Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme caldura in fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme caldura in fata

    De cand a venit frigu' am observat ca nu-mi merge caldura pe aerisitoarele din fata.
    Masina este un W140 350 din 96. Aer baga, deci ventilatorul merge, dar e rece, oriunde as pozitiona rotitele de temperatura..
    Are vreun robinet ceva cu vacuum sau alte prostii?
    Aveti idee unde e pozitionat calorifelrul? Ce pot verifica pe acolo?

    Am uitat sa precizez ca pe grilele din spate (din cotiera fata) baga caldura bine..
    Last edited by sixone; 10-15-2009, 02:51 AM.

  • #2
    am depistat problema, in urma diagnosticarii, codul de eroare indica duo-valve stricata..
    acum vine alta intrebare..cum ajung la duo valve asta? pe unde-i amplasat?

    Comment


    • #3
      Daca spun prosti sa ma corectati, dar cred ca sunt sub capota in partea stanga aproape de stergatoare, acolo e si ventilatorul, in colt.
      Calorifreul e bagat in bord, si ca sa ajungi la el si la restul de valve dinastea, si ce mai are pe acolo e o treaba data dracu, tre sa dai bordu jos.
      Succes.

      Comment


      • #4
        inca n-am demontat nimic, dar din ce am gasit pe internet, ar fi undeva in fata dreapta (camd te uiti la motor, deci pe partea soferului), in spatele farului..
        am atasat si 2 poze gasite pe un forum din afara..
        sunt 3 cilindri (2 valve si o pompa care foloseste la circulatia apei cand motorul este oprit)
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Astea sunt ! Noi in Germania costa aprox 250 euro dar deobicei cand se strica raman pe deschis(adica pe cald) si nu mai poti face frig vara. Uitate mai bine si vezi poate a bagat cineva ceva pe furtunele alea care duc in acei robineti tocmai pt ca nu functionau si vara murea de cald in masina. Vezi daca trece apa calda de robineti pe furtune.


          Incepe fraza cu litera MARE ca o sa te sanctioneze.
          Attached Files
          Last edited by rommy20005; 10-19-2009, 11:47 AM.

          Comment


          • #6
            Uite aici daca vrei sa te faci micul mester. Au alta pozitionare pe masina dar sunt lafel.
            This website is for sale! v12uberalles.com is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, v12uberalles.com has it all. We hope you find what you are searching for!
            Last edited by rommy20005; 10-19-2009, 11:56 AM.

            Comment


            • #7
              Da, merci de linkuri.. Il vizitasem deja.. A muncit ceva tipul ala pentru restaurarea valvelor..
              Mai devreme am deschis si eu capota, sunt foarte accesibile, sub un plastic din spatele farului.
              Eu sper ca sunt cumva gripate si le pot restaura usor, altfel probabil pana la vara voi face un bypass, pana gasesc ceva accesibil ca pret.
              O sa le verific maine starea, poate e vremea mai buna, ca pe frigul asta iti ingheata mana pe cheie..

              Comment


              • #8
                Scoate mufa si vezi daca ai alimentare acolo cand pornesti caldura. Sau ia doua fire de pe baterie + si - si vezi daca pui in locul mufei daca se aude cum ar activa electrovalva. Vezi uitate la mufa ..unde e firul maro ala e - (minus). Daca auzi ca un pacanit asa cand actionezi inseamna ca e buna. Si vezi si varianta lui rommmy2005 ca uneori daca le desfaci mai gasesi gunoaie acolo ..aa stiu ca trebuie sa aiba si o mica sita.
                `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                now - bicicleta !

                0744 239 949

                WEB
                http://garajautodiag.blogspot.com

                Comment


                • #9
                  merci de info.. o sa incerc maine.. teoretic ele cand sunt alimentate (de curent) se inchid sau deschid? adica.. daca scot mufa de tot, raman inchise sau deschise?

                  Comment


                  • #10
                    Daca scoti mufa sunt pe deschis. Daca alimentezi trebuie sa inchida. Ele au alimentare in continuu dupa ce pui contact si e pe rece... ca sa stea inchise
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      hmm.. deci am demontat mai devreme toata jucaria, adica cele 2 valve + pompa (care porneste si se invarte)
                      acum nu prea inteleg ceva.. mufa are 3 contacte si 4 fire, 2 in lateral pentru fiecare valva cred si 2 in mijloc pe care vin cei 12 volti cand pornesc caldura...
                      daca masor cu ohmetru intre mijloc si cele 2 extreme exista continuitate, deci cand este pornita caldura ajung 12v si la electrovalve..
                      acum banuiesc ca masa o ia de pe caroserie, dar cand sunt alimentate nu se intampla nimic..
                      am demontat ansamblul si are 2 "cuie" care inchid/deschid apa.. dupa cum ziceam nu se intampla nimic cu ele cand ajung 12v acolo, chiar daca exista continuitate..
                      unde poate sa fie buba? nu sunt gripate.. se misca ok..
                      am uitat sa zic, teoretic din cate vad daca nu sunt alimentate cuiele tind sa stea in pozitia de inchis din cauza gravitatiei.. ca sa se deschida, adica sa faca cald, trebuie sa se ridice, deci sa ajunga 12v acolo..
                      Last edited by sixone; 10-20-2009, 20:30 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Intre timp am mai facut niste progrese.. Cuiele se misca daca exista + pe mijloc si - pe lateral pentru fiecare valva.. mai exact se extind.. Ce nu inteleg, e ca fara tensiune ele oricum inchid tevile care duc spre masina (culiseza pe axul care vine din electromagnet)..
                        Long short story e ca momentan le-am scos de tot, apa trece peste tot, si cel putin pana schimb valvele sau gasesc solutia sa le repar, cred ca va functiona caldura..
                        Maine pun ansamblul pe masina..
                        Exista vreun kit de reparatie pentru asa ceva? Care sa contina garnituri, etc?

                        Comment


                        • #13
                          Hmm.. Deznodamantul este ca merge foarte bine caldura fara "supapele" care inchid cele 2 furtunase, iar aerul rece vine pe grila din mijloc, daca apas pe butonasul albastru..
                          Mai intreb odata.. exista sanse sa gasesc garniturile din valve? Alea par sa fie de vina..

                          Comment


                          • #14
                            Se gasesesc fara probleme la reprezentanta MB.
                            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                            now - bicicleta !

                            0744 239 949

                            WEB
                            http://garajautodiag.blogspot.com

                            Comment


                            • #15
                              Aha.. Super, mersi de info.. Momentan pana la primavara merge foarte bine asa

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF