor respective. Si curios, eu nu am stat deloc cocosat atatia ani, si chiar toata lumea ce urca in masina era extaziata de comfortul lor. Si nu mi-am distrus coloana.

                  Comment


                  • #10
                    Asta am auzit-o si eu ca 7Gtronicul a creat cateva probleme la inceput,dar s-au remediat pe urmatoarele modele,sa fim acum realisti,crezi ca E65 nu a avut astfel de probleme si septarul sefului meu i-a schimbat turbina si acum are probleme cu cutia la doar 70000(ti se pare normal lucru asta?)Sunt fiare si fiarele se strica,indiferent de marca.

                    Comment


                    • #11
                      Spune-mi te rog, cum te poti simti mai bine intr-un scaun care are spatarul curbat spre interior? Eu nu inteleg. Din cate stiu cele mai bune scaune sunt cele care in primul rand iti tin spatele intr-o pozitie sanatoasa, ceea ce scaunele de pe E65 (cel putin cele frontale) nu cred ca ar face tocmai asta. Drept e ca nici nu m-am urcat in E65. Cat despre sustinerea laterala sunt de acord cu tine.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ciprian_schneider View Post
                        . Drept e ca nici nu m-am urcat in E65.
                        E,vezi de ce nu poti intelege.Stai pe un scaun din acela si ai sa vezi ca este foarte confortabil.

                        sigpic

                        "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ciprian_schneider View Post
                          Spune-mi te rog, cum te poti simti mai bine intr-un scaun care are spatarul curbat spre interior? Eu nu inteleg. Din cate stiu cele mai bune scaune sunt cele care in primul rand iti tin spatele intr-o pozitie sanatoasa, ceea ce scaunele de pe E65 (cel putin cele frontale) nu cred ca ar face tocmai asta. Drept e ca nici nu m-am urcat in E65. Cat despre sustinerea laterala sunt de acord cu tine.

                          Mentalitate tipic de roman, fara suparare.Ce spui tu acum e echivalent cu: '' Nu imi place sa fac sex cu o femeie pt ca am incercat odata cu o papusa gonflabila si nu mi-a placut ca nu era conceputa anatomic si nu avea 37'C , fara macar sa fii incercat vreodata o femeie adevarata.....

                          In momentul asta am CLS320cdi si nu dau doi bani pe scaunele alea, chiar daca arata superb si sunt ca niste fotolii , pt ca nu ajung sa ofere din comfortul si lejeritatea unor scaune din modelul de care zic ce e optioune pt E60 si E65.


                          Daca ai drum in Constanta , te invit la o tura sa la incerci sa vezi la ce complexitate au ajuns, ca atunci cand pornesti motorul si suportul lombar si cel lateral se muleaza in jurul corpului tau si te tin strans si cand opresti motorul se destind electric ca sa-ti faciliteze iesirea din masina cat mai lejer. Crede-ma....sunt perfect concepute anatomic , iar la drum lung sunt o desfatare, mai ales daca lungesti si suportul de sub genunchi , ca sa-ti tina picioarele cat mai lejer. Iar cireasa de pe tot e suportul pt cap si gat, care e super odihnitor la drum lung. Vorbesc din probate si incercate, nu ca asa cred sau asa e impresia nu stiu cui amic care nici macar nu se suise vreodata intr-unul, dar se da mare cunoscator.

                          Atasez doua poze cu scaunele de la fostul meu E60 ca sa vezi despre ce model e vorba.
                          Attached Files
                          Last edited by 300zxtt; 07-14-2010, 13:04 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 300zxtt View Post
                            Mentalitate tipic de roman, fara suparare.Ce spui tu acum e echivalent cu: '' Nu imi place sa fac sex cu o femeie pt ca am incercat odata cu o papusa gonflabila si nu mi-a placut ca nu era conceputa anatomic si nu avea 37'C , fara macar sa fii incercat vreodata o femeie adevarata.....

                            In momentul asta am CLS320cdi si nu dau doi bani pe scaunele alea, chiar daca arata superb si sunt ca niste fotolii , pt ca nu ajung sa ofere din comfortul si lejeritatea unor scaune din modelul de care zic ce e optioune pt E60 si E65.


                            Daca ai drum in Constanta , te invit la o tura sa la incerci sa vezi la ce complexitate au ajuns, ca atunci cand pornesti motorul si suportul lombar si cel lateral se muleaza in jurul corpului tau si te tin strans si cand opresti motorul se destind electric ca sa-ti faciliteze iesirea din masina cat mai lejer. Crede-ma....sunt perfect concepute anatomic , iar la drum lung sunt o desfatare, mai ales daca lungesti si suportul de sub genunchi , ca sa-ti tina picioarele cat mai lejer. Iar cireasa de pe tot e suportul pt cap si gat, care e super odihnitor la drum lung. Vorbesc din probate si incercate, nu ca asa cred sau asa e impresia nu stiu cui amic care nici macar nu se suise vreodata intr-unul, dar se da mare cunoscator.

                            Atasez doua poze cu scaunele de la fostul meu E60 ca sa vezi despre ce model e vorba.
                            De aia ai CLS ca-i mai bun E60-ul,da-l si ia-ti E60 daca te-a impresionat mai mult,imi cam dau seama ce fel de om esti la cum arata masina aia in interior,daca intr-adevar era a ta,cos de gunoi.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by 300zxtt View Post
                              Mentalitate tipic de roman, fara suparare.Ce spui tu acum e echivalent cu: '' Nu imi place sa fac sex cu o femeie pt ca am incercat odata cu o papusa gonflabila si nu mi-a placut ca nu era conceputa anatomic si nu avea 37'C , fara macar sa fii incercat vreodata o femeie adevarata.....

                              In momentul asta am CLS320cdi si nu dau doi bani pe scaunele alea, chiar daca arata superb si sunt ca niste fotolii , pt ca nu ajung sa ofere din comfortul si lejeritatea unor scaune din modelul de care zic ce e optioune pt E60 si E65.


                              Daca ai drum in Constanta , te invit la o tura sa la incerci sa vezi la ce complexitate au ajuns, ca atunci cand pornesti motorul si suportul lombar si cel lateral se muleaza in jurul corpului tau si te tin strans si cand opresti motorul se destind electric ca sa-ti faciliteze iesirea din masina cat mai lejer. Crede-ma....sunt perfect concepute anatomic , iar la drum lung sunt o desfatare, mai ales daca lungesti si suportul de sub genunchi , ca sa-ti tina picioarele cat mai lejer. Iar cireasa de pe tot e suportul pt cap si gat, care e super odihnitor la drum lung. Vorbesc din probate si incercate, nu ca asa cred sau asa e impresia nu stiu cui amic care nici macar nu se suise vreodata intr-unul, dar se da mare cunoscator.

                              Atasez doua poze cu scaunele de la fostul meu E60 ca sa vezi despre ce model e vorba.
                              Bun,deci sa inteleg ca optiunea care te sustine cand intri in curbe se numeste Drive-dynamic seat.Si modelul W220 a fost dotat cu aceasta optiune:
                              Attached Files
                              Last edited by vizyboss; 07-14-2010, 18:27 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF