Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes S55 AMG

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes S55 AMG

    O problema cu suspensia unui s55 amg. Masina in momentul stationarii cu motorul oprit se lasa in partea dreapta si la roata din fata si la cea din spate.
    Suspensia este hidraulica, cei de la reprezentanta mercedes din oradea mi-au dat un pret de 1200 euro pentru repararea valvei din spate si inca 1200 euro pentru cea din fata... asta fara manopera. Ceva solutii din partea voastra?... Mie mi se pare cam scump. Spuneau ca trebuie schimbat distribuitorul din spate si din fata deoarece este o cutie capsulata in care nu se poate umbla.

  • #2
    Filtru

    Inainte sa schimbi piese scumpe, incerca la cineva priceput sa schimbi filtrul si uleiul de la suspensie.
    Este o procedura f complicata care implica si tester.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Si inca o intrebare: masina are 500 hp, stie cineva un tunner care poate sa o urce in jur de 800 hp?

      Comment


      • #4
        Originally posted by tyu27 View Post
        Si inca o intrebare: masina are 500 hp, stie cineva un tunner care poate sa o urce in jur de 800 hp?
        Vrei sa prinzi Veyronu din urma sau vrei sa te ridici de la sol?nu te supara dar chiar nu ai ce face nici cu cei 500 credema daramite cu 800,vrei sa-ti inebunesti masina sau vrei sa te sinucizi?Din doua una sigur,tu alegi.

        Comment


        • #5
          Poti sao duci in 800 de ca, dezavantajul ar fi costurile. O solutie ar fi : axe cu came VRP , pistoane, camasi, arbore biele de SLR, eventual si arbore o sa ajungi undeva pe la 550-560 cu compresorul stock, apoi ii faci o resoftare ( aici sunt o grama de firme ) pui un boost controller Renntech, o rotita marita pentru compressor o sa obtii peste 700 de cai, injectoarele trebuiesc si ele schimbate , pui unele cu debit un mare , cred ca o sa te apropii de 800 de cai. Daca ai pune si un NOS cu shot-uri wet ai obtine sigur peste 800 de cai , cat priveste fiabilitate motorului, daca ii pui interne de SLR sigur rezistala peste 800 de cai.

          Scuze pentru greselile ortografice, cat priveste dorinta ta de tuning daca ai face un S 55 amg de 800 de cai , ar fi inedit pentru o tara ca Romania.
          Last edited by Mertzanu; 01-17-2010, 14:53 PM.

          Comment


          • #6
            benzforever... merci de sfaturi, dar cunosti pe cineva care sa le si aplice? Si un cost aproximativ?

            Originally posted by paul1983 View Post
            Vrei sa prinzi Veyronu din urma sau vrei sa te ridici de la sol?nu te supara dar chiar nu ai ce face nici cu cei 500 credema daramite cu 800,vrei sa-ti inebunesti masina sau vrei sa te sinucizi?Din doua una sigur,tu alegi.
            Nu vreau nici sa ma sinucid si nici sa imi innebunesc masina. Tot ceea ce vreau este sa ma simt bine si sa consum adrenalina produsa de o masina puternica... ii ceva gresit in asta? cat despre folosirea celor 500 hp poate nu-i folosesti tu, eu de exemplu ii folosesc zilnic.
            Last edited by Mertzanu; 01-17-2010, 14:54 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by tyu27
              Nu vreau nici sa ma sinucid si nici sa imi innebunesc masina. Tot ceea ce vreau este sa ma simt bine si sa consum adrenalina produsa de o masina puternica... ii ceva gresit in asta? cat despre folosirea celor 500 hp poate nu-i folosesti tu, eu de exemplu ii folosesc zilnic.
              Nu ai unde prietene.

              Comment


              • #8
                Pai, sa o luam in ordine, pistoanele, bielele, arborelele, camasile le poti lua de la reprezentanta dar ar putea fi cam scumpe ( cred ca peste 5000 de euro), dar ai alternative ale altor producatori de pistoane, biele etc, cum ar fi : JE Pistons, Carillo, Schrick, Wossner in cazul acestor companii piesele le poti lua de pe site-urile lor ( asta e alternativa mai ieftina decat cea cu reprezentanta), apoi boost controller-ul il poti lua de pe site-ul Renntech (cost probabil vreo 3000$), rotita de la compressor o poti lua si de pe site-ul Renntech, sau Carlsson sau Kleemann sau VRP ai mai multe alternative ( cost, probabil vreo 2000$), resoftarea ti-o pot face si cei din Romania iar Nos-ul il poti lua tot de aici, la fel si in cazul injectoarelor si al intercooler-ului. Problema ar ca dupa ce ti-ai achizitionat toate piesele, tre; sa gasesti pe cineva ( o firma care sa-ti modifice masina), o alegere buna ar fi Racing Nick sau SKN Tuning ( nu sunt platit sa le fac publicitate) dar au o mare experienta in domeniu. Nu cunosc pe nimeni de la aceste companii, dar intra pe site-urile lor , da-le un telefon, apoi da o fuga pana la Bucuresti cu masina sa vada despre ce e vorba. Toate piesele nu ar trebui sa te coste mai mult de 25000 de euro, cel mai probabil 20.000, manopera habar nu, nu stiu ce tarife proactica tunerii nostrii. In final, ce pot sa-ti mai spun, mult succes, cu tuning-ul si tine-ne la curent. Stima!

                Colegul paul1983 are dreptate in mare parte, nu prea ai pe unde in Romania, sunt putine locuri unde poti sa uzezi de toata puterea masinii, dar uitam un alt aspect relevant, masina poate fi folosita la drag racing, sunt destule competitiila noi in tara legale unde poti sa folosesti la maxim masina.
                Last edited by Mertzanu; 01-17-2010, 14:54 PM.

                Comment


                • #9
                  Merci mult pentru sfaturi. Cu primul drum la Bucuresti, o sa le fac o vizita celor 2 tunneri specificati de tine.

                  Comment


                  • #10
                    Salut, a intrat un tir in mine si mi-a cam sifonat partea din fata dreapta la s 55 amg-ul meu. problema este ca, tirul are numere de italia si asigurare de italia. cum ma sfatuiesti sa fac?... n-am casco pe masina...

                    Comment


                    • #11
                      Daca nu ai fost tu de vina,sa-ti dea banii din buzunar pentru efectuarea reparatiei.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by paul1983 View Post
                        Daca nu ai fost tu de vina,sa-ti dea banii din buzunar pentru efectuarea reparatiei.

                        Cam greu sa scoti de la un sofer de tir vreo 6-7 mii de euro... mi-a dat in schimb asigurarea... oare pot sa fac ceva cu ea in Romania, sau sa ma apuc de strans bani pentru reparatie?

                        Comment


                        • #13
                          Intra in contact cu respectiva firma de asigurari.
                          Unless I'm very much mistaken...

                          Comment


                          • #14
                            La un E Classe w211 din 2003 i s-a facut reparatie(schimbata toata fata+cateva piese ce le-a avut sparte pe la motor)si l-a costat in total 3000euro,ma indoiesc sa coste asa mult daca numai partea dreapta o ai lovita din fata.Te-ai interesat la cineva si ti-a spus ca asa mult te costa reparatia?Mie mi se pare cam mult.Stiu ca e AMG,dar parca chiar prea mult.Oricum bafta in rezolvare.

                            Comment


                            • #15
                              Preturile pentru amg sunt si de 3 ori mai mari de cat la modelele de serie si am avut ghinionul tampit sa fie afectate o gramada de piese. Am aflat pana la urma de omologul asiguratorului italian "alleanza toro"...cica "asigurari generali"... luni ma duc pe la ei sa vad daca imi dau bani...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF