Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema delicata la S600 Sec..Ajutor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema delicata la S600 Sec..Ajutor!

    Salut baieti.
    In primul rand vreau sa iti multumesc Doktore pentru ca mi l-ai recomandat pe Costel sa ma ajute.
    Problema a inceput cand am adus un Coupe din 94 S600 Sec cu motorul blocat.La recomandarea Doktorului l-am dus la Costel din Bucuresti unde el a scos motorul stricat si l-a inlocuit cu unul functional....dar surpriza!...in momentul cand l-a pornit si a facut omu 2 - 3 ture cu masina ajungand in fata casei motorul dintr-o data a facut un zgomot puternic si s-a gripat iar.
    Cine ar putea sa imi spuna din ce cauza masina asta a blocat un al doilea motor in conditiile in care ea a fost reparata impecabil de unul dintre cei mai buni mecanici in asa ceva ?
    Sa fie computerul de bord sau termostatul blocat? dar si asa la o masina ca asta motorul s-ar fi oprit imediat.
    Astept pareri !
    Multa bafta

  • #2
    Un teribil ghinion ? O fi deochiata ....

    Comment


    • #3
      De unde vrei sa stim noi ce a pus Costel si ce a facut acolo?

      Comment


      • #4
        Originally posted by mesudman View Post
        Salut baieti.
        In primul rand vreau sa iti multumesc Doktore pentru ca mi l-ai recomandat pe Costel sa ma ajute.
        Problema a inceput cand am adus un Coupe din 94 S600 Sec cu motorul blocat.La recomandarea Doktorului l-am dus la Costel din Bucuresti unde el a scos motorul stricat si l-a inlocuit cu unul functional....dar surpriza!...in momentul cand l-a pornit si a facut omu 2 - 3 ture cu masina ajungand in fata casei motorul dintr-o data a facut un zgomot puternic si s-a gripat iar.
        Cine ar putea sa imi spuna din ce cauza masina asta a blocat un al doilea motor in conditiile in care ea a fost reparata impecabil de unul dintre cei mai buni mecanici in asa ceva ?
        Sa fie computerul de bord sau termostatul blocat? dar si asa la o masina ca asta motorul s-ar fi oprit imediat.
        Astept pareri !
        Multa bafta
        Salut Eu cred ca motorul care sa bagat in masina ta , avea deja o problema . Sau avea pompa de ulei stricata , sau nu sa facut controlu la ulei ,in motorul respectiv. computeru de bord , nu gripeaza motorul . Termostatul defect ,poate ca da , dar ca mecanic , cind schimbi un motor , incerci sa vezi daca functioneaza totul la parametrii normali , dupåaceea pleci cu el in proba. Asa procedam noi aici . Bafta cu remedierea problemei , si costuri cit mai mici,

        Comment


        • #5
          Dar de unde ai tras concluzia ca e gripat? Prin ce metode ai ajuns la diagnoza de gripare?
          Se poate sa ai probleme intradevar cu aprinderea sa ii dea prea multa benzina si sa explodeze in baie (vezi daca uleiul miroase a benzina). Daca e intradevar gripat nu ai avea ulei in ea, pompa de ulei blocata sau cand s-ar fi oprit motorul ar fi iesit o mare de abur daca ar fi termostatul. S600 intra pe rosu la temperatura la 120 de grade.
          Sau vorba lui Vladruse, curat ghinion si s-a rupt distributia......! Mecanicul (Costel) ce a zis?

          Comment


          • #6
            ....

            S-ar putea ca sa ai dreptate DMIHNEA si ca motorul pus pe masina sa fi avut deja probleme.
            A mers o perioada la relati dupa care a incepu cu o bataie usoara care s-a accentuat pana a busit dupa care s-a blocat complet.Nu a putut fi invartit nici cu ranga ....
            Costel zice ca nu are treaba masina sau computerul de bord si poate ca motorul care a fost pus pe masina sa ii vina ceasul exact atunci.
            Eu deja incepusem sa ma gandesc ca este de vine computerul de bord si ca supraalimenteaza motorul.
            Va multumesc pentru suport.

            Comment


            • #7
              Originally posted by mesudman View Post
              S-ar putea ca sa ai dreptate DMIHNEA si ca motorul pus pe masina sa fi avut deja probleme.
              A mers o perioada la relati dupa care a incepu cu o bataie usoara care s-a accentuat pana a busit dupa care s-a blocat complet.Nu a putut fi invartit nici cu ranga ....
              Costel zice ca nu are treaba masina sau computerul de bord si poate ca motorul care a fost pus pe masina sa ii vina ceasul exact atunci.
              Eu deja incepusem sa ma gandesc ca este de vine computerul de bord si ca supraalimenteaza motorul.
              Va multumesc pentru suport.
              Salut Simtomele descrise de tine , sint asemanatoare cu simtomele unui motor care merge fara ungere , noi am experimentat odata aceeasi treaba cu un motor de volvo , lam lasat sa mearga fara ulei , am vrut sa vedem ce se intimpla . A facut aceeasi treaba ca motorul tau , doar ca dupå ce sa racit lam mai invirtit putin , pina sa facut praf. Asa ca , daca vei incerca sa bagi alt motor , cauta un motor care poti primi o garantie .ca este ok, + mecanicul care il va schimba trebuie sa controleze , nivelul la ulei , sau cel mai corect ,ar fi sa se faca un schimb de ulei , cu un ulei cit mai ieftin, Dupå ce sa constatat ca totul este ok , se poate face schimbul de ulei cu un ulei mai scump si mai bun. Bafta cu remedierea problemei . O zi buna in continuare.

              Comment


              • #8
                Salut,asa am patit si eu la un BMW 525 TDS ,am ramas fara presiune de ulei si motorul a inceput sa bata,intai incet apoi tot mai tare,cand l-am desfacut am vazut ca s-au bulit cuzineti de la arborele cotit,cei de la palier erau ok.Am schimbat cuzineti cu alti noi si totul a fost ok. Bafta....
                Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DMIHNEA View Post
                  De unde vrei sa stim noi ce a pus Costel si ce a facut acolo?
                  ciudat sa se fi intamplat din cauza lui Costel.....dupa cum se stie pe aici prin cartier, le cam mananca pe paine mercedesurile....il stie si Dok ff bine...e bun omu

                  Comment


                  • #10
                    Nu pricep un lucru, la mercedes si bmw nu se aprinde becul rosu de lipsa presiune ulei? sau a fost ignorat?
                    Eu am avut o lada 1200 si in mers s-a retezat dantura interioara a pinionului ce antreneaza delcoul si pompa de ulei pe partea de pompa de ulei , s-a aprins becul rosu la ulei, masina mergea in continuare.Pentru ca pierdeam trenul am mai mers asa cca. 500m pana la gara si am lasat-o in parcare .
                    Cand am venit din deplasarea cu trenul,am schimbat pinionul (aveam in portabagaj diferite subansamble si scule, asa era atunci, la mercedes m-am boierit), am pornit, motorul nu a patit nimic.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF