Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme airmatic w220 S320 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme airmatic w220 S320 CDI

    Salutare tuturor,

    In urma unui anunt gasit pe net, si anume un S320CDI la un pret acceptabil (desi masina e neinmatriculata) m`am decis sa`l sun pe proprietar pt. mai multe detalii si una din problemele pe care mi le`a expus ar fi nefunctionarea airmatic`ului la rotile din fata. Mi`a spus ca a schimbat compresorul de la air matic dar ca nu functioneaza pe fata... masina nu sta pe burta cum am vazut alte w220`uri ale caror suspensii de acest gen nu functioneaza.

    Deci va cer un sfat celor care au habar de acest tip de suspensii... care ar putea fi problema, adica pe mine nu m`ar deranja daca nu functioneaza dar numai sa nu dea cu burta de asfalt sa`i ating baia si toate cele. Stiu ca o suspensie de acest gen e f. scumpa. Omul nu prea s`a exprimat in asa fel incat sa inteleg ce a vrut sa zica cu nefunctionarea pe puntea fata a acestui tip de suspensii... din cate m`am documentat eu are un buton pe bord cu ajutorul caruia masina se ridica inca cativa cm de la sol pt. a trece peste anumite obstacole... sa se fi referit la acest lucru oare? Multumesc!

    Imi cer scuze pt. dublu post dar am uitat sa mentionez ca omul a zis ca a scimbat si pernele fata alaturi de compresor.
    Last edited by Mertzanu; 01-31-2010, 17:53 PM.

  • #2
    Am achizitionat mercedes s 320 cdi 4matic in aprilie 2009 de la reprezentanta din cluj. Dupa aproximativ 10.000 de km, in momentul in care masina era in "drive" si oprita la semafor(de ex), se simteau vibratii in volan si in caroserie, care atunci cand schimbatorul era in pozitia "n" dispareau. Deoarece macina nu facea tot timpul asa, mi-a fost f greu sa le explic celor de la mercedes despre aceasta problema. Cand totusi am reusit sa le explic situatia(luandu-l pe seful de la service la o plimbare prin oras pana cand a inceput masina sa faca urat)au inceput si problemele.
    In prima faza mi-au spus ca ar putea fi vb despre tamponul de la motor si ca atare, au si schimbat tamponul din dreapta (desi nu era cazul). Bineinteles ca nu au vrut sa consemneze in caietul service motivul schimbarii tamponului. Vibratia desigur ca nu a disparut.
    Au hotarat sa-mi inlocuiasca convertizorul cutiti de viteze automata, care de altfel a fost stipulat si in caietul service, dar vibratiile nu au disparut nici de aceasta data.
    Am fost trimis la bucuresti, precizandu-mi-se ca cei de la Cluj sunt depasiti de situatie, fiind necesara pregatirea unui dosar pentru informarea celor din Germania. Eram pentru a 12-a oara in service...
    Dupa pregatirea dosarului, la indicatiile producatorului, mi-au fost inlocite planetarele stanga si dreapta in 10.09.2009, stipulate si in caietul service, bineinteles fara a fi precizat motivul schimbarii.
    Concluzia: NU AU DISPARUT VIBRATIILE.
    In 13.10.2009, s-au inlocuit DIN NOU cele 2 planetare cu altele trimise de producator, dupa care SURPRIZA: dispare vibratia(am discutat cu n ingineri mecanici si nimeni nu si-a putut explica de ce au schimbat producatorii planetarele).
    1 martie 2010 - incredibil, dar au reaparut vibratiile!
    Daca ma poate ajuta cineva pentru bataia de joc la care am fost supus de catre reprezentantii firmei Mercedes, in conditiile in care mi s-a dat de inteles ca as putea fi o persoana prea pretentioasa, as dori sa aflu cum as putea sa ii determin sa-mi schimbe masina, aceasta fiind inca in garantie sau sa ajung sa port o corespondenta cu cei direct din Germania(sau sa o repar in Germania)... pentru ca sub nicio forma nu doresc sa mai schimb ceva pe masina asta, pentru ca am ajuns la concluzia ca habar nu au cei de aici despre ce este vorba!!!
    Astept un raspuns!

    Comment


    • #3
      Buna ziua. Daca se paote sa intreb daca stie cineva cam cat costa reparatia/inlocuirea la suspensia airmatic cand nu mai functioneaza ? Este corect pretul de ~ 1000 euro/bucata ?

      Va multumesc.

      Comment


      • #4
        1000E,stiam ca este pretul de la reprezentante,poti cauta la dealeri piese auto..cred ca gasesti mai eftin.

        Comment


        • #5
          Exista la reprezentanta si kit de reparatie pentru partea din fata a sistemul Airmatic , pretul era de 650 de lei bucata.Continea niste piese din partea superioara a ansamblului pernei de aer.

          Comment


          • #6
            Incearca sa vezi daca nu e dus releul de la compresorul de aer.
            Verifica si furtunele care duc la amortizoare,si daca accestea nu au fisuri in partea de sus unde intra furtunul.
            Pot fii multe probleme si costurile de obicei sunt f mari.
            Ar putea fii si unul dintre senzorii de la suspensie,in partea din fata o sa gasesti cate unul pe fiecare parte.
            Bafta.

            Comment


            • #7
              Amortizoare pentru suspensia AIRMATIC care echipeaza gama S-Klasse, baureihe W220: BILSTEIN, cod piesă: E4-WM5-Y 212A00, ThyssenKrupp Bistein Suspension (deci nu petarde...), costa 1455,97 Euro ambele bucati pe fata bineinteles. Deci, 1223,50 netto + 232,47 TVA, sau 611,75 Euro+TVA/bucata. Preturi de Germania. Oricum, montarea lor nu este recomandabil sa se faca de genul do it yourself, sau "pe bordura", arata ca niste nave spatiale...
              Toate cele bune !

              Comment


              • #8
                Daca cumva nu ai rezolvat problema, ne intilnim si vedem la tester in ce situatie se gaseste blocul de valve sau pe unde este pierderea. Eventual se vede cit baga compresorul.
                Originally posted by cipa View Post
                Salutare tuturor,

                In urma unui anunt gasit pe net, si anume un S320CDI la un pret acceptabil (desi masina e neinmatriculata) m`am decis sa`l sun pe proprietar pt. mai multe detalii si una din problemele pe care mi le`a expus ar fi nefunctionarea airmatic`ului la rotile din fata. Mi`a spus ca a schimbat compresorul de la air matic dar ca nu functioneaza pe fata... masina nu sta pe burta cum am vazut alte w220`uri ale caror suspensii de acest gen nu functioneaza.

                Deci va cer un sfat celor care au habar de acest tip de suspensii... care ar putea fi problema, adica pe mine nu m`ar deranja daca nu functioneaza dar numai sa nu dea cu burta de asfalt sa`i ating baia si toate cele. Stiu ca o suspensie de acest gen e f. scumpa. Omul nu prea s`a exprimat in asa fel incat sa inteleg ce a vrut sa zica cu nefunctionarea pe puntea fata a acestui tip de suspensii... din cate m`am documentat eu are un buton pe bord cu ajutorul caruia masina se ridica inca cativa cm de la sol pt. a trece peste anumite obstacole... sa se fi referit la acest lucru oare? Multumesc!

                Imi cer scuze pt. dublu post dar am uitat sa mentionez ca omul a zis ca a scimbat si pernele fata alaturi de compresor.

                Comment


                • #9
                  Stiti cumva daca as putea sa pun la un e220 cdi din 2008 suspensie airmatic?

                  Comment


                  • #10
                    Teoretic DA/ practic NU, fiindca trebuie sa descleiezi toata masina/doar daca ajungi din nou cu masina in Stuttgart la fabricant. Mai ales cai vorba de 2008.
                    Mai bine vinde masina si-ti iei alta cu airmatic facut de fabrica.
                    Originally posted by ionut220 View Post
                    Stiti cumva daca as putea sa pun la un e220 cdi din 2008 suspensie airmatic?

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF