Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Martor bujii incandescente aprins dupa schimb bujii + releu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor bujii incandescente aprins dupa schimb bujii + releu

    Salutare, am un S320 CDI 4Matic W221, si am o problema care a debutat cu aprinderea martorului de bujii (spirala galbena). Desi s-a mai ridicat acest topic aici , eu am problema mai complexa zic eu.
    1. Faza 1
    La pornirea motorului la rece si la cald, aparea si ramanea aprinsa spirala galbena in bord. In timpul mersului se mai stingea din cand in cand spirala dar se reaprindea iar. Cum am mai avut in anii precedenti acesta problema si s-a rezolvat prin schimbarea bujiilor arse am zis ca voi rezolva relativ usor. Am pus masina pe testerul de la Icarsoft MB II si erau 8 erori in total. 6 erori pe care nu le putea indetifica testerul 2133-0000, 2134-0000, 2135-0000,2136-0000,2137-0000,2138-0000, 2668-0000 - The fault code not found in the database. O alta eroare era P0670 - Glow Plug Control Module Circuit/Open - care ar fi releul de bujii. Am zis ca problema ar putea fi bujiile si/sau releul.
    Din ce am gasit pe net erorile de la 2133 la 2138 - se refera la cele 6 bujii, iar 2668 ar fi de la senzorul 02.
    Am inlocuit toate cele 6 bujii, cu unele Bosh, cele care erau pe masina erau Beru.
    In acesta faza motorul pornea putin mai greu (invartea de 5,6 ori) dar pornea oricum fara probleme. Bateriile sunt noi (starter si confort) , schimbate in anul 2021.
    2. Faza 2, dupa schimbul bujiilor, spirala galbena a ramas in permanent aprinsa, la pornirea la rece si la cald si nu se mai stingea absolut deloc. Pornirea a fost la fel ca in faza 1. Am zis ca problema este si de la releu. Releul de bujii are codul A6421532079. Nu am gasit piesa cu exact acest cod ca nu se mai fabrica si am luat unul tot original cu codul A6429002810. Releul a fost schimbat cand motorul era cald. Am pus releul si spirala galbena s-a stins. Am oprit motorul, l-am pornit totul revenise la normal. Spirala nu se mai aprindea.
    3. Faza 3 cu releu schimbat si bujii noi - la pornirea la rece . Motorul porneste rapid 3,4 invarteli dar, spirala se stinge 3 secunde si apoi se reaprinde iar si sta aprins pret de cateva minute. Dupa ce motorul se incalzeste nu se mai aprinde deloc pe parcusrul zilei. Atat timp cat motorul este cald spirala se aprinde si se stinge imediat. Deci se comporta normal, nu apare nimic in bord.
    Am pus testerul iar pe masina, si am acum doar 6 erori (numai am eroarea P0670 care zicea de releu). Erorile de la 2133 la 2138 care sunt toate, de la cele 6 bujii presupun, dar totusi bujiile sunt noi. Nu pot sa cred ca s-au ars toate cele 6 bujii. Cele 6 erori nu poti fi sterse.

    Numai stiu ce sa mai cred, am si releu si bujii schimbate si tot am eroarea. Am zis ca e de la releu. Am scos cele 2 relee si am inceput sa le masor pe fiecare cu un multimetru.
    Sunt 12 pini si o masa la releu. La cel vechi pinii 9 si 10 nu au rezistenta pe ele pe cand pe cel nou au. Pe de alta parte pe cel vechi am rezistenta pe pinul 6 si pe cel nou nu am.

    Nu am unul de referinta exact cum am eu pe masina ca sa stiu care ar trebui sa fie valorile reale.
    Deci daca e cineva din Galati care are S320 CDI W221 si ma ajuta sa masor la el valorile de la releu sau cu ceva sfaturi cum sa continui investigatiile.
    Multumesc.
    Attached Files

  • #2
    Salutare...eu sunt din Galati si va pot ajuta...nu am S320 dar in schimb am Star/Xentry..Vedem ce ne spune...Am avut acea diagnoza, ptr 2,3 saptamani dupa care am trimis-o inapoi...aveam 1 luna de gratie...Fara nici o suparare dar acel Icar e doar sa te joci de-a mecanicul..
    Releul nou a fost comandat dupa seria de sasiu a masinii? Pune-ti, va rog un Win al masinii sa vedem exact ce a avut si ce releu trebuia sa primeasca masina...Poate acolo e buba..

    Daca nu e graba...eu abia pe saptamana viitoare ajung in Galati... Stima.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salutare si multumesc colegului dragut si saritor Cristi Nazarov cu care voi lua legatura pentru elucidarea cazului. Cazul, astazi a luat o turnura de Dosarele X. Am zis ca daca totusi testerul acesta are dreptate si cele 6 bujii noi sunt arse. Am procedat la masurea lor pe masina cu multimetru. Surpriza, toate cele NOI sunt arse !!! . Le-am luat pe cele 6 bujii vechi,originale Beru, pe care le aveam initial pe masina, si pe care nu le-am aruncat si dupa masuratoare, 5 erau complet moarte iar una aproape. Acum cele 6 noi sunt si ele moarte.
      Acum intrebarile, poate cineva a mai patit asta
      1. le poate arde masina pe cele noi asa din prima ? Ar putea releul vechi, sa le dea eronat 12 v si ele sunt de 4.4 si sa le arda ? Eu am pus pe releul vechi, bujiile noi si apoi am schimbat si releul dupa ce am vazut ca eroarea in bord persista.
      2. sa fiu chiar atat de ghinionist sa cumpar am 6 bujii Bosh si toate sa fie nasoale...X Files
      3. cum pot sa verfic, fara a arde bujii daca masina se "ocupa" cu arsul bujiilor ?

      Multumesc.

      Comment

      Working...
      X
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF