Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

S320 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S320 cdi

    Salut.
    Am si eu o problema cu un s320 cdi din 2001.
    Motorul e plin de ulei mai ales in partea din fata,si pe la busonul de ulei.
    Cu motorul pornit pe la buson scoate putin fum alb,gaze de carter banuiesc.
    Sa fie dus motorul???gaze de carter?cum pot sa stiu mai exact?
    test de compresie i sa facut cu testerul electronic si arata ok.
    Porneste fara probleme da nu stiu ce sa i fac/am adaugat si un litru de ulei/
    Multumesc.

  • #2
    Salut,
    De ce ai adaugat ulei?

    Curespect,

    w140 s320lwb
    "Nimic nu este mai scump ... DE INTRETINUT, decat un Mercedes ieftin"

    http://www.clubmercedes.ro/w140-t5810.html
    http://www.clubmercedes.ro/w126-t5806.html

    Comment


    • #3
      I s-a facut cumva schimbul de ulei recent si nu s-a pus busonul la ulei si chiar filtrul de ulei nu s-a strans bine?Verifica putin si lucrul acesta.

      Comment


      • #4
        salut

        Nu cumva motorul are km cit mamaia lui Fane?Asta din seria aia tip-verifica putin si lucrul acesta.......

        Comment


        • #5
          Da s a facut schimbul de ulei,filtrul de ulei pare ok pe acolo nu curde nimic.
          I am adaugat 1 l de ulei pt ca asa aparea in meniu pe bord cand masuram nivelul la ulei/scria sa mai adaug un litru.
          Am bagat aral 5w40 si metabond gold.
          Motorul merge ok nu scoate fum de loc/am schimbat si garniturile de la pompa de vacum si de la pompa mica de motorina din fata motorului/erau cam inatrite .
          Sa curga ulei de la garnitura pompei de inalta presiune?Totusi e mult ulei curs.
          Ar putea sa curga pe la garnitura de chiuloasa???
          Mai am si o problema cu tempomatul care nu functioneaza/maneta e ok a fost masurata/ramna pe bord aprins abs/esp/bas/si becurile la frana raman blocate pana repornesc masina.Asta se intampla cam o data la saptamana.Contactul de la pedala de frana l am schimbat cu unul nou si nu e nici o diferenta.Sa fie un senzor de la roata?
          Cum pot sa verific?
          Multumesc.
          Last edited by paulmadac; 11-16-2009, 20:01 PM.

          Comment


          • #6
            S-ar putea sa fie problema exact cum ai zis si tu, de la garnitura de chiuloasa, dar in cazul asta ar trebui sa ai ulei numai pe scut si sub masina (in functie de cat de multsta pe loc). Nu cred ca iti va indica daca o pui pe tester. Daca in momentul in care e pornita si scoti capacul de la ulei sar picaturi, dar nu scoate fum decat la inceput nu e nicio problema. Incearca sa cureti motorul, eventual la spalatorie fara capacul de protectie, si sa te uiti de unde ar putea fi buba.

            Comment


            • #7
              Am achizitionat mercedes s 320 cdi 4matic in aprilie 2009 de la reprezentanta din cluj. Dupa aproximativ 10.000 de km, in momentul in care masina era in "drive" si oprita la semafor(de ex), se simteau vibratii in volan si in caroserie, care atunci cand schimbatorul era in pozitia "n" dispareau. Deoarece macina nu facea tot timpul asa, mi-a fost f greu sa le explic celor de la mercedes despre aceasta problema. Cand totusi am reusit sa le explic situatia(luandu-l pe seful de la service la o plimbare prin oras pana cand a inceput masina sa faca urat)au inceput si problemele.
              In prima faza mi-au spus ca ar putea fi vb despre tamponul de la motor si ca atare, au si schimbat tamponul din dreapta (desi nu era cazul). Bineinteles ca nu au vrut sa consemneze in caietul service motivul schimbarii tamponului. Vibratia desigur ca nu a disparut.
              Au hotarat sa-mi inlocuiasca convertizorul cutiti de viteze automata, care de altfel a fost stipulat si in caietul service, dar vibratiile nu au disparut nici de aceasta data.
              Am fost trimis la bucuresti, precizandu-mi-se ca cei de la Cluj sunt depasiti de situatie, fiind necesara pregatirea unui dosar pentru informarea celor din Germania. Eram pentru a 12-a oara in service...
              Dupa pregatirea dosarului, la indicatiile producatorului, mi-au fost inlocite planetarele stanga si dreapta in 10.09.2009, stipulate si in caietul service, bineinteles fara a fi precizat motivul schimbarii.
              Concluzia: NU AU DISPARUT VIBRATIILE.
              In 13.10.2009, s-au inlocuit DIN NOU cele 2 planetare cu altele trimise de producator, dupa care SURPRIZA: dispare vibratia(am discutat cu n ingineri mecanici si nimeni nu si-a putut explica de ce au schimbat producatorii planetarele).
              1 martie 2010 - incredibil, dar au reaparut vibratiile!
              Daca ma poate ajuta cineva pentru bataia de joc la care am fost supus de catre reprezentantii firmei Mercedes, in conditiile in care mi s-a dat de inteles ca as putea fi o persoana prea pretentioasa, as dori sa aflu cum as putea sa ii determin sa-mi schimbe masina, aceasta fiind inca in garantie sau sa ajung sa port o corespondenta cu cei direct din Germania(sau sa o repar in Germania)... pentru ca sub nicio forma nu doresc sa mai schimb ceva pe masina asta, pentru ca am ajuns la concluzia ca habar nu au cei de aici despre ce este vorba!!!
              Astept un raspuns!

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF