Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O problema de fabrica la w140. Instalatia electrica.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O problema de fabrica la w140. Instalatia electrica.

    Se pare ca dupa anii 90' Mercedes a colaborat cu o firma care fabrica cablurile electrice si punea instalatia electrica pe masini.
    Ce stiu sigur e ca la w140 motoarele de V12 6000cc are o consola pe mijlocul motorului pe care scrie Mercedes. E prinsa in 6 imbusuri, si prin acea consola trec zeci de fire care duc la sondele de apa, termocupla si la injectoare. Toate acele fire sunt rascoapte si daca te mananca sa umblii acolo sau ai vre-o problema la sondele de apa sau termocupla, trebui sa ai mare grije cum umbli cu acele fire pt ca imbracamintea firelor(izolatia) se face nisip fin.
    De cumparat acea parte de instalatie nu o gasesti de cuparat si un manunchi foarte gros de cel putin 20 de fire intra in instalatie fara a se mufa pe undeva. Asa ca mare grije.

  • #2
    Am patit chestia cu firele care trec pe deasupra motorului coapte de la caldura la S 350 TD , si nu as sugera la nimeni sa se chinuie sa se inlocuiasca pt ca este foarte greu...
    BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY

    Comment


    • #3
      Originally posted by Fabyan S View Post
      Am patit chestia cu firele care trec pe deasupra motorului coapte de la caldura la S 350 TD , si nu as sugera la nimeni sa se chinuie sa se inlocuiasca pt ca este foarte greu...
      Subscriu ! La 124 acel manson prin care trec firele este ok si dupa 20 de ani nu stiu de ce la w140 au schimbat furnizorul !
      Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
      Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
      ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

      Comment


      • #4
        Originally posted by rommy20005 View Post
        De cumparat acea parte de instalatie nu o gasesti de cuparat si un manunchi foarte gros de cel putin 20 de fire intra in instalatie fara a se mufa pe undeva. Asa ca mare grije.
        Mi se pare greu de crezut ca nu se gaseste la reprezentanta. In mod normal trebuie sa aibe si cel mai mic surub, daca ceri pe comanda. Eu am comandat odata de la reprezentanta nu stiu ce plastic mic care costa 1 leu. Si mi l-au adus pe comanda. Ai incercat sa intrebi la Autoklass sau Casa Auto?

        Comment


        • #5
          Nu stiu ce sa zic , eu le`am rezolvat acele fire si acum sunt OK...
          BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY

          Comment


          • #6
            La mine toate sunt crapate din cauza caldurii si mi-e frica sa le ating ca se vor face scrum .Am sa intreb la Mercedes cat costa iar in alternativa un prieten electrician mi-a promis ca mi le schimba pe rand de la mufa la mufa inainte de asta mi le baga intr-un manson de w124 .
            Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
            Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
            ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq

            Comment


            • #7
              Recomand banda izolatoare adevarata, nu d-aia la treijdemii patru bucatzi, sau varnish termocontractabil si muuuulta rabdare... Intrebatzi-l pe Romica... shtie...

              Comment


              • #8
                Teoretic se gaseste acea parte a instalatie dar practic nu ti-o poate aduce nimeni, nici pe comanda nici pe nimic iar din dezmembrari TOATE sunt rascoapte. Mentionez ca la toate modelele de Mercedes dupa 91' pana prin 97'-98' au aceasta problema. Trebui sa ai mare rabdare, cand te apuci sa le izolezi sau sa bagi varnesh, pt ca te iau toti nervii. Cand ai impresia ca ai terminat observi ca abia ai inceput. Practic izolantul de pe fire se face ca si praful de talc. M-am chinuit cu Nea Doktoru cel putin 2-3 ore si tot nu i-am dat de cap si Dok are rabdare. A doua zi am fost la un baiat cu o rabdare de fier care i-a dat cat de cat de cap si spre final dupa 3 ore a inceput sa blesteme si el. Incaodata mare grije.

                Comment


                • #9
                  Inseamna ca mecanicul care mi le`a facut mie le`a carpit , pt ca vizibil au iesit bine si mi le`a rezolvat in vre`o 2-3 ore , acum o sa vad cat de bine sunt facute in functie de cat de repede o sa mai am treaba cu ele...
                  BOMBING FOR PEACE IS LIKE FUCKING FOR VIRGINITY

                  Comment


                  • #10
                    Acea parte de instalatie am gasit-o in germania si costa 550 de euro. Azi am schimbat-o

                    Comment


                    • #11
                      eu le-am schimbat la un electrician foarte priceput si a iesit perfect. omul are atelierul la fostul garaj getax de la maica domnului la et 1 MARIAN.

                      Comment


                      • #12
                        Varianta cea mai buna e sa confectionati alta instalatie, cea existenta o atuncati la gunoi. Aveti nevoie de pini mufe pt. injectoare, varnish, tuburi termocontractibile de diferite dimensiuni, fire noi (e bine daca ati gasi pe culorile oem), tight-clipsuri, varnish rezistent la 200+grade. Ca scule mai speciale aveti nevoie extractori pini din mufe si cleste insertizor. In rest scule obisnuite (patent, penseta, papagal etc) pistol lipit, feon de mare putere.
                        Cablajul original e praf. De vina nu este caldura degajata de motor ci materialul prost din care este facuta izolatia firului. Veti observa in poze ca acel izolaj e praf chiar si in interiorul mufelor.
                        Instalatia care am facut-o a fost pusa pe un s5oo V8. Totul a functionat perfect din prima.
                        Attached Files
                        Last edited by Calin78; 12-11-2011, 13:09 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Si eu am schimbat la w140-ul meu unele cabluri, inclusiv fisele de la bujiile incandescente. Pe langa faptul ca releul era ars, fisele erau praf...material sub orice critica. Am ales varianta de a da 1 milion pe cablu siliconic nemtesc , decat sa dau 7 milioane pe aceleasi fise cu acelasi material de cacao.

                          Comment


                          • #14
                            Si eu am gasit azi aceeasi problema la cablaj,in special la firele de la injectoare.Problema era ca dupa ce motorul atingea o temperatura mai ridicata acestea se muiau si cred ca se atingeau intre ele.O sa ma apuc sa le refac.Poze nu am dar sunt exact ca cele de mai sus. Masina W140 S320 din 1993.
                            Last edited by aetherus; 12-16-2012, 22:40 PM. Reason: ortografie

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF