Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Anulare soft-close w220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Anulare soft-close w220

    Stiti vreo metoda prin care se poate anula (temporar, pe perioada iernii) functia soft-close la un S class w220? Prin scoaterea sigurantei nu merge, pentru ca soft-close-ul imparte aceasi siguranta cu inchiderea/deschiderea centralizata a usilor.

    Motivul pentru care vreau sa anulez soft-close-ul:
    La temperaturi scazute daca las usa incet, incat s-o ia soft-close-ul, forteaza pompa de vacuum (inghetata) si imi arde siguranta. Cand se arde siguranta incepe bucuria ca nu mai pot nici incuia/ descuia masina din telecomanda, pentru ca cele doua functii impart aceasi siguranta (de 20). Mi s-a intamplat povestea asta de 2 ori in cateva zile de cand cu temperaturile astea sub -10 grade. Am schmbat deja 2 sigurante, si de atunci incerc sa nu uit sa dau cu usa tare incat sa nu mai fie nevoie s-o ia soft-close-ul. Daca fac greseala s-o las incet dupa ce masina a stat toata noaptea la minus multe grade se arde iar siguranta, si poate se va arde si pompa de vacuum daca povestea se repeta de prea multe ori....
    Deci? Solutii careva? S-a mai lovit careva de problema asta?

  • #2
    Inchide-o tu din prima ca ma gandesc ca nu o trantesti chiar asa sa-ti sara geamul si pana da caldura nu ai ce-i face,nu mai anulezi nimic si nici nu mai arzi sigurante.

    Comment


    • #3
      Pai mai deunazi criticai ca am luat balena cheala...solutia se cheama garaj incalzit....

      Comment


      • #4
        Originally posted by paul1983 View Post
        Inchide-o tu din prima ca ma gandesc ca nu o trantesti chiar asa sa-ti sara geamul si pana da caldura nu ai ce-i face,nu mai anulezi nimic si nici nu mai arzi sigurante.
        Pai o inchid eu din prima pana imi scapa din greseala si o ia vacuumul, sau o lasa usor altcineva care merge cu mine in masina...


        Cat despre problema mea cu vacuumul, prefer asa decat sa nu fi avut optiunea asta. Toata iarna nu a facut figuri (pana acum cateva zile) dar se pare ca la temperaturi mai mici de 10 grade nu se simte bine. Balena avea si mai nasoala problema la vacuum ca nu mergea nici pe cald nici pe frig daca nu scoteai siguranta o data pe zi.

        LATER EDIT: Mi-am cumparat azi din Autovit un pumn de sigurante de 20 asa ca ies din iarna . Si in cazul in care o sa crape pompa de vacuum m-am interesat la reprezentanta cat costa (2500 ron).
        Last edited by Mertzanu; 01-25-2010, 18:44 PM.

        Comment


        • #5
          Poate daca bagi de 25A nu se arde pompa... Dar nu inteleg de ce ii este greu, sunt chederele inghetate sau e doar din cauza aerului rece?
          Unless I'm very much mistaken...

          Comment


          • #6
            Originally posted by pianosso View Post
            Poate daca bagi de 25A nu se arde pompa... Dar nu inteleg de ce ii este greu, sunt chederele inghetate sau e doar din cauza aerului rece?
            Cred ca si uzura isi spune cuvantul... am un prieten care are w221 si tot afara il tine (ca deh, nu au toti garaje incalzite) si lui nu ii face problema asta. In orice caz, nu risc sa ii bag siguranta mai mare. Am torpedoul plin de sigurante de 20, cum s-a ars cum am schimbat-o (doar de 2 ori pana acum). Prima data a fost mai greu, ca nu stiam nici unde e siguranta, nici daca e de la siguranta, ca nu mai mergea nici inchiderea/deschiderea din telecomanda a usilor (inchiderea centralizata imparte aceasi siguranta cu vacuumul). Oricum e vorba de inca cateva zile cu temperaturi asa scazute, dupa o sa revina la normal. Am uitat sa precizez ca pe timpul zilei dupa ce masina s-a incalzit se poate folosi soft-close-ul fara probeme. Problema e dimineata dupa ce masina a stat toata noaptea in -15 grade.


            Referitor la chedere, nu vad ce legatura ar avea.. oricum raman elastice si pe temperaturile astea, le-am dat cu solutii de alea speciale de chedere impotriva inghetului. Problema e la pompa de vacuum. Cand o sa cedeze de tot o sa o schimb, dar pana atunci ma mai folosesc de ea asa cum e.

            Si revin la intrebarea initiala: Stie careva cum pot anula functia soft-close?
            Last edited by Mertzanu; 01-25-2010, 19:52 PM.

            Comment


            • #7
              Da ceva pm domnilor doctorilor in diagnoze,ii gasesti imediat,comunica intre ei in termeni tehnici pe ceva topicuri....si incercind sa-ti raspund,DA,hoitul ce am luat e cheala dar cu ESP,si ii sosesc cit de curind un set de faruri XENON originale...mai ramine sa gasesc incalzire la cur.......ca furnir pretios si softclose nu pun,sunt prea tzaranoi sa apreciez asemenea optionale..

              Comment


              • #8
                Originally posted by Mertzanu View Post
                Cred ca si uzura isi spune cuvantul... am un prieten care are w221 si tot afara il tine (ca deh, nu au toti garaje incalzite) si lui nu ii face problema asta. In orice caz, nu risc sa ii bag siguranta mai mare. Am torpedoul plin de sigurante de 20, cum s-a ars cum am schimbat-o (doar de 2 ori pana acum). Prima data a fost mai greu, ca nu stiam nici unde e siguranta, nici daca e de la siguranta, ca nu mai mergea nici inchiderea/deschiderea din telecomanda a usilor (inchiderea centralizata imparte aceasi siguranta cu vacuumul). Oricum e vorba de inca cateva zile cu temperaturi asa scazute, dupa o sa revina la normal. Am uitat sa precizez ca pe timpul zilei dupa ce masina s-a incalzit se poate folosi soft-close-ul fara probeme. Problema e dimineata dupa ce masina a stat toata noaptea in -15 grade.


                Referitor la chedere, nu vad ce legatura ar avea.. oricum raman elastice si pe temperaturile astea, le-am dat cu solutii de alea speciale de chedere impotriva inghetului. Problema e la pompa de vacuum. Cand o sa cedeze de tot o sa o schimb, dar pana atunci ma mai folosesc de ea asa cum e.

                Si revin la intrebarea initiala: Stie careva cum pot anula functia soft-close?
                Scoate conectorul de la pompa de vacuum.
                221 ca si 220-urile mai noi nu mai folossc vacum pt treaba asta.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Scoate conectorul de la pompa de vacuum.
                  221 ca si 220-urile mai noi nu mai folossc vacum pt treaba asta.
                  Am o banuiala ca inchiderea centralizata nu doar ca imparte aceasi siguranta cu soft-close-ul, ba chiar amandoua folosesc pompa de vacuum. Asta ar insemna sa nu mai mearga nici inchiderea centralizata daca scot conectorul... si nici masajul in scaune (care functioneaza prin umflarea si desumflarea scaunelor), nici pernele gonflabile din scaune - nu ca ar fi vreo problema daca nu ar mai functiona ultimele doua, dar daca e sa nu mearga inchiderea centralizata, ori ca scot conectorul, ori ca nu mai schimb siguranta cand se arde, tot aia e... Asa o fi?

                  Comment


                  • #10
                    Nu e nici un masaj in scaune,se cheama scaun ortopedic,adica suportul lombar e reglabil pe zone,in functie de statura ocupantului.....si cu prima ocazie ai si de la mine o siguranta,dat fiind ca asta e solutia ce ai gasit....

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mertzanu View Post
                      Am o banuiala ca inchiderea centralizata nu doar ca imparte aceasi siguranta cu soft-close-ul, ba chiar amandoua folosesc pompa de vacuum. Asta ar insemna sa nu mai mearga nici inchiderea centralizata daca scot conectorul... si nici masajul in scaune (care functioneaza prin umflarea si desumflarea scaunelor), nici pernele gonflabile din scaune - nu ca ar fi vreo problema daca nu ar mai functiona ultimele doua, dar daca e sa nu mearga inchiderea centralizata, ori ca scot conectorul, ori ca nu mai schimb siguranta cand se arde, tot aia e... Asa o fi?
                      Daca sunt mai multe circuite care impart aceeasi pompa de vacuum , scoate conectorul de la soft-close si in locul lui pune ceva care sa obtureze orificiul.Asa ceva , pentru obturarea orificiilor de la conectorii de vacuum am vazut in seturile de le testerele pentru vacuum.Erau niste piese de plastic care semanau cu niste surubele , ceva.

                      Comment


                      • #12
                        In lipsa de ce zice GRIGOREAN,pui o bucata de furtun astupat de un surub....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DMIHNEA View Post
                          Nu e nici un masaj in scaune,se cheama scaun ortopedic,adica suportul lombar e reglabil pe zone,in functie de statura ocupantului.....si cu prima ocazie ai si de la mine o siguranta,dat fiind ca asta e solutia ce ai gasit....
                          Draga Mihnea, in primul rand vreau sa iti multumesc pentru deosebitul interes acordat acestui topic (pe care il promovezi prin postari - cu toate ca nu au nicio utiliate, si nu mai zic ca sunt off topic - si desi colegul andrei_preoteasa ti-a sters doua postari le-am dat eu restore, sa mai citeasca lumea si sa se binedispuna si altii, de ce sa fim egoisti...).

                          E balaria mea de thread, stiam dinainte sa nu o sa primesc vreun raspuns util, dar omu trebuie sa se mai si relaxeze, nu? Lasa-l asa cu balarii andrei, nu te mai obosi sa stergi. Stergem doar daca o dam in scandaluri si alte alea, deocamdata discutam ca niste tovarasi la o bere.

                          Si din nou @DMIHNEA
                          Intr-adevar are suport lombar reglabil pe mai multe zone (care se umbla/desumfla cu aer prin apasarea unor butoane care se afla pe scaun). Pana aici ai nimerit-o. Apesi butoanele alea si iti reglezi scaunul dupa statura. Ce nu stii tu e ca mai are un buton pe care scrie PULSE si daca il apesi, pernele de aer din spatarul scaunului se umfla si desumfla creand niste "valuri" care fac masaj. Dupa oprirea functiei de masaj, pernele din scaun revin la pozitia initiala. Dar nu e nicio problema, nu e niciodata prea tarziu sa inveti. Cat despre siguranta, am destule, dar daca imi aduci o siguranta de pe E60 AMG (w124) al lui Edy_AMG nu am cum sa refuz.


                          Originally posted by grigorean View Post
                          Daca sunt mai multe circuite care impart aceeasi pompa de vacuum , scoate conectorul de la soft-close si in locul lui pune ceva care sa obtureze orificiul.Asa ceva , pentru obturarea orificiilor de la conectorii de vacuum am vazut in seturile de le testerele pentru vacuum.Erau niste piese de plastic care semanau cu niste surubele , ceva.
                          Mersi pentru raspuns, dar tin cu ocazia asta sa fac o clarificare. Problema nu e atat de tragica, incat sa fie nevoie de masuri extreme. Eu ma refeream daca e vreo metoda de anulare a vacuumului la care sa se fi gandit nemtii cand au proiectat masina (gen apasarea unui buton), nu tot felul de improvizatii care necesita multa munca si care au potential de a strica mai rau.
                          Last edited by Mertzanu; 01-26-2010, 01:35 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Apropos,unde mai e masina lui EDY?Nu de alta dar ne vom bate pe becuri eu,tu si amicu Carmine...Cit despre pulse,iti da niste impulsuri,nu face valuri.....Mertzanule,cind ajungi la dacie breack verde cu portbagaj de fier forjat-ca aia e de tine,iti fac cadou scaunele cu actionare electrica de w140,pe negru.....eu la bideul meu am albastra chielea,nu le pot folosi...Pai hotaraste-te ori ne amuzam ori dam cu batzu,m-ai dezamagit,te credeam mai inteligent...daca vroiam sa te jignesc o faceam mai clar.......macar daca dadusi cu batzu-n balta lasa postarea sa rida si altii...
                            Last edited by DMIHNEA; 01-26-2010, 01:52 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DMIHNEA View Post
                              Apropos,unde mai e masina lui EDY?Nu de alta dar ne vom bate pe becuri eu,tu si amicu Carmine...Cit despre pulse,iti da niste impulsuri,nu face valuri.....Mertzanule,cind ajungi la dacie breack verde cu portbagaj de fier forjat-ca aia e de tine,iti fac cadou scaunele cu actionare electrica de w140,pe negru.....eu la bideul meu am albastra chielea,nu le pot folosi...
                              Tocmai ce ziceam sa nu sarim calul. Ai warn pentru postul asta.

                              Cat despre functia pulse, impulsurile alea sunt in asa fel sincronizate incat sa creeze senzata de val... ma rog.. tot masaj e oricum ai lua-o, functia de scaun ortopedic e una si functia asta PULSE e alta... dar e greu sa recunosti ca ai gresit... doare

                              Originally posted by DMIHNEA View Post
                              Pai hotaraste-te ori ne amuzam ori dam cu batzu,m-ai dezamagit,te credeam mai inteligent...daca vroiam sa te jignesc o faceam mai clar.......macar daca dadusi cu batzu-n balta lasa postarea sa rida si altii...
                              In loc sa editezi mesajul dupa ce eu deja iti raspunsesem, puteai sa postezi din nou, sa se inteleaga mai clar cronologia discutiei.
                              Stai linistit ca nu sterg nimic. Normal ca trebuie sa mai rida si altii. Sa vedem si de cine...


                              Originally posted by Mertzanu View Post
                              E balaria mea de thread, stiam dinainte sa nu o sa primesc vreun raspuns util, dar omu trebuie sa se mai si relaxeze, nu? Lasa-l asa cu balarii andrei, nu te mai obosi sa stergi. Stergem doar daca o dam in scandaluri si alte alea, deocamdata discutam ca niste tovarasi la o bere.
                              Discutia era inca civilizata, iar cel care a dat cu batu in balta esti eu, prietene. Ti-am mai zis cate ceva pe privat, si te rog sa continuam discutia acolo.

                              *Am rugamintea la ceilalti moderatori sa nu stearga nimic de pe threadul asta.
                              Last edited by Mertzanu; 01-26-2010, 04:46 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF